Wjekw-archief 1

Ik zou het persoonlijk niet vragen. Je bent er dus pas een maand … lijkt me niet de eerste indruk die je wilt achter laten (dat je iedere week wel een keer eerder weg wilt of vrij wilt hebben).
Zou me ook heel bezwaard voelen als ik jou was. En ja, dat je vriendinnen nu vakantie hebben … that’s life toch. Ik werk in het onderwijs en heb straks ook zes weken vrij maar dan verwacht ik echt niet van mijn vriendinnen dat ze te pas en te onpas een uur eerder kunnen vertrekken ofzo.

17 likes

Omdat er werkzaamheden zijn met de trein moet ik de bus pakken. Er zit helemaal niemand in. Dus ik heb een eigen privechauffeur :sweat_smile:

1 like

Dit vind ik eigenlijk ook, dit hoort gewoon bij het leven en ik denk ook dat er niemand van opkijkt? Ze vinden het vast jammer dat je later komt, omdat ze je er graag bij willen hebben (neem ik zo aan) maar denk niet dat je ze teleurstelt. Waarom stel je het trouwens zo lang uit? Omdat het veel vrij in één keer was zeg je, maar alles aan het begin al aangeven is toch beter dan dat er iedere keer weer iets bij komt?
Aan de andere kant staat vragen vrij dus als je goed kunt opschieten met je leidinggevende, tja waarom niet een poging wagen? Hoe denk je dat ze zullen reageren?

1 like

Ik vind dit ook veel, zou ook goed nadenken hoe je de tijd zou kunnen inhalen. Loop je fulltime stage? Of zou je een keer een uur eerder kunnen komen werken zodat je een uur eerder vrij bent? Ik denk dat een leidinggevende dit waardeert als je dit bijvoorbeeld kunt voorstellen.

1 like

Ja fulltime, maar het is wel een soort van vrijwillig. Ik doe dit als minor in de zomer voor drie maanden, zit dus geen onderzoek oid aan vast. Ze noemen het daar ook een soort summerschool

• iets wat een soort van in m’n voordeel werkt is dat ik meteen de volgende dag dat ik terugkwam van vakantie ben gaan werken. Ze hadden me pas twee dagen later weer terug verwacht

Maar ik vind het zelf toch ook wel echt veel klinken, dus denk eigenlijk niet dat ik het risico wil lopen. Dan maar hopen dat m’n vriendin begrip heeft

Bedankt voor alle reacties trouwens!

Ja is idd laf van me. Maar omdat ik dan dus net terug zou zijn van vakantie, en dan meteen zou moeten vragen om nog eens 1 keer eerder gaan en 1 dag vrij. Dus dat vond ik zo slecht overkomen. Maar het moet toch een keer dus maakt niet zoveel verschil nee haha

1 like

De dochter van de buren komt met haar gezin tijdelijk bij hen wonen ivm hun nieuwe huis. Ze hebben twee kleine kinderen die niet opgevoed zijn, niks zelf kunnen en alleen maar schreeuwen. En ik heb vakantie. Zij ook. Please send help.

1 like

Dank je! Ik kan het op mijn Android niet vinden… Iemand met een Android enig idee of je daar ook dategebruik via mobiel kan uitschakelen?

hoi mag ik even klagen; afgelopen week was er een busstaking, allemaal prima ik snap de reden. Maar nu ligt ook vanaf morgen heel station Zwolle eruit waardoor ik nooit op tijd ga komen voor mijn herkansing als ik met het ov zou gaan. Want ik moet normaal al een uur reizen, nu 2 uur ofzo. Gelukkig heb ik een lieve papa die mij even wil brengen.
Ik besef me opeens hoe afhankelijk ik ben van het ov en dat voelt best benauwend

2 likes

Als je bij applicaties kijkt, kan je ook whatsapp vinden. Als je die dan aanklikt kan je hem uitzetten. Zo heb ik wel vaker whatsapp uitgezet.

1 like

Ik zou het niet vragen. Dat kan als je werkt ook niet.

Een vriendin van m’n moeder die alzheimer heeft (behoorlijk jong gekregen) is al meer dan 2 uur zoek en ik vind het zo zielig voor die vriendin en iedereen eromheen. Straks krijgen mensen die in de buurt wonen waar ze voor het laatst is gezien een soort alert op hun telefoon. Hoop echt dat het allemaal goed komt. :frown:

Ik had ergens gelezen dat de bussen morgen in Tilburg alleen tijdens spits rijden, weet iemand of dat klopt? Ik kan niks vinden en ik heb in de ochtend een belangrijke afspraak :pensive:

Oh oliebol dat ik ben, heb het nu wel gevonden!

huh dit doet me denken aan iemand van het egf, wie was jij eerst? begon je naam met een v?

Bij mij kan echt niks normaal gaan gewoon, ik heb altijd problemen of gezeik :pensive: Pffff

haha ja dat was ik! :full_moon_with_face:

1 like

Ik word hier ook echt heel gelukkig van. Het waait hier vandaag ook best wel, dus het is warm maar wel goed uit te houden.

1 like

Geweldig weekend gehad

Ik zit al de hele dag van die gare crime videos te bekijken op YouTube. Moeders die kinderen doden, death row dingen … waarom??? Ik word hier naar van :sweat_smile:

Wat erg :frowning_face: Hopelijk is ze snel terecht.
Ik heb stage gelopen in een tehuis voor mensen met geheugenproblemen, waaronder ook alzheimerpatiënten. Vond het heel confronterend en verdrietig om te zien