Wjekw-archief 1

haha een dag na mij, gefeliciteerd :birthday:

Gefeliciteerd!!! :grin::tada::tada::tada:

Leuk om dit te lezen, bij mij was het echt omgekeerd. Ik werd op de middelbare school keihard gepest en ik vond het echt verschrikkelijk daar. Ben blij dat ik van die kut mensen af ben. Nouja oke mijn twee laatste jaren havo waren wel oke nog. Maar mn eerste vier jaar mavo was een hel

Zat echt een super groot verschil in aardigheid tussen mensen van de havo en mavo trouwens. Echt gek is dat

2 likes

Gefeliciteerd!!:birthday::tada: Geniet van de dag en maak er wat moois van!

Jaa echt gek is dat! Gelukkig heb jij wel een leuke tijd gehad op de middelbare school, vind ik leuk om te lezen!

1 like

Gefeliciteerd !!!

Gefeliciteerd!! :sparkles::ribbon::tada:

Omygod, ik word wakker en mijn lip is nóg dikker geworden… :flushed: Dit ziet er niet uit. Hoop zo erg dat het wegtrekt straks!!

Gefeliciteerd :smiley:

@Prikkelbaar gefeliciteerd! Maak er een fijne dag van vandaag!

Ik herken heel goed wat je zegt over verjaardagen, ik heb de afgelopen drie verjaardagen ver van mijn familie gewoond en had best weinig vrienden dus werd er toen ook niet echt wat gedaan. Nu ben ik weer verhuisd en heb ik helemaal geen vrienden dus zie er ook een beetje tegen op dit jaar (ben over anderhalve maand jarig).

Gefeliciteerd!!! :birthday:

@Prikkelbaar

Ik heb gisteren mijn scriptie ingeleverd, al ben ik heel bang dat het mijn eindwerkstuk nog geen 5,5 waardig is. Ik vermoed dat ik tot september moet wachten om te horen hoe en wat (omdat ik het later dan de deadline had ingeleverd).

6 likes

Een like omdat je hem toch maar mooi hebt ingeleverd!

@Prikkelbaar Gefeliciteerd! Het is een mooie dag om jarig te zijn :sunny:

voel me echt aangereden door 3 vrachtwagens. M’n matje was kapot dus lekker half op de grond geslapen :+1:

Weer eens ruzie om niks met mijn vriend. Dus nu 4 uur enkele reis in de trein om naar hem te gaan om het goed te maken. Zul je zien dat 'ie straks niet eens opendoet :roll_eyes:

Heb vijf minuten staan twijfelen of ik op de bank zou slapen of hem zou proberen te vangen met papier. Uiteindelijk heb ik m toch maar gevangen en het papiertje naar buiten gegooid omdat ik bang was dat hij alsnog in mn mond zou kruipen.

Ik voelde mij echt een held🤣

2 likes

Dankje, dat moet vast lukken!

SHahaha ik had graag ja gezegd, maar nee ik woon gewoon in Nederland.
Hij lijkt groter op de foto dan dat ie is. Denk een €2 munt met pootjes ofzo?

Bedoelde jouw vriendin dan niet met te groot dat hij te groot is volgens de festivalregels? Ik zit ook heel erg in dubio wat ik mee moet nemen naar lowlands qua tas. Misschien nog even een crossbody scoren in de stad voor ik ga!

Ik hoop voor je dat ie niet weer terug naar binnen kruipt! :fearful: Dat heeft zo’n ding bij mij weleens gedaan, al zweert m’n vriend dat het een andere was. :sob:

1 like