Wjekw-archief 1

Jij hebt al het recht om lekker te zeuren. Er zijn mensen die om mindere dingen zeuren (me haha)

1 like

Wat erg. :disappointed_relieved: Ik huil niet snel maar krijg nu wel een brok in mn keel
 hoe kunnen mensen zo zijn?? Hoop dat de eigenaar gevonden wordt.

Ik wil zo graag spelletjes spelen en chillen in het park maar al mijn vrienden vinden dat suf en mij lijkt het vet leuk, love yahtzee en monopoly en pesten :frown:

3 likes

Be my friend

2 likes

Lijkt mij juist super leuk!!

2 likes

Hahahahaha ik ga stuk zegt een vriendin " Goedzo volgend jaar 40 km ik wacht op jou bij de wedren"
Zij woont daar zo ongeveer naast hahaha.

4 likes

Gebruikt er hier iemand Duolingo? Zo ja, heb je een bepaalde tactiek om zo effectief mogelijk te leren? Sinds die kroonlevels er zijn, vraag ik me af wat handiger is: alle levels van een lesje doen (dat zijn er veeeel) of zogauw ik de stof beheers doorgaan naar het volgende lesje?

Dit vind ik echt klote voor je. Maakt het ook extra irritant dat het ook nog eens lieve mensen zijn

1 like

Ah lief! Ik ben blij dat je weer terug bent op insta trouwens, love je vlogs

1 like

Normaal pieker ik me helemaal suf om van alles en nog wat, maar realiseer me net dat ik dat al een week niet heb gedaan? Om niks? I like this, hoop dat ik deze houding even vast kan houden.

4 likes

Haha dankjewel leuk om te horen :blush:

1 like

Mijn toekomstige huisgenoot die ik pas één keer heb gezien vraagt of ik meega naar de buurtborrel en een eindopdracht van een andere huisgenoot. Zo lief en attent zeg, ik val bijna om!

19 likes

Ik ben zo blij dat ik in een appartement woon. Mn vader belde net of ik thuis was want hij stond voor mn deur en wilde iets op komen halen. Lang leve de 2 minuten extra die ik had om enigszins fatsoenlijke kleren aan te trekken en de resten van mn vreetbui die al 2 dagen duurt te verbergen.

1 like

Ik voel een onwijze drang om nu 50 berichten te posten

1 like

Ik voel me vandaag sinds zo lang voor het eerst echt ontspannen. Wat een dagje voetbal en Sims al niet met je kan doen.

3 likes

Ha, ja dat heb ik ook wel. Maar ik denk dat ik er te weinig tijd voor zal hebben.

Ja same here en ik wil wel gewoon mee posten en lezen :disappointed:

1 like

Ik weet niet of er al eerder iets over is gezegd, maar ik ben echt in shock over Trump’s immigratiebeleid en het scheiden van ouders & kinderen!

Ja, inderdaad. Ik zit al in een aantal members only topics. Zou jammer zijn als ik daar niet meer in kan.

Jezus :pensive:
Ja idd, acteurs
 Een van Trump’s vroegere aids had als reactie op het scheiden van ouders van hun kindje met Down syndrome: “Womp womp”

Dan ben je toch niet helemaal 100?

1 like