Wjekw-archief 1

Hm ik vraag me af hoe dat voelt, je eisprong voelen. Ik heb dat zelf nog nooit gehad, heb alleen pijn tijdens m’n menstruatie.
Ben je misschien van anticonceptie gewisseld?

Ik krijg zoooo vaak dit soort mails van PayPal! Ik stuur ze ook altijd door naar dat mailadres.

Hoe gaat het @Fenayi? Gewoon niemand die iets voor je kan doen?

1 like

Ik wist ook nooit hoe het voelde en inmiddels wel! Het voelt “gewoon” als menstruatiekramp. Ik voel het ook duidelijk ofwel links ofwel rechts.

jaa ik ook al! had er vorige jaren nooit zoveel last van maar blijf maar bezig met die medicijnen dit jaar… En ik ben ook nog verkouden dus het is helemaal feest hier. Als het nou gewoon even gaat regenen ofzo

het is zoooo warm hier binnen :sweat_smile:
en ik heb ook nog een afspraak met een pt vanavond. Is het toch veel te warm voor jongens…

Beste dimsum ooit! Alles handgemaakt. Zou er speciaal voor naar Düsseldorf gaan. Is wel uit het centrum.

2 likes

Niet alleen dat, Grot duiken is ook nog eens hartstikke gevaarlijk en niet geschikt voor onervaren duikers.

Bij gebrek aan een fijne vent ben ik nu zelf mijn nek aan het masseren want ik spendeer dagen achter de computer voor mijn thesis, en ik merk dat mijn nekspieren heel gespannen zijn hierdoor. En het werkt gewoon :sunglasses: het ziet er een beetje weird uit maar het helpt. Heb geen man nodig hiervoor joh :tipping_hand_woman:‍♀️

9 likes

Ik heb nieuwe schoenen aan en mijn hielen liggen helemaal open, wat een ellende is dat toch altijd

1 like

Wat @monkeyslut zegt idd, als menstruatiekramp. Van menstruatie heb ik ook heel veel last de laatste tijd. Ik dacht ook vaak oké huh word ik nu ongesteld, pas nog geweest? Maar dan kijk in mijn app en jahoor: eisprong. Slik al paar jaar geen pil! Natuurlijke cyclus. Maar ik weet niet hoeveel pijn normaal is pff

Aahw lief dankje :blush:

1 like

LOVE DIT WEER. Als ik geen vrienden en familie had, was ik al lang geëmigreerd naar het zuiden

8 likes

Wat goed! Gefeliciteerd! Wat gaan jullie eten?

Limburg is best zuidelijk. ( ik weet ff niet meer of jij nou een Belg bent of niet anders ben je al ver genoeg in het zuiden!)

2 likes

Soms is het bij mij pijnlijker dan menstruatiekramp. Kan dan bijna niet normaal staan. Verschilt wel per keer

Nee geen Belg! Woon nu in Overijssel. Zuid Limburg vond ik prachtig, dus zou daar ook best graag wonen :slight_smile:

3 likes

Weken uitgekeken naar vandaag. Eindelijk een tattoo laten zetten. Kom ik bij de shop. Niemand daar. Zijn ze me vergeten… Nu heb ik dus niks en kan ik waarschijnlijk weken wachten :pensive: had hier zo naar uitgekeken maar zelfs dit gaat niet goed…

Ah wat rot. Kunnen ze je niet ergens tussendoor doen of eventueel 's avonds een keer ofzo?

Pfff ik moest net filterkoffie zetten voor een hele groep maar ik drink het zelf niet dus ik heb dan geen idee wat ik aan het doen ben. Krijg altijd zo’n stress daarvan, maar de een houdt ook weer van slappere koffie dan de ander dus het slaat ook nergens op. Ik heb wel zo’n DE schepje maar voor mijn gevoel klopt dat ook niet :joy: ok first world problem

1 like

Diegene waar ik een afspraak bij had is blijkbaar ziek, reageert nergens op en alles zit zo vol dat het best nog een hele tijd duren. Kan wel janken. Had hier echt naar uitgekeken en nu heb ik gewoon weer niks. Telkens als ik iets graag wil of wat dan ook dan eindigt het negatief.
En een andere zoeken is lastig want tis allemaal andere stijl of de shop is kut of tis heel ver weg