Verveel me zo erg op werk. En ga straks mijn ratje naar mijn moeder brengen omdat ik op vakantie ga en nu ga ik haar 3 weken niet zien en ik mis haar nu al.
Ik vond Brugge veel te druk en toeristisch. Gent en Leuven vond ik persoonlijk het leukst in België!
Bedoelen ze niet dat ze jou trakteren (ipv cadeautje)? Dan kost het je niets 
Kennen die 3 mensen elkaar? Groeps high tea.
Daar ga ik eigenlijk niet vanuit en dat vragen is ook zo wat
âLijkt me super leuk maar mijn portemonnee denkt daar anders overâ
En dan kijken wat ze zeggen. Of voorstellen om een budget alternatief te doen.
Goeie, thanks!!!
Ja haha, vragen is misschien wat raar. Maar ik dacht dat je dat misschien op kunt maken uit hoe ze het geschreven hebben. Maar niet dus 
Er zat hier een reiger te loeren op een klein eendje. Mijn moederhart kon dat niet aan dus ik heb m net met stenen bekogeld en toen vloog tie weg. Nu weet ik wel dat ie ook weer terug kan vliegen, maar voor nu heb ik er iig alles aan gedaan
Ik wil hier liever niet te veel details posten ivm eventuele herkenbaarheid. Het werk wat ik nu doe is oprecht leuk maar dit is niet iets waar ik de rest van mijn leven gelukkig van wordt en ongeschoold is het moeilijker om hogerop te klimmen. Vroeger ging dat nog wel maar tegenwoordig heb je voor veel functies (in ieder geval het werkveld waarin ik aan de slag zou willen) een papiertje nodig. Daarnaast vind ik dat studeren oprecht aan je ontwikkeling bijdraagt.
Ik vind overigens wel dat we van het idee afmoeten dat je perse een studie afgerond moet hebben omdat je anders niets bereikt hebt. Als studeren niet je ding of als je kwaliteiten ergens anders liggen dan is dan is dat ook prima.
Ik lever over een week mijn scriptie in en ga dan 2 dagen per week een super toffe stage lopen. De overige drie dagen wilde ik opvullen met (shit) werk, echter vind ik nu echt een mega vette onderzoeksstage vacature voor 3 dagen per week en wowwowwow ik wil dit. Mijn moeder gebeld en ze zei dat ik geld mocht lenen dan. Oh man moet nu echt mijn scriptie afschrijven en dan focussen op een fantastische motivatiebrief.
âItâs not the crown that makes the queenâ hahaa
@anon26776401 sterkte!! <3
Jeg, knuffel <3
Ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen om je te helpen. Misschien dat je gevoel naar hem toe watbeter wordt als iedereen meer gewend is aan de situatie.
Mocht je er later toch nog over willen praten met iemand mag je me altijd een pb sturen!
Ik snap wel dat de veiligheid belangrijk is maar toch vind ik het zielig
Ik snap dat stukje sla bij de sushi nooit. Mooi hoor maar wie hou je voor de gek.
Ik wil eten bestellen want ik ben te lui om te koken maar ik kan niet kiezen
Iemand aanraders in den haag?
Die scene met dat ze tegelijkertijd hetzelfde doen bij het ontbijt hahahaha
Lasanie als je van Indiaas eten houdt <3
Ladies, ik heb jullie advies nodig. Zoals jullie weten zat ik er helemaal doorheen met mijn werk. Nou uiteindelijk nadat ik ook naar de huisarts ben geweest met mijn leidinggevende gesproken en afgesproken dat ik ziek thuis zou zijn om goed uit te rusten. Nou goed, in deze tijd heb ik dus ook gesolliciteerd wat geresulteerd heeft in een aantal aanbiedingen waarvan ik er 1 ga accepteren en dan per september weer starten.
Ik moet nu dus ontslag nemen en wil dit eigenlijk doen per juni doen zodat ik in juli kan afronden en al mijn dagen opnemen.
Alleen ik weet eerlijk gezegd niet goed hoe ik dit moet brengen, ik wil gewoon in overleg bespreken maar ben bang dat hij me als een profiteur ofzo ziet dan weetjewel nu ik mijn ontslag indien. Terwijl ja ik heb deze tijd ook gewoon gebruikt om na te denken en kom gewoon tot de conclusie dat ik hier niet gelukkig wordt. Maar ik wil niet op slechte voet weggaan.
Niet quoten graag ivm herkenbaarheid.