Volgens mij kom ik nooit meer van mijn blaasontsteking af ofzo. Stomme is ook dat ik niet echt veel klachten heb. :’) Ik hoef niet vaak naar de wc ofzo. Héél recent weer een kuur gehad maar ik zit hier nu weer met pijn in mijn onderbuik dus tja.
Ik bedenk me opeens iets. Rijden bussen tussen een transferium en het centrum van een stad wel gewoon? Of valt dat onder streekvervoer en staken die ook? Op internet kan ik er niks over vinden.
Ik wil over 5 minuten vertrekken naar een transferium en nu kan ik nog evt het ov pakken, als ik daar sta en er rijdt niks ben ik de sjaak
Ah shit dat is echt kut. Ik merk ook dat hoe vaker ik blaasontsteking heb hoe minder klassieke klachten. Alleen nog vage zeurende pijn in de blaas en over het algemeen voel ik me moe. Mijn huisarts zei trouwens wel dat wanneer je net blaasontsteking hebt gehad je blaas vatbaarder is voor nog een ontsteking. Ben je al je urine aan het aanzuren? Ik zou de komende weken echt letten op minder suiker en meer zuur met hulp van cranberry/ d-mannose. Succes, hopelijk zet het niet door!
Godsamme. Gaat een jonge vrouw met een kind in de stilte coupe zitten. Natuurlijk gaat dat kind lopen jengelen. Het is niet bepaald druk in de trein. Loop ff lekker door mevrouwtje bedankt. Ik heb een dikke vette hang over.
Zooo moeten haast voor de trein naar Londen maar ik.zit erin
@anon98052296 Hoe was het gisteren met je nieuwe huisgenoten? En wat een lieve actie van jou dat je die jongen op het station een lift hebt gegeven Bizar he, hoe je deze dingen soms kunt aanvoelen?
@anon26776401 Nog heeeeeel even, en dan zit je scriptie-gezwoeg erop. Heb je al bedacht hoe je het gaat vieren? En hoe is het met je zieke katje ondertussen? Hopelijk slaan de mrdicijnen goed aan!
@GroenTakje En, weet je het al?? #spannond
word hier helemaal blij van
Boonanza, het dobbelspel. Super makkelijk om te begrijpen, beetje geluk, beetje strategie.
saboteur het duel
uno
rummikub
triominos
wil zondag ook wel eens kijken op m’n werk als je het niet dringend nodig hebt
Ik ben helemaal in de stress omdat mij bovenbuurman al weken geen geluid lijkt te maken en er veel te veel groene vleesvliegen op de gang zitten. Heb net toch maar even de beheerder gebeld, ben een beetje paniek…
Net even een ongemakkelijk moment in de supermarkt toen ik een meisje vertelde dat het knoopje van haar jurkje los was gesprongen. Precies op de plek dat men direct haar decolleté inkeek. Beetje gek want hè, ik keek blijkbaar daar naar maar mijn oog viel er toevallig op en ik houd mezelf maar voor dat het juist goed was dat ik haar er op wees. Ik zou het zelf in elk geval wel waarderen i.p.v. dat mensen mij half naakt rond laten lopen.
Het was heel leuk en ze waren heel aardig. Ik maakte me weer onnodig zorgen. Bedankt voor het vragen! ️
Ja gek is dat he, dat jij je dan ongemakkelijk voelt. Ik hoop dat ze jou wel heel erg heeft bedankt?
Ik zou het wel erg waarderen als iemand er subtiel iets van zou zeggen tegen mij!
Regenwormen misschien?
Beverbende is leuk!
Fijn dat je het leuk hebt gehad! En ook leuk dat ze je nu al betrekken bij ‘huisgenotenactiviteiten’. Wanneer ga je verhuizen?
@Evi-lena Ik heb precies zo’n lijst van Ikea (en inderdaad het papier omgedraaid en daar de foto’s opgeplakt).
@Dante Ik ga het pas vieren als ik een voldoende heb teruggekregen . Met Merlijn gaat het weer een beetje beter. Hij eet weer uit zichzelf, is weer een stuk actiever en is minder snotterig.
Ik heb laatste tijd veel spinnen in huis, maar dan meestal op de vloer ofzo. Maar zo in bed werd ik helemaal kriegelig van. Ben altijd bang dat ze in mn mond kruipen
Ik woon er pas vanaf 20 augustus, maar ik ga alvast wat spullen verhuizen en meubeltjes kopen in juli