Wjekw-archief 1

Science Park in Amsterdam!! Hahaha ik nam even een pauze van studeren en opeens was hij DAAR

3 likes

Er liep in de stad net iemand in een winterjas. :scream:. Ik snap mensen soms echt niet.

1 like

Morgen komt m’n leasewaggie! Net op tijd ook: airco in deze duistere tijden van bloedkokende hitte

5 likes

Ik heb er best veel gedaan toen ik studeerde. Vond het superchill, nooit rare bijwerkingen oid gehad.

1 like

Ik weet niet zo goed of ik zo patat en een kaassoufflé wil of liever een pizza
 Dat ik niet zelf ga koken/opwarmen staat blijkbaar wel vast.

Vanochtend om kwart over 10 zat ik al in de bios Incredibles 2 te kijken. Was verassend druk voor een zondagochtend!

3 likes

Haha ja zo stom! Dan trek je ook alles uit de kast en begin je volle moed en dan ineens (na vijf minuten) heb je al geen zin meer maar dan moet je wel. Ik neem nu maar elke keer pauze met een perenijsje.

Ah :frowning: Dat is niet fijn! Dikke knuffel <3

1 like

Was dat voor dat hardloopevenement van 538 dan ofzo? Ik lag rustig topless te zonnen in het flevopark, komt er ineens een hele stoet hardlopers langs :")
Edit: met schreeuwerige menseno p een fiets om ze aan te moedigen, dat was eigenlijk nog het kutst

5 likes

Je kan je meldingen uitzetten.

Ik heb net een buurtborrel gehad en het was zĂł leuk en iedereen was zo lief en geĂŻnteresseerd. Ik voel me zo fijn, echt een wereld van verschil vergeleken met donderdag, bizar. Ik ben uitgenodigd voor gin tonics en wijntjes en heb me meteen beschikbaar gesteld als oppas :star_struck: Ik heb zoveel zin om hier te gaan wonen en te gaan studeren en vrienden te maken!!

35 likes

Dat ben ik ook écht nu. Maar dat komt ook door hier hoor. Hier kan ik alles van me af praten en dan voel je je al meteen 10 kg lichter!!

5 likes

Werkt voor bijna alles! Of het ook voor dit werkt durf ik niet te zeggen, maar is het proberen waard. Anders even zoeken op omaweetraad.com!

1 like

Zooooo herkenbaar! Het liefst flikker ik in zo’n week mijn telefoon uit het raam.

Pfff ik ga ook niet koken hoor, geen puf voor

1 like

Ooh ja precies, dat had ik inderdaad wel gewild deze week.

• Wok2go
  • Pizza uit de vriezer

0 stemmers

Help a girl out

Als je op je data zit (ipv wifi) dan kan je instellen dat whatsapp geen data kan gebruiken

Ja het was daarvoor inderdaad! Hij ging optreden bij de finish.

Hij zei dat ik voor de komende 24 uur wel genoeg vocht heb. Verder niks eigenlijk. Helaas lijken de zetpillen ook niet te werken.