@Ohappyday veel sterkte lieverd
Haha precies, maar hoor heel veel medestudenten om me heen dat het vrij pittig was. En was wel 550 paginaās aan stof dus opzich gaan ze er denk ik niet van uit dat er een downie zoals ik tussen zit die alles uit der hoofd leert.
Oh wat heftig! Heel veel sterkte komende periode.
Ik zie mijn vriend morgen weer na 2 maanden
Ik heb straks een afspraak om een tattoo te laten zetten maar de tijd gaat nu zooo langzaam heb ook totaal niks meer te doen dus waarschijnlijk zit ik me de komende 3,5 uur dik te vervelen
@Ohappyday Wat ontzettend naar. Heel veel sterkte voor jou en je familie.
Vandaag maar is mijn haar verven maar geen idee in welke kleur of kleuren. En eindelijk weer eens een boek lezen omdat ik het leuk vind in plaats van studiedoeleinden.
iemand tips voor Dusseldorf? Mag vanalles zijn, restaurants, winkels, activiteiten, fijne chillplekkenā¦
Ik weet niet of ik wil gaan sporten vanavond. Aan de ene kant heb ik toch niets te doen en vind ik het wel leuk, aan de andere kant ga ik morgen ook al, ben ik gisteren geweest, en ga ik donderdag waarschijnlijk ook. En ik vond gisteren nog dat ik eigenlijk wat meer aan moet komen in vet
Edit: ik kan ook thuis oefenen/trainen aangezien ik zelf een paal thuis heb. Moet ik ook meer doen en dan werk ik dat ook een beetje in mn routine nu ik geen training op locatie meer heb
Ik slaap met dit weer gewoon in t-shirt en onder een dikke deken. Scheelt ook wel dat mijn slaapkamer aan de schaduwzijde zit.
Oh wat naar! Sterkte
L.i.n.d.a meiden heeft mn insta story gerepost. Nu heb ik allemaal schattige jonge meiden die mn wazige filmpjes kijken hahaha.
Ik kom uit S. Woon bijna aan de finish haha!
Ik zoek nog 1 plastic bordje voor vrijdag en dan niet zoān wegwerp-ding. Ik wil een toffe, heeft iemand tips?
Ik lig zo lekker in de zon in mn lunchpauze. Ik wil niet meer werken
Xenos of Action. Van die bamboe achtige bordjes
Ik lees over de Thaise voetballertjes die vast zitten in de grot. 1 manier om naar buiten te komen is zelf duiken dus een spoedcursus duiken ondergaan. Pfff ik moet dus bijna hyperventileren als ik dit lees en ik krijg het spaans benauwd. Arme voetballertjes.
Die jongens kunnen volgens de Telegraaf niet eens zwemmen. En dan nu duiken, terwijl ze verzwakt en bang zijn? Ik zie het somber in.
Zoooooo zielig hĆØ. Een wonder dat ze nog levend gevonden zijn, toen ik las dat ze misschien nog maanden vastzitten kneep mān keel dicht
Ik kwam om te klagen dat ik buikpijn heb
Het laatste halfjaar ofzo voel ik precies mān eisprong en het is zo naar. Maar ik weet niet hoeveel pijn normaal is om te voelen dus ik ga er ook niet mee naar de dokter
Mijn dochter krijgt dat van de buurvrouw! Ze hebben zelf geen kleinkinderen dus mijn dochter word nu als buurmeisje vertroetelt.
Altijd een cadeautje en een zakcentje mee op vakantie
En kermisgeld, en paaseitjes met de paas en iets voor de kerst.
Zo lief!!!