Wjekw-archief 1

De dochter van de buren komt met haar gezin tijdelijk bij hen wonen ivm hun nieuwe huis. Ze hebben twee kleine kinderen die niet opgevoed zijn, niks zelf kunnen en alleen maar schreeuwen. En ik heb vakantie. Zij ook. Please send help.

1 like

Dank je! Ik kan het op mijn Android niet vinden… Iemand met een Android enig idee of je daar ook dategebruik via mobiel kan uitschakelen?

hoi mag ik even klagen; afgelopen week was er een busstaking, allemaal prima ik snap de reden. Maar nu ligt ook vanaf morgen heel station Zwolle eruit waardoor ik nooit op tijd ga komen voor mijn herkansing als ik met het ov zou gaan. Want ik moet normaal al een uur reizen, nu 2 uur ofzo. Gelukkig heb ik een lieve papa die mij even wil brengen.
Ik besef me opeens hoe afhankelijk ik ben van het ov en dat voelt best benauwend

2 likes

Als je bij applicaties kijkt, kan je ook whatsapp vinden. Als je die dan aanklikt kan je hem uitzetten. Zo heb ik wel vaker whatsapp uitgezet.

1 like

Ik zou het niet vragen. Dat kan als je werkt ook niet.

Een vriendin van m’n moeder die alzheimer heeft (behoorlijk jong gekregen) is al meer dan 2 uur zoek en ik vind het zo zielig voor die vriendin en iedereen eromheen. Straks krijgen mensen die in de buurt wonen waar ze voor het laatst is gezien een soort alert op hun telefoon. Hoop echt dat het allemaal goed komt. :frown:

Ik had ergens gelezen dat de bussen morgen in Tilburg alleen tijdens spits rijden, weet iemand of dat klopt? Ik kan niks vinden en ik heb in de ochtend een belangrijke afspraak :pensive:

Oh oliebol dat ik ben, heb het nu wel gevonden!

huh dit doet me denken aan iemand van het egf, wie was jij eerst? begon je naam met een v?

Bij mij kan echt niks normaal gaan gewoon, ik heb altijd problemen of gezeik :pensive: Pffff

haha ja dat was ik! :full_moon_with_face:

1 like

Ik word hier ook echt heel gelukkig van. Het waait hier vandaag ook best wel, dus het is warm maar wel goed uit te houden.

1 like

Geweldig weekend gehad

Ik zit al de hele dag van die gare crime videos te bekijken op YouTube. Moeders die kinderen doden, death row dingen … waarom??? Ik word hier naar van :sweat_smile:

Wat erg :frowning_face: Hopelijk is ze snel terecht.
Ik heb stage gelopen in een tehuis voor mensen met geheugenproblemen, waaronder ook alzheimerpatiƫnten. Vond het heel confronterend en verdrietig om te zien

Ik heb net echt 10 min gewacht zodat ik iemand zijn profielfoto niet als eerste leuk vond.

9 likes

Ik heb ook vaak van dat soort dagen. En maar door blijven klikken naar het volgende filmpje.

Ik kom eigenlijk liever niet buiten als het warm is, en dan heb ik wel dat stemmetje in mijn achterhoofd dat zegt ā€˜zonde van dat mooie weer, ga naar buiten!’. Maar eigenlijk vind ik dit helemaal geen lekker weer, in de zon vind ik het veel te warm. Al word ik wel altijd vrolijker als de zon schijnt. Tot ik moet bewegen dan. Vandaag hoefde ik niks dus ben ik gewoon niet naar buiten geweest, heerlijk koel met mijn ventilator :slightly_smiling_face:

7 likes

Ja het is echt heel sneu. Vooral de fase waarin ze zelf doorhebben dat ze aftakelen.

Vanavond is mijn dochter (8) in haar eentje naar de ijsboer gelopen voor een ijsje
Straten oversteken en helemaal naar het centrum lopen.

Even een momentje hoor, stiekem best spannend. Je laat ze toch telkens weer meer los.
Maar ook trots, ze is geen durfal

18 likes

Jawel, maar ik was niet zo aanwezig toen hoor

1 like