Boonanza, het dobbelspel. Super makkelijk om te begrijpen, beetje geluk, beetje strategie.
saboteur het duel
uno
rummikub
triominos
wil zondag ook wel eens kijken op mân werk als je het niet dringend nodig hebt
Ik ben helemaal in de stress omdat mij bovenbuurman al weken geen geluid lijkt te maken en er veel te veel groene vleesvliegen op de gang zitten. Heb net toch maar even de beheerder gebeld, ben een beetje paniekâŠ
Net even een ongemakkelijk moment in de supermarkt toen ik een meisje vertelde dat het knoopje van haar jurkje los was gesprongen. Precies op de plek dat men direct haar decolleté inkeek. Beetje gek want hÚ, ik keek blijkbaar daar naar maar mijn oog viel er toevallig op en ik houd mezelf maar voor dat het juist goed was dat ik haar er op wees. Ik zou het zelf in elk geval wel waarderen i.p.v. dat mensen mij half naakt rond laten lopen.
Het was heel leuk en ze waren heel aardig. Ik maakte me weer onnodig zorgen. Bedankt voor het vragen! ïž
Ja gek is dat he, dat jij je dan ongemakkelijk voelt. Ik hoop dat ze jou wel heel erg heeft bedankt?
Ik zou het wel erg waarderen als iemand er subtiel iets van zou zeggen tegen mij!
Regenwormen misschien?
Beverbende is leuk!
Fijn dat je het leuk hebt gehad! En ook leuk dat ze je nu al betrekken bij âhuisgenotenactiviteitenâ. Wanneer ga je verhuizen?
@Evi-lena Ik heb precies zoân lijst van Ikea (en inderdaad het papier omgedraaid en daar de fotoâs opgeplakt).
@Dante Ik ga het pas vieren als ik een voldoende heb teruggekregen . Met Merlijn gaat het weer een beetje beter. Hij eet weer uit zichzelf, is weer een stuk actiever en is minder snotterig.
Ik heb laatste tijd veel spinnen in huis, maar dan meestal op de vloer ofzo. Maar zo in bed werd ik helemaal kriegelig van. Ben altijd bang dat ze in mn mond kruipen
Ik woon er pas vanaf 20 augustus, maar ik ga alvast wat spullen verhuizen en meubeltjes kopen in juli
Haha, ja, het voelt als toegeven dat je gluurt of zo. Maar ze bedankte niet echt, reageerde meer van: o dat gebeurt nu al de hele tijd! Dus ik hoop maar dat ze snel het dichtnaait of het op één of andere manier vastzet zodat het niet weer gebeurt.
Wat wil je doen dan? Ben erg benieuwd
Ach wat fijn dat Merlijn zich wat beter voelt! Eten is vaak wel een goed teken. Ik zag in het kattentopic dat het ook goed klikt met je andere kat, zo fijn!
Het inlevermoment van je scriptie is óók een mijlpaal en zeker een (kleine) beloning waard. En dan groots vieren als je je voldoende binnen hebt
Wat naar, goed dat je actie hebt ondernomen!
Ik heb nog 2 van zulke lijsten staan, nieuw maar uitgepakt. Van de Xenos. Ik wil er vanaf maar op marktplaats wil niemand ze hebben. Maat 61x91,5. Dus als je interesse hebt om er 1 of 2 over te nemen hoor ik het wel!
Over vier uurtjes heb ik weekend ben zo blij. Heb de hele week overgewerkt en moet thuis nog wat afmaken maar heb echt zin om in t zonnetje te zitten.
Hij zei van wel! Ik hoop dat het niks is, gewoon vergeten afval ofzo, maar omdat het bij mijn vorige vriend zijn buurman wél gebeurd is ben ik erg getriggerd door zulke verdachte omstandigheden