Je zou kunnen kijken of emdr wat voor je Is? Vaak ben je bij een specifieke situatie na 1 a 2 sessies van je meeste klachten af
30 word je toch wel
Ik zou gewoon die opleiding doen!
Mijn klasgenoten heb een ABCātje gemaakt voor het afsluiten van een bepaalde les voor de docent en als ik mij ergens aan erger dan is dat het. Ik vind ABCātjes echt afschuwelijk.
Ze bedoelden het niet als grapje? (Hoewel het zelfs dan nog verschrikkelijk is!)
haha was het maar zoān feest. Het is allemaal serieus bedoeld.
Als ik docent was kregen ze alsnog allemaal een onvoldoende
Ooo ik zie net dat aankomende week weer vies mooi weer wordt. Ik wens jullie allemaal al veel plezier want deze meid heeft gewoon tentamen
Waarom zou je nu alsnog niet kunnen starten? Zit de opleiding vol?
Ik heb zooooo geen zin in vandaag en morgen. Nu al zin in zaterdag, dan kan ik lekker de hele dag slapen
Waarom komen psychologen altijd te laat? Heb er nog geen een gehad die eens een keer op tijd kwam voor onze afspraken.
Je leeftijd moet nooit een excuus zijn om niet aan een opleiding te beginnen. Zegt hier een oma die iets voor haar dertigste hopelijk haar master in ontvangst kan nemen. Je moet toch tot je 70e levensjaar doorwerken dus kan je beter iets gaan doen wat je echt leuk vindt. En dan zijn sommige klasgenoten een stuk jonger. So be it. Je zit er uiteindelijk voor jezelf. En je hebt ook zat mensen die rond hun 22e op de arbeidsmarkt komen met een āserieuzeā baan en rond hun dertigste weer de schoolbanken ingaan en het roer omgooien. Of figuren die constant sacherijnig zijn omdat ze nooit hebben gedaan wat ze willen en je dat constant willen vertellen.
Het waait keihard en ik wilde het zegmaar opgeven om op tijd te komen. WORD IK INGEHAALD DOOR EEN COLLEGA
Ik hoop echt dat hij me niet heeft gezien, want als hij wel op tijd is en ik niet is dat heeel stom
Hahahah deze is zo leuk
@August @FrozenFlame LETS GO dan, maar serieus, lijkt me heel gezellig haha
Kan een avocado verzuren?
Mweh ik ben net thuisgekomen van vakantie, heb dan altijd zoān down gevoel en nergens zin inā¦
Sommige mensen zijn altijd wel blij dat ze weer naar huis gaan na vakantie maar ik heb dat dus totaaaal niet
Een zure smaak⦠Dacht door het warme weer ofzo? Ik heb je net open gesneden en je bent nog helemaal mooi groen. Maar at een stukje en dacht dat het zuur smaakte.
GRMDGFDNBLLL mijn medicijnen voor hooikoorts zijn op. En nu ben ik dus net overgestapt naar een nieuwe huisarts + apotheek, waardoor ik ze blijkbaar niet zomaar kan bestellen als herhaalrecept? Ze hebben een nieuw recept nodig. Alleen nu is mijn nieuwe huisarts op vakantie t/m volgende week en kan ik geen recept aanvragen. Ik heb die krengen nodigggg. Ik kon nog inloggen bij mijn oude apotheek dus ik heb ze nu daar maar besteld? Hopelijk werkt dat
Haha zo schattig een moeder met een oma en dochtertje zit in de forensen trein naar den haag en ze hebben zoān lol samen met de man in pak die bij hun in de 4zitter zit
UMC, ik heb altijd een flinke aanvullende verzekering, en deze is hoog voor een goede prijs. declaraties indienen gaat ook super met de app. binnen twee weken je geld terug
Omdat tegenwoordig alles zo krap wordt ingepland en er zoveel gedaan/besproken moet worden in ƩƩn behandeling dat uitlopen haast onvermijdelijk is⦠Bovendien gaat het bijna altijd over iets zwaars in de behandelingen en afkappen als iemand net zit te huilen āomdat de tijd op isā wil je ook nietā¦