Wjekw-archief 1

Wel mensen die op de hoogte waren van mijn problemen met mijn moeder. Net wel m’n beste vriendin een berichtje gestuurd met wat er net gebeurd is, maar die ligt denk ik al te slapen.

Goed om te horen, misschien antwoordt ze nog! Ben blij dat je in de tussentijd toch het forum hebt het even van je af te schrijven :slight_smile:

1 like

Oh man die keeper…

4 likes

He is a keeper :innocent:

12 likes

Nee ze hebben verloren :frowning:️:frowning:️:frowning:️
Dag lekkere mannen :cry:

Ja wat zenuwslopend ook die penalty’s. Kan dat echt niet aanzien

1 like

Wat te doen tegen verbrande lippen?! :frowning: Heeft iemand een tip? Heb van mezelf al redelijk volle lippen, maar het lijkt nu net of ik een extra botoxbehandeling heb gehad… Ben al flink aan het smeren met vaseline, maar helpt nog niet echt. Wist niet dat dat zo’n zeer kon doen! Nog nooit gehad!

1 like

:frowning: Dat is nooit leuk natuurlijk, maar je doet dit niet zomaar. Hopelijk geeft het je rust. Dikke knuffel :heart: en je mag me altijd pb’en (ervaring…)

1 like

Delen! #sisterwifes

4 likes

Haha ik heb het ook ik smeer mn lippen nu in met een argan olie spulletje van the bodyshop.

1 like

Serieus?? Heb jij ff geluk :eek: :grin:

Lekker janken weer bij all you need is love

Ik keek net een filmpje over je zeker voelen in je zwemkleding en realiseerde me toen pas dat ik vandaag de hele dag in mn badpak aan het water heb gelegen en gezwommen en er geen seconde over na heb gedacht of ik er wel goed uit zag of wat dan ook.
Nu was ik al nooit heel onzeker maar vind dit wel echt een mooie realisatie, eigk was ik vooral heel blij dat ik mn mooie badpak weer aan kon.

26 likes

Ineens buikpijn :frowning:
Net of ik ongesteld ben

Omg het houdt maar niet op met chille momenten: vanmiddag met 2 vriendinnen een toernooi gekeken, daarna friet gegeten en tot slot tot half 12 zeer diepgaande dronken gesprekken op het balkon.
Morgen ga ik varen met 2 vrienden en daarna bbq’uen
Wat hou ik van mijn leven op dit moment.

30 likes

Ik twijfel of ik warme chocomelk ga maken van nesquick of gewoon thee.

Ik voel me depri want ik heb geen vrienden waarmee ik leuke dingen kan doen op warme dagen zoals deze (oke had wel naar het strand kunnen gaan maar dan met 7 vreemde mensen erbij dus liever niet want eng) maar een echte vriendin is er niet. Ga het liefst gewoon werken, dan heb ik tenminste nog wat aan mijn dag ipv slapen en niks doen. Soms haat ik mn leven, wil ook gewoon zo graag op kamers, dus lekker veel werken deze weken en hopelijk tegen de kerst moven hier aju

2 likes

Wel positief dat de bussen morgen in elk geval weer gaan rijden en er een overeenkomst is gevonden: https://www.nu.nl/binnenland/5341658/overeenkomst-cao-streekvervoer-stakingen-opgeschort.html

Veel succes morgen met je herkansing!

1 like

Ik heb jouw verhalen een beetje mee gekregen op egf en dit vind ik heel fijn om te lezen!

1 like

Ik ben echt al een aantal dagen allemaal dingen aan het doen die niet hoog op mijn prioriteitenlijstje “horen te staan” (werk/studie) maar ik word wel heel gelukkig van alles wat ik doe met mijn vrienden enzo en dat vind ik echt even belangrijker , ik geniet er zo van!!:sunny:

Zo lief, moet er een klein beetje van huilen. Ik had dit zelf ook noooit gedacht een jaar geleden

2 likes