Wjekw-archief 1

Ik heb ook slecht geslapen en moet zo werken tot 17u fml.

Ohja en ik was met mn slaperige hoofd vergeten in te checken met mn kaartje, dus de conducteur zei oh je moet je kaartje wel gebruiken om poortjes te openen he. Dus ik zei ja, zegt ze je moet zo overstappen he, weet je hoe dat werkt? :joy: Schijnbaar dacht ze dat ik nooit met de trein ging :joy::joy::joy::joy:

3 likes

Wtf joh

Ik eet heel eigenwijs een waterijsje nu. Kots het toch wel weer uit maar had er echt even zin in.

Nou ik ben niet de enige zo te zien, maar ik heb echt super slecht geslapen. Ben ook echt nog kapot moe maar slapen lukt me gewoon niet meer.

Oh leuk! Ga ik daar even naar kijken, thanks

1 like

Ja ga er inderdaad nog even over praten. Bedankt voor je advies! :blush:

Er is ooit een keer tegen mijn moeder gezegd dat ze helende handen heeft. Ze heeft ook altijd warme handen. Nu heb ik heel veel last van mijn nek, want ik heb een whiplash. Dus ik zei tegen mijn moeder gisteren: โ€˜voel eensโ€™. Mijn moeder voelde gelijk dat ik meer pijn had aan mijn linkerkant. Kwam veel meer warmte vanaf. Mijn moeder legde haar hand er zacht op en het voelde zo raar. Ook bij mijn moeder. En het hielp ook echt? Zo apart

5 likes

Wanneer is die bruiloft wat js het thema welke maten heeft je vriend.

2 likes

Kan je niet vanaf Brussel vliegen?

Ik heb last van uitstel gedrag. Ik zou eigenlijk om half 9 gaan opruimen en poetsen en het enige wat ik heb gedaan is een halve zak chips leeg gevreten, een wasje aangezet en al mijn ongelezen topics gelezen. Ben inmiddels zelf begonnen aan de categorie zwanger en kinderen๐Ÿค”

8 likes

Ik moet dit ook doen vandaag maar ik heb zoโ€™n tering hekel aan stofzuigen en mijn huis is toch al in die hoekjes en kiertjes stoffig.
Ik weet niet waar ik moet beginnen :disappointed_relieved:

1 like

Dat je nog steeds zoveel last hebtโ€ฆ Echt naar voor je! Hoop dat je snel opknapt. Beterschap!

1 like

Ik heb weer super veel last van mijn hooikoorts, net toen ik dacht dat het weer over was en mijn medicijnen zijn bijna op :persevere:

Vervelend he :sweat:. Ik weet van mezelf dat als ik eenmaal bezig ben, ik niet te stoppen ben. En nu moet ik ook echt wel want zondag hebben we feest bij ons, dus wil alles extra netjes hebben zodat ik zaterdag alles alleen nog een keertje moet nalopen en me verder bezig kan houden met de leuke dingen en de evenementen bij ons in het dorp (het is Kennedymars weekend, voor degene die het kennen)

We moeten eigenlijk gewoon beginnen he :sweat_smile: succes! We kunnen dit haha!

1 like

Ik dacht om half 5 vannacht even dat er iemand aan mijn rolluik zat te rommelen. Schrok me dood maar eigenlijk kan dat helemaal niet want dan moet diegene dus op het schuine dak zitten of een hele lange ladder hebben.
Dus toen luisterde ik nog eens goed, waren het kraaien :roll_eyes: die krengen kunnen dus echt kabaal maken voor 100.
Ok correctie: soms zijn ze ook met 100. Lijkt wel een invasie. Net The Birds.

3 likes

Eindelijk mijn laatste project afgerond en dan nu echt vakantie :scream:

2 likes

10 uur in de ochtend en ik heb trek in kipnuggets. Gaan we dus even niet doen he? Zo komt mijn summerbody er dus nooit

1 like

Jaa, stom he! Ben ook weer super moe en denk dat het vooral door de hooikoorts komt

1 like

Nog nooit zo lekker gevoeld met een big mac als ontbijt terwijl ik waarschijnlijk zojuist mijn laatste master tentamen gemaakt hebt waarvan de kans groot is dat het een 10 is :tada:

22 likes

Jeetje sterkte! :frowning:๏ธ

Ik kan het iedeeen aanraden :tada: (en misschien gewoon letterlijk alle tentamen stof uit je hoofd leren).

3 likes