Huh mijn avatar doet het niet? En zie ‘m bij meer mensen niet, bijvoorbeeld bij @Lula
Kut ik heb gisteren een olievlek gemaakt op mijn vrijwel nieuwe nikes en het gaat er niet uit ze mogen ook niet in de wasmachine
️
Ik zie jouw avatar wel! Tenminste als het een rood error teken is.
Haha, ja dat klopt wel! Ik zie gewoon een wit vierkantje bij mezelf en meerdere forummers🤔
Browser even opnieuw opstarten?
Nu zie ik trouwens ook een wit vierkantje bij mezelf haha
Ik krijg steeds een blauw bolletje nadat ik iets heb gelezen dus ik ga steeds voor niks teruglezen
Soms vind ik het echt lastig om te bepalen wat je wel/niet aan kan naar werk. Zeker met dit weer. Bij ons is het hartstikke heet. En ik heb zoiets van als je kont en je decolleté niet te zien is. Maar sommige zijn al verbaasd als je iets draagt met dunne bandjes.
Woooow heb lang geen kater meer gehad. Wat is dit kut
Zo.veel.spierpijn
Van het wandelen gister
Hier had ik dus gisteren last van. Top aan met iets teveel inkijk aan de zijkant. Oops.
Vind een mooie jumpsuit met dit weer wel gepast.
Een fles lactulose? Ik ga over mn nek van de zakjes movicolon. Ik heb ooit een fles met een soort pruimensap voorgeschreven gekregen (prunosil oid?) en daar kreeg ik afgrijselijke kramp van, maar hielp verder niks. Lactulose smaakt zoetig maar prima, verder geen rare structuur en ik kreeg er geen gekke krampen van.
Ik denk dat ik dit vannacht ook al had getypt, maar het was zooo leuk gisteren Sorry voor de spam, maar ik ben echt blij dat ik weer wens iets heel leuks kan melden hahaha.
Ben mega brak nu haha. Nu alles opruimen en vooral al de cadeautjes! Omg zo veel gekregen. En ik zei nog: is niet nodig, moeten jullie niet doen. Luisteren niet naar me he
Hahaha ik ben echt blij met zoveel lieve mensen om me heen
Ik heb net mijn kast uitgeruimd en er ligt best een bergje om weg te doen. Maar de conclusie is toch vooral dat ik echt te veel rokjes heb en voorlopig echt geen nieuwe rokken meer mag kopen.
Had dit gister tegen mij gezegd
Fuck ik ben zo erg verbrand op mijn rug gister dat slapen heel veel pijn deed en nu met bankzitten ook. Echt lang gelden en heel kut
Nooo. Ossengalzeep?
Ja verschrikkelijk vind ik dit! Weet echt niet wat ik aan moet maar ga daar ook niet de hele dag mezelf kapot maken door de hitte
Zelfde hier. Werk op kantoor. Dus dan zijn je opties ook gewoon heel beperkt, en dan is het kantoor waar ik werk nog vrij casual gelukkig.
Jaa ellende ik geef les op de middelbare school dus kan daar ook niet in mn halve blootje gaan staan (wat ik thuis en in mn vrije tijd wel doe haha)