Wat erg voor je, kan ik iets voor je doen?
Gisteren gaan bowlen in Breda, staat DJ Hardwell ineens ook een balletje te gooien in de baan naast ons.
Dat jullie het weten, hij bowlt onder de naam Rambo. En moest lachen omdat wij een roze dino glijbaan hadden.
Mijne zijn altijd heerlijk stipt, zie dat sowieso veel in deze instelling. Als ze 5 min later komt, verontschuldigt ze zich ook. Maar ze is ook stipt als ik er zit, ze houdt de tijdsplanning wel in de gaten. Maar het voelt bijna nooit alsof ik er uit wordt geschopt.
Voel me nu zo kut omdat ik een therapie afspraak vergeten
- ben
. Dacht dat ik hem later vandaag had. Had de afspraak ook heel hard nodig.
Wat lief, nee niks. Je eigen huisdieren 3848858585 kusjes geven <3
Je mag altijd komen aaien
Aan zulke berichten hou ik me vast want ik werk nu al een paar jaar met het oog om ālaterā nog een studie te doen. Maar soms wringt het wel om te zien dat leeftijdsgenootjes verder staan met hun leven.
Terwijl ik ergens wel weet dat zoān āveiligā, standaard uitgestippeld leventje toch niks voor mij is.
Ik heb gelukkig nog mijn 2e kat die ik wel binnen een paar weken een nieuwe vriend moet geven want hij kan niet alleen zijn. Ik heb het vooral met hem te doen. Maar het is nu al zo leeg. We hebben twee mini hondenhokjes in de tuin voor de katten en het idee dat ik straks niet steeds wordt gewekt door een kleine aap met merkwaardig gemiauw.
Zo blij met mijn nieuwe laptop. Sims werkt nog beter dan ik had gehoopt. Ik ga de hele dag Sims spelen nu haha.
Vanmiddag zou ik gaan kanoƫn met de studievereniging, maar het waait super hard. Heeft iemand ooit al gekanoed met harde wind en hoe ging dat?
Let wel: Ik ben sowieso slecht in kanoĆ«nā¦
laatst zag ik een filmpje van een Deense voetballer die in Nederland voetbalde en ook Nederlands sprak, en ik was zo verbaasd omdat het zo mooi klonk! helemaal geen accent of iets
zouden Nederlandse mensen dat ook in Denemarken hebben? dat ze mooier Deens kunnen praten dan bv Spaans?
Wat leuk! Wij zijn hem al een paar keer opstap tegen gekomen in Breda haha! Vind hem ook zo leuk en normaal. (Ja ik weet dat het ook maar een mens is natuurlijk) maar hij je zo lekker nuchter en gewoon, je zou hem zo voorbij lopen. Hij heeft totaal niet die ākijk mij een bekende dj zijnā vind. Dat kan ik wel waarderen.
Gefeliciteeeeerd!
Ik vind je gevoel helemaal niet gek. De kans is heel groot dat als je moeders leven ineens heel erg gaat veranderen, dat dat ook gevolgen heeft voor de relatie die jij met haar hebt. Betekent niet dat het slechter hoeft te worden, maar wel anders. Snap best dat je onbewust hem daar āde schuldā van geeft. Vind het knap dat je wel gewoon toegeeft dat het meer aan jou ligt dan aan hem en dat je ook aan je moeder duidelijk maakt dat je tijd nodig hebt.
Ik ben echt nog nooit zo verdrietig geweest om het overlijden van een huisdier. Normaal kwamen al mijn dieren te overlijden door ouderdom of hadden ze een ziekte waardoor ik ze moest laten inslapen. Maar dan kan je het veel makkelijker naast je neerleggen. Maar dit voel als zo oneerlijk. Hoe ga ik nu die fucking conclusie nog een keer afkrijgen want het ging al ruk met mij en nu dit erbij :ā) En iedereen wil dat ik een kitten erbij neem maar ik wil liever op ten duur mijn andere kat koppelen aan een iets oudere kat. Ik vind kittens altijd veel te druk.
Ik mis de tijd dat je verjaardagskaarten kreeg. Trek elke dag hoopvol mijn brievenbus open voor kaarten die niet gaan komen.
Jaa, en ook voor andere gelegenheden⦠Nu is een appje al goed genoeg bij bijna alle gelegenheden, maar ik wil echt kaarten.
Ja echt een hele toffe!! En kan nog goed bowlen ook haha.
Ja dat ook inderdaad. Kreeg laatst bijvoorbeeld onverwacht een kaartje en dat maakte gelijk heel mn dag goed.
Die voetballers spelen dan al vaak sinds hun 15/16e in Nederland waar ze in het begin in een gastgezin hebben gewoond enzo. Daar spreken ze dan bijv altijd Nederlands en na zoveel jaar intensief de taal spreken kunnen ze dat wel vrij accentloos. Ik heb ook wel eens iemand van Spaanstalige afkomst behoorlijk accentloos Nederlands horen praten, heb alleen geen idee of dat voor Scandinaviƫrs makkelijker gaat.
Halve vlaaien wel ja