Wjekw-archief 1

Maar hoe krijg je je vocht binnen? hebben ze daar wel informatie over gegeven. vooral met dit warme weer zo belangrijk.

Ik ben zo enorm zenuwachtig voor praktijkexamens de komende twee dagen. Ik leef al op betablokkers, benzo’s en valeriaan maar heb mezelf echt niet onder controle. Als me de komende twee dagen ook zo voel, ga ik de tentamens echt niet redden :weary:

Examens zijn gewoon heel kut en ik ben altijd heel jaloers op de mensen die er nooit zenuwachtig voor zijn. Maar je kunt het! Probeer vertrouwen te hebben in jezelf!

Thanks! Ja, daar ben ik ook jaloers op, en al helemaal als ze amper voorbereid hebben en zichzelf er doorheen bluffen. Ik krijg bij het geringste beetje spanning al black-outs, en ben nu al aan het panieken over het feit dat dat morgen ook kan gebeuren

1 like

Mijn vriend. Hij heeft twee keer meegedaan, maar ik vind zulke onderzoeken best risicovol. Hij moest bij tweede keer een week in Groningen in het ziekenhuis blijven waar hij elke dag een prik kreeg en men ging kijken of hij bijwerkingen kreeg. Hoe groter de vergoeding, hoe sterker/risicovoller het medicijn geloof ik.

Edit: en je wordt eerst medisch gekeurd om te kijken of je gezond bent en mee mag doen!

Zo’n leuk feestje gehad gisteren! Ben wel echt moe nu. En dit weer helpt ook al niet.

Wat rot voor je dat je er zo veel spanningen door hebt! Ik hoop dat je de komende dagen goed doorkomt. Je kunt het!

Oh, wist ik niet. Mijn vriend deed mee aan een onderzoek waarbij er zes groepen waren en elke groep kreeg een andere vergoeding, daarom dacht ik dat.

Woooow ik ben net compleet random met Gerard Joling op de foto gegaan

19 likes

Gisteren naar een feest geweest met vriendinnen die nooit uitgaan en het was echt super leuk :grin:

2 likes

Ik wou dat je whatsapp uit kon zetten net zoals je bij MSN offline kon zijn. Wil wel op m’n mobiel maar geen appjes kunnen ontvangen

10 likes

Waar is hij!!!

Ik ben aan een grote opruiming/schoonmaak begonnen
 In dit weer. What was I thinking?

2 likes

Je kunt wel uitzetten dat je meldingen ervan ontvangt! Misschien helpt dat?

Nee wil ook echt dat mensen me geen berichten kunnen sturen dus dat hij op 1 vink blijft hangen

Gisteren gedronken, nu zin in pizza mcdonald’s tosti eitjes
Weer een reden om niet te drinken

3 likes

ff verwijderen?

Hahaha ik heb dit altijd. Opeens dat gevoel; ik moet opruimen!!! En dan na een half uur; fucking helll 
 het wordt alleen maar erger en het duurt echt ellendig lang.

1 like

Ja k blok nu gewoon mensen

Het is zo warm in de trein, ben ook echt de enige met een korte broek, alle andere mensen met lange broeken