Wjekw-archief 1

Patchwork!

Yes ze is al toegelaten! Dus das mooi. Jij ook succes in de vs

1 like

Zijn er nou sites waar je echt goed last-minutes kunt boeken? vind alle aanbod maar meh

Op WeFlyCheap staat vaak wel een goed aanbod

1 like

Ik ben na wen uur door mn collega’s naar huis gestuurd. Nu al 2 dutjes gedaan…
Ik moet me beter voelen, want morgen geef ik een feest

1 like

O wauw, cum laude zelfs, wat supergoed :tada: ! Gefeliciteeeeerd!

1 like

Ik voel me even ontzettend stom. Jaar geleden heeft mijn ex onze relatie na zeven jaar uit het niets verbroken. In het begin heb ik steeds geroepen dat dit niet klopte en dat hij er op een dag op terug zou komen. (Ex worstelde nogal met zijn verleden en was duidelijk aan het vluchten maar voor professionele hulp stond hij niet open) Hij was er van overtuigd dat het verbreken van onze relatie de oplossing zou zijn en dat de rust in zijn hoofd dan terug zou keren. Hoe dan ook ik ben verder gegaan met mijn leven en heb alles wel een plekje gegeven, dacht ik. Maar gisteren plopte uit het niets een foto van hem op in mijn suggesties op insta waaruit bleek dat de chaos in zijn hoofd er nog altijd is. En als klap op de vuurpijl had ik vandaag een gemiste oproep van een familielid van hem op mijn telefoon (iemand die ik sinds de breuk dus niet meer gesproken heb) en sinds deze gemiste oproep zit mijn ex weer in mijn hoofd en dat wil ik helemaal niet. Ik wil helemaal niet met hem bezig zijn en toch gebeurd het en word ik langzaam een beetje gek van mezelf. Heb ook geen zin om dit met bekenden te bespreken omdat ik geen zin heb in hun reacties maar moest het gewoon even kwijt.

Ik ga helemaal stuk. Vraag ik aan mn moeder of zij het krat of de krat zegt. Zegt zij kapot droog ā€œeen kratā€

17 likes

Ik wilde mijn outfit delen maar ik denk dat ik niet genoeg berichten heb om dat topic te openen want kan hem niet vinden. Dan spaar ik ze maar op voor als ik eindelijk genoeg heb geplaatst :smiley:

3 likes

Ik stond op het werk aan te schuiven voor een broodje en iemand achter mij zei dat de rits van jurk was opengesprongen. Iedereen zou hier mijn ondergoed gezien hebben, mocht de collega me er niet op gewezen hebben.

7 likes

Ik heb straks een poolparty bij een collega thuis. Zo’n zin in.

7 likes

Ik zou het ook heel erg waarderen. (Had een keer dat mijn tas mijn rok omhoog werkte. En toen kwam er ook een meisje naar me toe om me te waarschuwen daarvoor. Was ook zo blij dat iemand dat even tegen me zei. Misschien schrok ze er een beetje van en reageerde ze daarom zo.

1 like

Pff geen airco in de trein. Ga nu al dood. :weary:

Weeekend!!! Hoop dat we wat lekkers eten!!

5 likes

Ik heb mijn tentamen vandaag helemaal verpest en nu weet ik eigenlijk wel zeker dat ik vertraging heb :sob: baal zo erg en ik kan het gewoon niet loslaten :disappointed:

Mijn ogen/lenzen trekken dit weer niet hoor. Heb zo’n last van m’n lenzen door de airco en blazers. En ik snotter ook al. Dus raampje open is ook niet zo handig denk ik. Zo maar m’n lekkere dikke jampotglazen op dan. :see_no_evil:

Tegenwoordig zeg ik het woord ā€˜paniek’ dus zoals het hier staat. Pa niek.

31 likes

Hahahahahahahahahahahahaha

1 like

Ik had gekookt en het was zo zo zo ranzig, dat er nu iemand van thuisbezorgd onderweg is :grin:

9 likes

@GroenTakje Wat goed! Gefeliciteerd!!:tada:

1 like