Ik heb net echt 10 min gewacht zodat ik iemand zijn profielfoto niet als eerste leuk vond.
Ik heb ook vaak van dat soort dagen. En maar door blijven klikken naar het volgende filmpje.
Ik kom eigenlijk liever niet buiten als het warm is, en dan heb ik wel dat stemmetje in mijn achterhoofd dat zegt ‘zonde van dat mooie weer, ga naar buiten!’. Maar eigenlijk vind ik dit helemaal geen lekker weer, in de zon vind ik het veel te warm. Al word ik wel altijd vrolijker als de zon schijnt. Tot ik moet bewegen dan. Vandaag hoefde ik niks dus ben ik gewoon niet naar buiten geweest, heerlijk koel met mijn ventilator
Ja het is echt heel sneu. Vooral de fase waarin ze zelf doorhebben dat ze aftakelen.
Vanavond is mijn dochter (8) in haar eentje naar de ijsboer gelopen voor een ijsje
Straten oversteken en helemaal naar het centrum lopen.
Even een momentje hoor, stiekem best spannend. Je laat ze toch telkens weer meer los.
Maar ook trots, ze is geen durfal
Jawel, maar ik was niet zo aanwezig toen hoor
Ik heb net denk ik definitief gebroken met mijn moeder. En hoewel ik daar zelf achter sta ben ik nu alleen maar aan het huilen.
Ik weet ook niet zo goed of dit wel moet posten maar moet het wel echt even kwijt.
Misschien verwijder ik deze post straks weer.
Ik heb vanmiddag echt heftige borrelnootjes gegeten. Al een aantal keer mijn handen gewassen en gedoucht inclusief haren wasen maar ruik het nog steeds aan mijn vingers😦_Cursieve tekst_
Heel veel sterkte<3
Ik blijf het ook altijd aan mijn handen ruiken als ik een sinaasappel op heb, ook al was ik mijn handen. Ik hoor daar verder nooit iemand over, weet niet wat ik fout doe haha
Die Deense voetballers zijn wel echt heel knap
Moet morgen voor het eerst sinds een jaar weer aan het werk.
Succes morgen.
Dankjewel!
Ik heb de optie ‘simkaart’ niet, en ook niks wat erop lijkt. Dan zal het wel aan mijn telefoon liggen, toch bedankt!
Ik snap dat je dat even kwijt wilt, wat heftig! Heb je ook mensen in het echte leven die op de hoogte zijn van de situatie?
Ik heb zo’n chill weekend gehad dat ik nu echt een vakantiegevoel heb. Alleen moet ik nog zo’n 6 weken werken helaas.
Zooooo’n leuk weekend gehad! Ben nog helemaal aan het nagenieten. We gingen naar een festival en sliepen op een camping. Komen we daar aan en willen we onze tent op gaan zetten… tentstokken vergeten!!