Wjekw-archief 1

Was jij degene die met haar moeder gebroken had? Iemand missen mag en kan altijd ook al is er waarschijnlijk veel gebeurd tussen jullie.

Is er een kans dat het nog goedkomt als ik vragen mag? Reageren hoeft niet als je niet wilt. Knuffel!

Ben je niet dat meisje; ook een knuffel!!

Dat ben ik niet. Maar toch bedankt :slight_smile:

We zijn net nog even 7 kilometer gaan lopen zodat ik mijn nieuwe Pokemon eieren uit kon broeden :nerd_face:. Toen het net uitkwam waren mijn vriend en ik allebei afgevallen door het spel, hoop dat nu ook weer een te bereiken. Wandelen met een (nerderig) doel gaat me beter af dan zonder doel wandelen. Of moet dit in het opbiecht topic?

10 likes

Mijn vriend zegt van wel maar niet heel veel, maar hij likede die natuuuurlijk niet. Wel veel bikini foto’s. Die likede hij ook noooooit zegt hij…
(Overigens zijn er ook foto’s van (half) blote mannen op Tinder maar ik vraag me serieus af of die ooit een like krijgen.)

2 likes

Nope

1 like

Nee weten ze helaas niet.

Mean girls was top. Laf die film keer op keer

5 likes

Mijn slaaporgaan is weer gebroken. Of het ligt aan de gozer die mij te veel en te lang appt :face_with_raised_eyebrow:

Ben vandaag om 21.00 uur in slaap gevallen. Nu ben ik net wakker en heb ik geen slaap meer, maar om nu al uit bed te stappen dat is ook zo wat. Moet morgen gewoon werken.

Ik lig al wakker vanaf 03.15. Ik mag vanaf vandaag t/m donderdag om 6.00 uur opstaan met 3 drukke dgn voor de boeg. Dolletjes

Ik ben dus maar eens gaan kijken naar de mogelijkheden voor mijn tripje in de zomer.
Vind het alleen triestig dat ik 100 euro extra betaal omdat ik alleen ben. Ook is vliegen vanaf maastricht niet zo simpel.:roll_eyes:

Heb net twee muggen doodgemept, maar het was al te laat. M’n hele rechter arm zit onder de bulten :unamused: Klaarwakker nu natuurlijk.

:frowning: Knuffel <3

1 like

Ik zie nog steeds niks

Ik heb ook slecht geslapen, en heb een dag vol afspraken. Echt geen zin in.

Ik ben al helemaal gestrest over deze dag omdat we zo veel moeten doen. Is toch niet goed

Nooooo, juist per ongeluk een gat gemaakt in één van mijn favoriete shirtjes. :tired_face:

Oké, hij was eigenlijk al aan vervanging toe want hij begon te pillen onder de oksels (vandaar ook het gat, dat ik met een scheermesje heb gemaakt)… Maar toch…

Nu wil ik shoppen.

Ik heb voor de verandering eens vrij goed geslapen :scream:

1 like

Kun je afspreken dat het tijdelijk is? Dat is natuurlijk wel de kans om een andere functie te leren kennen.

Ik zou je ‘zorgen’ gewoon met je manager delen en vragen om evaluatie na x maanden met mogelijkheid om te stoppen.

Een jongen had mij toegevoegd op instagram maar hij kwam me niet echt bekend voor. Toen bekeek ik zijn instastory en het was een foto van bovenaf. Vanaf zijn middel en zijn riem+broek staan open :tired_face: er staat bij: ‘wie is er nog wakker??’ :weary:

Waarom zijn mensen zo

1 like