Gefeliciteerd! Hopelijk wordt het toch nog een leuke dag (het weer zit iig mee)
Echt geen zinnnnn
Nog 4 weken werken
Naar gevoel is dat hè als je wakker wordt. Heb ik wel. Vooral met make-up slapen.
Gefeliciteerd!! Geniet van je dag en het mooie weer!
Ja het voelde wel een beetje gek. Ik draag geen make-up dus daar had ik geen last van, maar ik douche en was echt al-tijd, ook als ik om 5 uur thuis ben van stappen, dus dit was echt uniek
Hahahaha een meisje van de middelbare school zit tegenover me met haar zonnebril op en ze denkt dat ik haar niet herken zo
@Prikkelbaar gefeliciteerd!!!
haha een dag na mij, gefeliciteerd
Gefeliciteerd!!!
er zit iemand heel vies krakend en smakkend een zak cheeseonionchips te eten naast me in de trein. Het is weer maandag hoor
@Prikkelbaar gefeliciteerd!!
Leuk om dit te lezen, bij mij was het echt omgekeerd. Ik werd op de middelbare school keihard gepest en ik vond het echt verschrikkelijk daar. Ben blij dat ik van die kut mensen af ben. Nouja oke mijn twee laatste jaren havo waren wel oke nog. Maar mn eerste vier jaar mavo was een hel
Zat echt een super groot verschil in aardigheid tussen mensen van de havo en mavo trouwens. Echt gek is dat
Gefeliciteerd!! Geniet van de dag en maak er wat moois van!
Jaa echt gek is dat! Gelukkig heb jij wel een leuke tijd gehad op de middelbare school, vind ik leuk om te lezen!
Gefeliciteerd !!!
Gefeliciteerd!!
Omygod, ik word wakker en mijn lip is nóg dikker geworden… Dit ziet er niet uit. Hoop zo erg dat het wegtrekt straks!!
Gefeliciteerd
@Prikkelbaar gefeliciteerd! Maak er een fijne dag van vandaag!
Ik herken heel goed wat je zegt over verjaardagen, ik heb de afgelopen drie verjaardagen ver van mijn familie gewoond en had best weinig vrienden dus werd er toen ook niet echt wat gedaan. Nu ben ik weer verhuisd en heb ik helemaal geen vrienden dus zie er ook een beetje tegen op dit jaar (ben over anderhalve maand jarig).
Gefeliciteerd!!!
Ik heb gisteren mijn scriptie ingeleverd, al ben ik heel bang dat het mijn eindwerkstuk nog geen 5,5 waardig is. Ik vermoed dat ik tot september moet wachten om te horen hoe en wat (omdat ik het later dan de deadline had ingeleverd).
Een like omdat je hem toch maar mooi hebt ingeleverd!
@Prikkelbaar Gefeliciteerd! Het is een mooie dag om jarig te zijn