Sterke zetpillen gekregen, hopelijk helpt het.
Ohhhh, was dat het? Ik hoorde de hele tijd vaag van dat gebonk door alles heen.
En ik woon aan de andere kant van de stad.
Lekkere avond zul jij gehad hebben.
Ben inderdaad wezen bootcampen (en 19 km gefietst in totaal). Even bijkomen, douchen en dan kijken wat ik wil gaan doe .
Beterschap! Bij mee hielpen zetpillen toen ontzettend goed! Hopelijk bij jou ook
Haha hij is ook gewoon heel leuk.
Ik werd me gister weer bewust van mijn fietshaat. Het was mooi weer dus ik dacht; zeur niet. Maar na 2 minuten zat ik al vloekend en tierend op de fiets. Op de terugweg komt er een gezin naast me fietsen, vraagt de moeder of ik weet welke kant plaats op fietsen is. En nu denk ik terug aan mijn reactie en denk ik echt: hahahhhha zo dramatisch. Ik zei dus eerst netjes dat ik niet weet welke richting dat fietsen is, en vervolgens ga ik toch helemaal los over hoe ver dat wel niet fietsen is, en waarom ze dat met de fiets doen, en dat het echt HEEL VER fietsen is, dat ik heb wel heel knap van ze vind dat ze het gewoon met de fiets doen!!! Ik kreeg ook haast geen reactie van hen terug, maar ik bleef maar doorgaan. Ze bleven bij mij fietsen dus ik ging maar door over hoe indrukwekkend ik hun inspanning vond blabla en wenste ze nog veel succes.
Kijk ik net hoe ver het daadwerkelijk fietsen was voor hen, is het 20 minuten. Nou dat is dus prima te doen, maar ik reageerde net alsof ze een wereldreis gingen afleggen met de fiets hahaha maar ik zat gewoon toen zo hoog in mijn fietshaat.
Kut ik heb gisteren een olievlek gemaakt op mijn vrijwel nieuwe nikes en het gaat er niet uit ze mogen ook niet in de wasmachine
️
Ik zie jouw avatar wel! Tenminste als het een rood error teken is.
Haha, ja dat klopt wel! Ik zie gewoon een wit vierkantje bij mezelf en meerdere forummers🤔
Browser even opnieuw opstarten?
Nu zie ik trouwens ook een wit vierkantje bij mezelf haha
Ik krijg steeds een blauw bolletje nadat ik iets heb gelezen dus ik ga steeds voor niks teruglezen
Soms vind ik het echt lastig om te bepalen wat je wel/niet aan kan naar werk. Zeker met dit weer. Bij ons is het hartstikke heet. En ik heb zoiets van als je kont en je decolleté niet te zien is. Maar sommige zijn al verbaasd als je iets draagt met dunne bandjes.
Woooow heb lang geen kater meer gehad. Wat is dit kut
Zo.veel.spierpijn
Van het wandelen gister
Hier had ik dus gisteren last van. Top aan met iets teveel inkijk aan de zijkant. Oops.
Vind een mooie jumpsuit met dit weer wel gepast.
Een fles lactulose? Ik ga over mn nek van de zakjes movicolon. Ik heb ooit een fles met een soort pruimensap voorgeschreven gekregen (prunosil oid?) en daar kreeg ik afgrijselijke kramp van, maar hielp verder niks. Lactulose smaakt zoetig maar prima, verder geen rare structuur en ik kreeg er geen gekke krampen van.
Ik denk dat ik dit vannacht ook al had getypt, maar het was zooo leuk gisteren Sorry voor de spam, maar ik ben echt blij dat ik weer wens iets heel leuks kan melden hahaha.
Ben mega brak nu haha. Nu alles opruimen en vooral al de cadeautjes! Omg zo veel gekregen. En ik zei nog: is niet nodig, moeten jullie niet doen. Luisteren niet naar me he
Hahaha ik ben echt blij met zoveel lieve mensen om me heen
Ik heb net mijn kast uitgeruimd en er ligt best een bergje om weg te doen. Maar de conclusie is toch vooral dat ik echt te veel rokjes heb en voorlopig echt geen nieuwe rokken meer mag kopen.