ze verkopen cetirizine bij de lidl. maar meestal is het ook vrij te koop bij de apotheek die hooikoortsmedicijnen. (weet je soort natuurlijk niet)
Ah yes dank je, ja ze wilden het me niet meegeven. Heb het liever van de apotheek (want gratissssjjj) maar als ik het bij mijn oude apotheek niet krijg ga ik daar even kijken
Ik mag zelf weten wanneer ik werk, zolang t maar gedaan is voor half 4. Normaal ben ik er wel rond 9u, maar vandaag gaat het zooo moeizaam en lig ik nog in bed blehhh zo geen zin
Dit zou de laatste dag zijn dat ik zou werken aan mijn scriptie. Wordt er aan de deur gebeld dat er een doodgereden kat naast de weg ligt. Blijkt het mijn 2,5 jarige opdonder te zijn. Nog een tegenslag te verwerken.
Vandaag is m’n laatste dag op mijn werk en het voelt zo dubbel. Ik heb opgezegd voor een leukere en uitdagendere baan, maar hier was het ook wel chill dat ik nooit hard hoefde te werken of überhaupt na hoefde te denken haha
sinds ik bij UMC verzekerd ben hoef ik ze ook niet meer zelf te betalen. en ik slik er twee per dag vaak.al jaren tel maar op!
wat heftig! jeetje sterkte
Wat ontzettend naar, sterkte! Hoop dat je je scriptie iets kunt uitstellen?
Je hebt er nu niets meer aan, maar volgende keer voordat je een ui (of iets anders met een sterke geur) gaat snijden moet je je handen wassen met flink koud water. Dan sluiten je poriën en neem je minder geur op. Dan snijden en daarna weer even wassen met koud water. Dan ruik je als het goed is niets!
Ah fuck wat erg! Heel veel sterkte!
Gewoon doen! Mijn vriend (25) is ook dit jaar begonnen aan een opleiding en zit met volwassen mannen van 50+ in de klas, hij is zelfs een van de broekies. Er zijn nog een heleboel mensen die later met een opleiding starten en het is altijd positief voor je CV/ervaring, hoe oud je ook bent!
Mijn vader is vroeger na 8 jaar werken op zijn 26ste begonnen met een studie en dat is voor hem de beste keuze ooit geweest. Het is nooit te laat om nog bij te scholen! Destijds doe je het gewoon deeltijd en kun je daarnaast blijven werken en geld verdienen.
Wat erg… Heel veel sterkte, ik hoop dat het gaat lukken met je scriptie
Oh nee wat ontzettend naar. Sterkte
Ja… maar als je de eerste van de dag bent dan gaat dat niet op. Al kwam hij nu helemaal niet opdagen dus dit is al helemaal een ander verhaal.
Nee zelf geen ervaring mee. Maar ik werk bij een praktijk waar emdr gegeven wordt door collega’s aan cliënten, en die ervaringen zijn erg goed.
Ohh haha. Dan kan het zijn dat ie nog in de ochtendbespreking zat, sommige instellingen hebben die en als er dan veel cliënten te bespreken zijn is de standaard tijd die er voor staat niet genoeg. Hartstikke stom voor cliënten natuurlijk, maar dat is (net als de vorige reden) niet iets waar de behandelaren aan kunnen doen (want die tijd wordt door hogerhand bepaald en daar is geen zeggenschap over). Als ze daar geen ochtendbespreking hebben, is ie misschien gewoon te laat weggegaan van huis. Kan natuurlijk ook. Desondanks wel rot als je zit te wachten en zelf ook andere afspraken hebt.
Ah no wat heftig, heel veel sterkte!
Ah, heel veel sterkte.