Wjekw-archief 1

Ben ook echt in shock sinds ik het hoorde! En die reacties van sommigen daar weer op… Misschien naief maar had nooit gedacht dat die trump dit soort dingen echt voor elkaar zou krijgen? Kinderen van ouders scheiden ook echt😨

Ik vind het echt zo bizar. Dit zijn gewoon Nazi praktijken…

Uberhaupt is die hele presidency van hem te bizar voor woorden. Twee reality TV ‘stars’ die een meeting houden (Trump & Kim Kardashian) om een vrouw de gevangenis uit te krijgen. Goede reden, maar dit is wel typerend voor hoe de wereld er voor staat.

4 likes

Ja daar heb je gelijk in, sorry wil dit topic ook niet per se hijacken!

Die is er al! Nieuws, actualiteit en politiek

Weer niet gesport vandaag :clap:t2:

7 likes

Vandaag mijn rijbewijs gehaald :grinning:

55 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Welke groep ga je doen?

Ik lig al lekker in bed. Met een tand minder, maar het viel gelukkig allemaal reuze mee. Mijn moeder had het vanmiddag over bloed op je kussen na het trekken van een tand. Hopelijk krijg ik niet dat soort praktijken.

1 like

Het is juni en ik ben verkouden? Mn neus zit dicht en mn holtes doen zeer en nu wil ik met een dekentje en thee op de bank te gaan liggen maat het is te warm :weary:

Ik ben overgestapt van DSW naar Zilveren Kruis, omdat me dat een tientje scheelde per maand. Ik was top verzekerd, nu aanvullend 1 ster. Het enige waar ik spijt van heb, is dat ik nu geen beugel meer (grotendeels) vergoed krijg, omdat ik die waarschijnlijk weer moet. Verder tot nu toe tevreden! Snelle en goede service!

Yeah! Ben ik niet de enige!! (Sinds april niet meer gesport :sleeping:)

1 like

Dank jullie wel allemaal :blush:

De plantenkneus in mij heeft een vraag. Ik heb dit gekregen (dit is alles, geen gebruiksaanwijzing ofzo) maar ik weet niet hoe het werkt. Als het goed is zijn het bloemenzaadjes btw (zonnebloem als ik het goed onthouden heb).

Moet ik die grond verkruimelen in het bakje en dan de zaadjes erin doen? Hoe vaak geef ik dit water? Wanneer weet ik dat het in een groter potje kan?

Ja! Lief dat je het vraagt

Bij dat rondje moet je een beetje water doen, zodat het aarde wordt.

1 like

Haha! Ben meer bang dat ik opeens een dikke rekening krijg ofzo. Die slecht belichte half wakkere selfie mogen ze van me hebben!

Hahahahaha

Ik vind het altijd zo schattig hoe serieus blindegeleidenhonden altijd kijken. Ze hebben ook echt alleen aandacht voor hun taak. Ze kijken echt zo van: ik ben aan het werk, en dan niet zo van ik zit achter mijn bureau en ‘ben aan het werk’ maar echt super geconcentreerd en ze nemen dat dan ook uiterst serieus. Zo kijken ze precies en ik vind dat heel vertederend. Ik stel me dan ook voor dat ze na een dag werken dan napraten over hun werk met mede blindegeleidenhonden en misschien een beetje neerkijken op andere honden die frivool door het park dartelden en ze lastig kwamen vallen of die achter hun staart aanrennen of achter konijnen.

51 likes