Haha daarom was ik zo hyped. Ik had gewoon een saaie leerdag verwacht en opeens is er een heel event waar Gerard Joling is naast m’n universiteit.
Pff vanmiddag de hele middag de stad in geweest om te kijken voor wat leuke jurkjes/rokjes maar heb echt niets kunnen vinden. Zoveel gepast maar het was het allemaal net niet qua model of stof. En toen ik iets vond, was het jurkje kapot . Ik kon wel wat korting krijgen maar ja €70 voor een kapotte jurk vind ik nog te duur. Uiteindelijk een jurkje gekocht, wat wel lekker 70% afgeprijsd bleek
. Maar het heeft lange mouwen dus was niet helemaal wat ik zocht in mijn zomerkledingzoektocht
.
Oh dit vind ik een fijne tip, waar kan ik die instelling vinden?
Bij iPhone staat dat bij instellingen onder mobiel netwerk
Ik was vanmiddag bij mijn oma en ze loopt al een aantal weken wat lastig, vertelde ze me dat ze was gevallen op haar heup (5 mei) maar dit heeft ze dus niet tegen mijn ouders verteld. Ze zei tegen mij ‘ja dat hoef je niet te vertellen, het gaat al steeds beter’ maar 't knaagt toch wel een beetje aan me.
Wil ook niet haar “verraden” maar ook niet dat als ze wellicht nog een keer valt het ons ook niet vertelt.
Wat zou jij doen?
- Wel vertellen
- Niet vertellen
- Anders
0 stemmers
Ik vind Saboteur Het duel leuk. Speciaal voor 2 personen.
Ik zou het wel vertellen. Ze zijn zo kwetsbaar. Dan kan een van je ouders subtiel een keer beginnen met goh ik vind je wat moeilijk lopen.
Misschien al 18383x gezegd hoor, maar sowieso Carcasonne!
Ja klopt, ze woont ook nog eens alleen. Bijna elke dag komt er wel visite maar dan nog. Ze loopt dus al meer dan een maand wel lastig maar dan zei ze van ja dat gaat wel weer over maar nu vertelde ze dus dat ze ongelukkig was neergekomen omdat iemand anders tegen haar aan was gevallen. En omdat het toch niet gebroken is (want dan kan je echt niet zo lang doorlopen) twijfel ik er een beetje over
Liever dat het bij ze bekend is dan niet. Zeker als ze al een tijd moeilijk loopt is het nooit verkeerd om er een beetje extra aandacht aan te besteden of in ieder geval in de gaten te houden of het wel beter wordt.
@punaise dit dus. Of voorstellen samen de dokter of jouw ouders te informeren. Maar niet achter haar rug om actie ondernemen
ik ben echt in zo’n slechte bui mijn god
Echt dat je je aan alles en iedereen ergert
Super hinderlijk gevoel
Over minder dan 2 weken zijn mijn vriend en ik geregistreerd partner Zo veel zin in die dag!
Ah wat kut zeg. Houd je kleine slokjes water binnen? En heb je ORS in huis?
Ja! We gaan na de ceremonie taart eten en aansluitend barbecueën, met een kleine groep familieleden en vrienden.
Ik vind dit weer zooo lekker
Weg-
Gewoon vragen nee heb je ja kun je krijgen. Hoe eerder je het vraagt hoe eerder je je vriendin kunt inlichten dan je misschien niet eerder kan komen.
Ik zou het ook gewoon vragen. Je kunt er altijd bij benoemen dat het alle dingen nu even samen vallen, zodat je werkgever ook begrijpt dat je dit niet altijd doet en dat je er zelf ook mee bezig bent!
Ik zou het persoonlijk niet vragen. Je bent er dus pas een maand … lijkt me niet de eerste indruk die je wilt achter laten (dat je iedere week wel een keer eerder weg wilt of vrij wilt hebben).
Zou me ook heel bezwaard voelen als ik jou was. En ja, dat je vriendinnen nu vakantie hebben … that’s life toch. Ik werk in het onderwijs en heb straks ook zes weken vrij maar dan verwacht ik echt niet van mijn vriendinnen dat ze te pas en te onpas een uur eerder kunnen vertrekken ofzo.