Wjekw-archief 1

Had dit gister tegen mij gezegd :sob:

Fuck ik ben zo erg verbrand op mijn rug gister dat slapen heel veel pijn deed en nu met bankzitten ook. Echt lang gelden en heel kut :disappointed_relieved:

Nooo. Ossengalzeep?

Ja verschrikkelijk vind ik dit! Weet echt niet wat ik aan moet maar ga daar ook niet de hele dag mezelf kapot maken door de hitte :confused:

Zelfde hier. Werk op kantoor. Dus dan zijn je opties ook gewoon heel beperkt, en dan is het kantoor waar ik werk nog vrij casual gelukkig.

Jaa ellende :tired_face: ik geef les op de middelbare school dus kan daar ook niet in mn halve blootje gaan staan (wat ik thuis en in mn vrije tijd wel doe haha)

Ohhhh god ik verga zowat van de hoofdpijn, vannacht ook geen oog dichtgedaan omdat er zeker 10 muggen op mijn slaapkamer zaten. Heb gisteren voor de eerste keer een Tramadol genomen maar dat helpt ook al niet :weary:

Me favo DJ.

Ja dan kan je ook niet te bloot inderdaad. Ik werk met kleine kinderen dus buk veel, zit vaak op de grond en ja ouders… Maar ben heel de dag bezig dus bloedheet.
Geniet echt wel van dit weer maar met werk mag het wel iets minder :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik had me verheugd op een middagje in de zon op het balkon maar het waait hier gewoon keihard? De zon schijnt maar het is gewoon koud :cry:

Als de koffer genoeg naar hem ruikt willen jullie nooit meer weg. Denkt ie misschien :slight_smile:

1 like

Ja zou dat werken? Ik ga het straks even kopen dan

Dit heb ik ook maar dan douchen + tanden poetsen. Voel me dan echt herboren.

1 like

ja, je waait gewoon uit je hemd!
toch maar een terrasje uit de wind opzoeken. daar was het net wel erg lekker.

1 like

Dat is ook geen slecht idee!

1 like

en er is brocante markt bij ons. als je nog ouwe meuk zoekt haha

Hahahaha, denk niet dat ik m’n vriend daar blij mee maak :joy: wel altijd leuk om even te kijken, dus wie weet kan ik ‘m nog overhalen.

1 like

parkeer je hem alvast op het terras. :wink:

1 like

@Krabsalade ik vind Liebeskind fijn, mijne gaat alweer een paar jaar zonder issues mee!

2 likes

Pfoe ik had echt een beetje een antisociale week. Ik moest de hele week werken en had maandagavond ook iets werkgerelateerds. En toen was al m’n sociale energie op om andere sociale dingen te doen, bijvoorbeeld whatsapp genegeerd als mensen met vragen kwamen waar ik even over na moest denken, drempel om dit topic bij te lezen of ergens te reageren terwijl dat normaal soms 's-avonds ook wel fijn is om te relaxen, moest eigenlijk wat dingen voorbereiden zoals outfit en logeerspullen inpakken omdat ik gisteren naar een bruiloftsfeest ging en niks daaraan gedaan.
En toen had ik gisterenmiddag dikke stress omdat ik eigenlijk inmiddels echt terug moest komen op wat dingen die mensen gezegd hadden op whatsapp, en ik alles nog moest inpakken.
Het is wel gelukt uiteindelijk maar baal wel dat ik het een week iets drukker had dan normaal en dan al gelijk op slot ga :rolleyes: