Beverbende
Boonanza
Uno
Skip-bo
Ah leuk! Vriendin van me wil ook die richting op (we doen nu allebei klinisch)
Wat is de h&m een rot winkel tegenwoordig. De helft van mijn bestelling zit er niet bij. Is gewoon geannuleerd. Op 1 ding had ik verjaardagskorting ingeleverd. Die ben ik nu dus ook kwijt want dat artikel zit er helemaal niet bij. Geen mail dat het is geannuleerd. Niks. En op de site staat het nog gewoon in alle maten beschikbaar. Was ook geen sale artikel.
JAAAA CUM LAUDE MN BACHELORS JOEHOE FEESTJE ik ben zo bizar blij haha
Ja dat ga ik nu maar weer doen. Is al de zoveelste keer
Wat goed! Gefeliciteerd!!!
Hoezo vliegen al die autoās in eens in de brand als het heet is?
Ik kwam Hary Potter weer tegen in de tram, verdomme hij blijft echt leuk.
Ja ze gaat ook voor dr 3e master haha, aan een uni in Amsterdam !
Door de stomme amandel/keelontsteking kan ik al bijna 3 dagen niet eten en omg ik word gek.
Ik wil zooooo graag eten maar het lukt niet. Ik ga straks ook naar een bbq van een vriendin die allerlei eten heeft klaargemaakt en ik ga het gewoon niet kunnen eten
Vandaag heb ik een half kommetje yoghurt en 2 stukjes banaan met heel veel pijn kunnen eten. Straks nog een paar pijnstillers in mān bek zodat ik straks hopelijk toch iets kan eten.
Ik baal echt enorm.
Hahahaha er belde een meisje aan dat een afspraak had bij de kapper.
Dus ik zo que? Had ze denk ik het adress verkeerd hahaha.
Wel knap meisje met mooi haar!
Ja wel echt leuk want schijnt idd heel moeilijk zijn om in te komen
Patchwork!
Yes ze is al toegelaten! Dus das mooi. Jij ook succes in de vs
Zijn er nou sites waar je echt goed last-minutes kunt boeken? vind alle aanbod maar meh
Ik ben na wen uur door mn collegaās naar huis gestuurd. Nu al 2 dutjes gedaanā¦
Ik moet me beter voelen, want morgen geef ik een feest
O wauw, cum laude zelfs, wat supergoed ! Gefeliciteeeeerd!
Ik voel me even ontzettend stom. Jaar geleden heeft mijn ex onze relatie na zeven jaar uit het niets verbroken. In het begin heb ik steeds geroepen dat dit niet klopte en dat hij er op een dag op terug zou komen. (Ex worstelde nogal met zijn verleden en was duidelijk aan het vluchten maar voor professionele hulp stond hij niet open) Hij was er van overtuigd dat het verbreken van onze relatie de oplossing zou zijn en dat de rust in zijn hoofd dan terug zou keren. Hoe dan ook ik ben verder gegaan met mijn leven en heb alles wel een plekje gegeven, dacht ik. Maar gisteren plopte uit het niets een foto van hem op in mijn suggesties op insta waaruit bleek dat de chaos in zijn hoofd er nog altijd is. En als klap op de vuurpijl had ik vandaag een gemiste oproep van een familielid van hem op mijn telefoon (iemand die ik sinds de breuk dus niet meer gesproken heb) en sinds deze gemiste oproep zit mijn ex weer in mijn hoofd en dat wil ik helemaal niet. Ik wil helemaal niet met hem bezig zijn en toch gebeurd het en word ik langzaam een beetje gek van mezelf. Heb ook geen zin om dit met bekenden te bespreken omdat ik geen zin heb in hun reacties maar moest het gewoon even kwijt.
Ik ga helemaal stuk. Vraag ik aan mn moeder of zij het krat of de krat zegt. Zegt zij kapot droog āeen kratā