Nee, alleen de vlaaien! Een halve red velvet/choco wordt ook niet zo mooi, plus dan droogt hij ook uit, dus dat wordt minder lekker.
als je in juli gaat kan je ook de belgische sale meepikken
Hahaha het was het alle 3 niet.
Haha! Wel blij mee?
Hahah jaa blijer mee dan met dat wat ik in gedachte had.
Kiek ff mn insta story dan babe.
Hahahaha wel!
Vanavond is What a girl wants op TV: die film kan ik echt meepraten hahaha, zo heerlijk
Excel draaitabellen maken mijn leven zoveel makkelijker.
Oeh, ga hem meteen inplannen haha. Goeie tip
Ik leef met je mee, ik heb 6 jaar over een 3 jarig BSc, en na een paar maanden MSc ermee gestopt. Ik ben nu 26 en voel me ook een mislukking.
Maar als ik echt goed nadenk, dan kom ik er achter dat studie mij niet definieert. Waarom hebben we het idee dat we pas gelukte mensen zijn als we een studie hebben?
Und?¿

Waarom hebben we het idee dat we pas gelukte mensen zijn als we een studie hebben?
Omdat er in Nederland (en ook vanuit de politiek) veel waarde wordt gehecht aan het behalen van diploma’s en als dat zo breed wordt uitgedragen in de maatschappij dan zijn wij geneigd on ons daar mee te vereenzelvigen.
Nu.nl vandaag ook leeuwin doodgeschoten, zwaan verdrinkt, aapje dood teruggevonden. Lekkere frontpage. Valt natuurlijk alleen maar op door de situatie waarin in zit maar toch :’)
En als je 27 bent met wel een MSc, dan hoef je je nog niet per se gelukt te voelen hoor. Geloof mij maar
Ik heb nu al een paar appjes gehad ‘Ik kan niet op je feestje komen maar we kunnen wel een high tea doen/uit eten?’
Heel lief maar dat is hartstikke duur als ik drie keer uit eten moet en 3 high teas dus ik weet niet goed wat ik moet zeggen haha

Omdat er in Nederland (en ook vanuit de politiek) veel waarde wordt gehecht aan het behalen van diploma’s en als dat zo breed wordt uitgedragen in de maatschappij dan zijn wij geneigd on ons daar mee te vereenzelvigen.
Ik had er nog niet zo naar gekeken, maar je hebt wel gelijk. Toch ben ik het er niet mee eens, met en het beeld dat we mislukt zijn zonder een diploma.
Verveel me zo erg op werk. En ga straks mijn ratje naar mijn moeder brengen omdat ik op vakantie ga en nu ga ik haar 3 weken niet zien en ik mis haar nu al.
Ik vond Brugge veel te druk en toeristisch. Gent en Leuven vond ik persoonlijk het leukst in België!
Bedoelen ze niet dat ze jou trakteren (ipv cadeautje)? Dan kost het je niets
Kennen die 3 mensen elkaar? Groeps high tea.