Wjekw-archief 1

Ik voel een onwijze drang om nu 50 berichten te posten

1 like

Ik voel me vandaag sinds zo lang voor het eerst echt ontspannen. Wat een dagje voetbal en Sims al niet met je kan doen.

3 likes

Ha, ja dat heb ik ook wel. Maar ik denk dat ik er te weinig tijd voor zal hebben.

Ja same here en ik wil wel gewoon mee posten en lezen :disappointed:

1 like

Ik weet niet of er al eerder iets over is gezegd, maar ik ben echt in shock over Trump’s immigratiebeleid en het scheiden van ouders & kinderen!

Ja, inderdaad. Ik zit al in een aantal members only topics. Zou jammer zijn als ik daar niet meer in kan.

Jezus :pensive:
Ja idd, acteurs
 Een van Trump’s vroegere aids had als reactie op het scheiden van ouders van hun kindje met Down syndrome: “Womp womp”

Dan ben je toch niet helemaal 100?

1 like

Ik vind het echt zo bizar. Dit zijn gewoon Nazi praktijken

Uberhaupt is die hele presidency van hem te bizar voor woorden. Twee reality TV ‘stars’ die een meeting houden (Trump & Kim Kardashian) om een vrouw de gevangenis uit te krijgen. Goede reden, maar dit is wel typerend voor hoe de wereld er voor staat.

4 likes

Ja daar heb je gelijk in, sorry wil dit topic ook niet per se hijacken!

Die is er al! Nieuws, actualiteit en politiek

Weer niet gesport vandaag :clap:t2:

7 likes

Vandaag mijn rijbewijs gehaald :grinning:

55 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Welke groep ga je doen?

Ik lig al lekker in bed. Met een tand minder, maar het viel gelukkig allemaal reuze mee. Mijn moeder had het vanmiddag over bloed op je kussen na het trekken van een tand. Hopelijk krijg ik niet dat soort praktijken.

1 like

Ik ben overgestapt van DSW naar Zilveren Kruis, omdat me dat een tientje scheelde per maand. Ik was top verzekerd, nu aanvullend 1 ster. Het enige waar ik spijt van heb, is dat ik nu geen beugel meer (grotendeels) vergoed krijg, omdat ik die waarschijnlijk weer moet. Verder tot nu toe tevreden! Snelle en goede service!

Yeah! Ben ik niet de enige!! (Sinds april niet meer gesport :sleeping:)

1 like

Dank jullie wel allemaal :blush:

De plantenkneus in mij heeft een vraag. Ik heb dit gekregen (dit is alles, geen gebruiksaanwijzing ofzo) maar ik weet niet hoe het werkt. Als het goed is zijn het bloemenzaadjes btw (zonnebloem als ik het goed onthouden heb).

Moet ik die grond verkruimelen in het bakje en dan de zaadjes erin doen? Hoe vaak geef ik dit water? Wanneer weet ik dat het in een groter potje kan?