Haha, ja, het voelt als toegeven dat je gluurt of zo. Maar ze bedankte niet echt, reageerde meer van: o dat gebeurt nu al de hele tijd! Dus ik hoop maar dat ze snel het dichtnaait of het op één of andere manier vastzet zodat het niet weer gebeurt.
Wat wil je doen dan? Ben erg benieuwd
Ach wat fijn dat Merlijn zich wat beter voelt! Eten is vaak wel een goed teken. Ik zag in het kattentopic dat het ook goed klikt met je andere kat, zo fijn!
Het inlevermoment van je scriptie is óók een mijlpaal en zeker een (kleine) beloning waard. En dan groots vieren als je je voldoende binnen hebt
Wat naar, goed dat je actie hebt ondernomen!
Ik heb nog 2 van zulke lijsten staan, nieuw maar uitgepakt. Van de Xenos. Ik wil er vanaf maar op marktplaats wil niemand ze hebben. Maat 61x91,5. Dus als je interesse hebt om er 1 of 2 over te nemen hoor ik het wel!
Over vier uurtjes heb ik weekend ben zo blij. Heb de hele week overgewerkt en moet thuis nog wat afmaken maar heb echt zin om in t zonnetje te zitten.
Oeh wat naar! Ik zou dit ook wel spannend vinden ja. Komt de beheerder vandaag kijken?
Hij zei van wel! Ik hoop dat het niks is, gewoon vergeten afval ofzo, maar omdat het bij mijn vorige vriend zijn buurman wél gebeurd is ben ik erg getriggerd door zulke verdachte omstandigheden
Beverbende
Boonanza
Uno
Skip-bo
Ah leuk! Vriendin van me wil ook die richting op (we doen nu allebei klinisch)
Wat is de h&m een rot winkel tegenwoordig. De helft van mijn bestelling zit er niet bij. Is gewoon geannuleerd. Op 1 ding had ik verjaardagskorting ingeleverd. Die ben ik nu dus ook kwijt want dat artikel zit er helemaal niet bij. Geen mail dat het is geannuleerd. Niks. En op de site staat het nog gewoon in alle maten beschikbaar. Was ook geen sale artikel.
JAAAA CUM LAUDE MN BACHELORS JOEHOE FEESTJE ik ben zo bizar blij haha
Ja dat ga ik nu maar weer doen. Is al de zoveelste keer
Wat goed! Gefeliciteerd!!!
Hoezo vliegen al die auto’s in eens in de brand als het heet is?
Ik kwam Hary Potter weer tegen in de tram, verdomme hij blijft echt leuk.
Ja ze gaat ook voor dr 3e master haha, aan een uni in Amsterdam !
Door de stomme amandel/keelontsteking kan ik al bijna 3 dagen niet eten en omg ik word gek.
Ik wil zooooo graag eten maar het lukt niet. Ik ga straks ook naar een bbq van een vriendin die allerlei eten heeft klaargemaakt en ik ga het gewoon niet kunnen eten
Vandaag heb ik een half kommetje yoghurt en 2 stukjes banaan met heel veel pijn kunnen eten. Straks nog een paar pijnstillers in m’n bek zodat ik straks hopelijk toch iets kan eten.
Ik baal echt enorm.
Hahahaha er belde een meisje aan dat een afspraak had bij de kapper.
Dus ik zo que? Had ze denk ik het adress verkeerd hahaha.
Wel knap meisje met mooi haar!
Ja wel echt leuk want schijnt idd heel moeilijk zijn om in te komen