Dankjewel! Ik ga het proberen!
Ik ben net een week terug van vakantie en het was echt een pech vakantie. Hele mooie dingen gezien maar heel veel pech met het apartement en de auto en de vluchten en het weer. Heb gewoon geen een dag lekker aan het zwembad kunnen liggen lezen en daar baal ik zo van want dat is voor mij echt vakantie.
En nu zie ik al die mensen op social fotos van zonnige zwembaden posten en dan word ik ZO chagrijnig.
Ik merk dat ik nu dagelijks bijna 4 liter water/thee drink (thanks MFP). Begin me nu wel zorgen te maken, want ik heb echt steeds dorst, maar ik heb nergens anders last van. Misschien is het uit verveling?
Wat is die zara sale voor bullshit zeg? Alle maten staan op beschikbaar en op moment dat je hem aan je mandje wilt toevoegen zegt ie dat het uitverkocht is. Word er helemaal agressief van. Was al zo blij met m’n leren jasje voor 30 euro
Gefeliciteerd ben jaloers
Ik wil gewoon een leuke vriend met een fatsoenlijk iq en een knap koppie en vooral eentje die echt voor mij gaat
NIk doe Spaans. Totdat ik bedacht dat ik maar Spaans moest leren, kwam ik niet verder dan hola en gracias zo ongeveer, dus ook hier geen ervaring met de taal.
Spaans heeft net een update gehad waarbij er ineens heel veel lesjes bij zijn gekomen (en dan geplaatst voor de lesjes die ik al gedaan had). Van de oude lessen staat op een website beschreven wat precies behandeld wordt per les, dus dan kan je makkelijk bekijken of je die stof beheerst. Herhaling vind ik heel handig, maar sommige levels bestaan gewoon uit 15 onderdelen en dan gaat het over hele simpele dingen. Vind ik ook een beetje zonde van de tijd. Het zou echt goed zijn als Duolingo wat meer tests er in zou doen om te bepalen of je de stof echt beheerst. Of in ieder geval per les aangeven wat er van je verwacht wordt qua grammatica of woorden.
Trusten trouwens!
Haha ja het lijkt wel of die hele site is uitverkocht?
Hahahaha als ik hem zo kon bestellen had ik er een maandsalaris voor over hoor.
@Oprah wie is het zeg aub niet dat het nog altijd I. is
Ja, of een stomme grap of weddenschap
Ik bedoel, het is niet dat ik modellenbenen heb ofzo. Integendeel Dikke squatbenen. Tot nu toe wist alleen mijn vriend ze te waarderen. Maar wie weet is Chris een krachtsporter en wordt hij wild van een goed stel quadriceps.
Jaa helemaal kut! Dacht snel voor t slapen nog ff bestellen maar laat maar
Vanavond van half 7 tot 11 lekker uit eten geweest met zes topvriendinnen. Echt fijn moment!
Het spijt me.
Oh ik heb de vraag niet voorbij zien komen.
Maarrr, ik heb hem 6 maanden. Iedere 2 weken krijg ik een nieuw bitje. In het begin was het nogal pijnlijk, maar het went snel. Je moet het bitje 22 uur dragen per dag. Het is de bedoeling dat je ‘m alleen uit doet als je eet en drinkt.
Het kost mij ongeveer €500,-.
Als je meer vragen hebt dan wil ik deze prive wel beantwoorden. Bijvoorbeeld mbt zorgverzekering.
Ik ben na mijn middelbare school aan twee opleidingen begonnen die ik beide niet heb afgemaakt wegens omstandigheden en omdat het mij niet lag.
Nu had ik graag dit jaar willen beginnen aan een nieuwe opleiding maar dat zit er niet in. Ga nu richting de 25 maar voel me hierdoor best wel een mislukkeling. Ik ben een beetje bang dat als ik over een jaar begin dat te laat is aangezien ik dan bijna 30 ben als ik klaar ben.
Ik heb gisteren 15 uur gewerkt, ik werd echt niet blij toen ik wakker werd
Hopelijk wordt het vandaag niet zo lang
Groep 3. Voor het eerst, dus extra spannend. Maar wel heel leuk
Zo veel spierpijn. Opstaan doet gewoon echt pijn.
Ik ben straks 50 minuten te vroeg op school, echt ijverig zo de laatste week