Wjekw-archief 1

Buh. Ben moe, wil gewoon naar huis. Ben een vervelend telefoontje op het werk ook aan het uitstellen.

Het zijn te veel om allemaal te mentionen maar bedankt voor jullie reacties<3 het geeft me toch de motivatie om het wel te doen. Ik moet komende tijd maar even alles voor mezelf op papier zetten wat precies mijn plan gaat worden maar ik ben dus zeker niet te laat om aan een studie te beginnen. Omdat ik al een tijd niet in de schoolbanken heb gezeten lijkt het me goed om me er in te verdiepen maar ook mijn kennis bij te spijkeren voor toelatingsexamens. Jullie hebben me in ieder geval gemotiveerd om niet bij de pakken neer te gaan zitten!

7 likes

Ik ga altijd op zoek naar diegene via Google. Kijken of diegene Linkedin of Facebook heeft (waar dan ook bijv diegenes baan of universiteit op staat zodat je weet dat je de goede hebt, je kan ook kijken naar vrienden/connecties of die logisch zijn). Toevallig vandaag nog een Adri opgezocht haha. Dacht wel dat het een man was, maar vrouw kan volgens mij ook en dit was iets formeels.

1 like

Waarom is het voor sommige mensen zo moeilijk om deadlines te halen? Als iets om 10u in de voormiddag binnen moet, dan mail je toch niet dat je het 's avonds zult doorsturen?

Yaaaaay gefeliciteerd!!!

1 like

Ik moet zo naar de tandarts en vind het doodeng. Het is een wonder dat het mezelf lukt om toch elk jaar een afspraak te maken :joy:

Sterkte! Ik ben al vijf jaar niet geweest en ga in juli eindelijk weer :sob: Moet van mijn vriend.

1 like

Haha, ik heb het ook echt heel leuk gehad! Naast eten ook nog wel veel gezien en gelopen hoor:grin:

2 likes

Maar moet je vanwege je andere kat er per direct een ander kat naast zetten? Want geef jezelf ook even de tijd om verdrietig te zijn. En misschien even met je scriptie-begeleider mailen wat er gebeurt is? Misschien geeft dat iets uitstel of in ieder geval begrip en hopelijk wat rust voor jou.

Succes, meestal is het minder eng dan je denkt. En goed dat je elk jaar gaat, das al een hele stap

1 like

Ik wil zelf in ieder geval enkele weken wachten. De kat kan genoeg aandacht krijgen (ik ben zowat hele dagen thuis dus hij is niet alleen.) Maar andere mensen zijn nogal pushy van ā€˜je moet een kitten nemen’. Ik was juist zo blij dat alledrie mijn katten gewoon lekker rustig waren (een vorig jaar moeten inslapen). Ja, het is moeilijker om 2 oudere katten met elkaar te koppelen, maar het is niet onmogelijk. De meeste kittens zijn mij te druk.

Ik moest er vanochtend vroeg uit en had weer ouderwets te weinig geslapen, maar had bedacht dat ik na school zou gaan sporten. Ik lig mooi in m’n nest. :hatching_chick:

5 likes

@anon26776401 Ah nee, wat ontzettend sneu van je kat. Zo oneerlijk! Ik kan me goed voorstellen dat je je niet op je scriptie kan concentreren. Heb je de ruimte om in elk geval vandaag vrij te nemen en wat afleiding te zoeken?

En wat je omgeving ook zegt, ik vind het super tof van je dat je juist een wat oudere kat wilt adopteren. Dan krijgt zo’n beestje in elk geval een mooie tweede helft van zijn leven.

Heel veel sterkte!

1 like

Ik ga ook echt nooit. Ik gooi altijd die reminders weg die ik in mijn mail krijg, en op een gegeven moment stoppen ze gewoon met die sturen :redface:

1 like

Joh, waar bemoeien die mensen zich mee! Het is (en was) jouw kat. Jij weet het allerbeste wat goed voor hem is. Dus volg daarin vooral je eigen gevoel. (Dit is ook echt mijn nachtmerrie, dat er met 1 van mijn beide katten wat gebeurt. Het zijn broertjes en echt nog geen dag zonder elkaar geweest en ook ontzettend aan elkaar gehecht. Hoewel ze soms ook ruzie kunnen maken dat de plukken door het huis vliegen. Maar dit hoort meer in het katten-topic thuis :blush:)

Ik krijg vandaag een verlaten verjaardags cadeau. Ik weet dat het iets van Lush is dus nu heb ik al 3 dingen bedacht wat het zou kunnen zijn haha.

2 likes

maar niet een red velvet door de hele? of een chocolade taart?

Heeft iemand een tip voor een airbnb of iets anders in Dusseldorf? Ik ga het eerste weekend van augustus

Mja ze zijn sowieso altijd heel toeristisch, maar persoonlijk vind ik Brugge net een museum in de vorm van een stad. Kan zeker leuk zijn voor een paar nachtjes als je het nog niet hebt gezien. Brussel vind ik altijd heel gezellig en authentiek. Ze hebben er ook echt de Bourgondische cultuur van lekker eten en drinken. Brussel is wel een stukje groter natuurlijk, dus als je daar FOMO van krijgt misschien juist geen goed idee :stuck_out_tongue:

Het is maar wat je zoekt, als je allebei nog nooit hebt gedaan, zal je je in beide steden zeker een paar dagen kunnen vermaken! Brugge is maar historisch en idyllisch, Brussel heeft meer het wereldstad-gevoel. (Dit is natuurlijk ook slechts mijn subjectieve visie :slight_smile: )

Ik zou eerder voor een wat oudere kat gaan ook. Dan weet je in elk geval zeker hoe 'ie is. Als ik mijn katten nu zou hebben gekregen, zouden we er nooit 2 genomen hebben, want 1 vindt de andere kat echt niet leuk gewoon. Maar ja, als kitten weet je dat niet natuurlijk.

En jammer, ik had al twee weken niet in mijn mailbox gekeken en blijkbaar had de plaatselijke radio me gemaild voor een interview afgelopen zaterdag, maar niet gezien. Heb wel teruggemaild, maar of er nu nog wat uitkomt? Niet dat ik afgelopen zaterdag kon, want toen was ik aan de andere kant van het land, haha. Ben wel benieuwd of ik nog antwoord krijg nu, haha.

1 like