Zo’n leuk feestje gehad gisteren! Ben wel echt moe nu. En dit weer helpt ook al niet.
Wat rot voor je dat je er zo veel spanningen door hebt! Ik hoop dat je de komende dagen goed doorkomt. Je kunt het!
Oh, wist ik niet. Mijn vriend deed mee aan een onderzoek waarbij er zes groepen waren en elke groep kreeg een andere vergoeding, daarom dacht ik dat.
Woooow ik ben net compleet random met Gerard Joling op de foto gegaan
Gisteren naar een feest geweest met vriendinnen die nooit uitgaan en het was echt super leuk
Ik wou dat je whatsapp uit kon zetten net zoals je bij MSN offline kon zijn. Wil wel op m’n mobiel maar geen appjes kunnen ontvangen
Waar is hij!!!
Ik ben aan een grote opruiming/schoonmaak begonnen… In dit weer. What was I thinking?
Je kunt wel uitzetten dat je meldingen ervan ontvangt! Misschien helpt dat?
Nee wil ook echt dat mensen me geen berichten kunnen sturen dus dat hij op 1 vink blijft hangen
Gisteren gedronken, nu zin in pizza mcdonald’s tosti eitjes
Weer een reden om niet te drinken
ff verwijderen?
Hahaha ik heb dit altijd. Opeens dat gevoel; ik moet opruimen!!! En dan na een half uur; fucking helll … het wordt alleen maar erger en het duurt echt ellendig lang.
Ja k blok nu gewoon mensen
Het is zo warm in de trein, ben ook echt de enige met een korte broek, alle andere mensen met lange broeken…
Science Park in Amsterdam!! Hahaha ik nam even een pauze van studeren en opeens was hij DAAR
Er liep in de stad net iemand in een winterjas. . Ik snap mensen soms echt niet.
Morgen komt m’n leasewaggie! Net op tijd ook: airco in deze duistere tijden van bloedkokende hitte
Ik heb er best veel gedaan toen ik studeerde. Vond het superchill, nooit rare bijwerkingen oid gehad.
Ik weet niet zo goed of ik zo patat en een kaassoufflé wil of liever een pizza… Dat ik niet zelf ga koken/opwarmen staat blijkbaar wel vast.