@Lentex wat fijn! Geniet ervan
Ja bestaat wel, ik had dat ook. Alleen in het begin eens gebruikt.
Ik heb iets toegezegd aan een collega en vergeten een zaterdag door te geven dat ik neky tot laat kan. Nu is alles zo in de soep gelopen dat ik meerdere weekenden niet meer naar huis kan. Net voordat ik op vakantie ga en daarna mijn ouders. Voel me nu zo stom dat ik alleen maar kan huilen omdat ik ze nu bijna anderhalve maand niet zie.
Dat vond ik ook. Ik wist niet zo heel goed wat ik van hem kon verwachten, maar hij zong/ speelde echte een bomvolle Arena plat in zijn eentje. De galm was het ene nummer erger dan bij het andere. Wij zaten onderin en je hoorde het applaus van de achtertribune een paar seconden later. Ik kon door het rondzingende geluid ook heel slecht verstaan wat ie zei, terwijl het geen heel ingewikkeld betoog was.
Maar ik wil hem zeker nog wel eens zien. Edje heeft me overtuigd
Snel iets voor de studie afmaken en dan lekker naar het meer in de zon liggen
Oh zo vervelend! Heb ik soms ook last van. Bij mij is het vaak gerelateerd aan iets wat er in m’n leven afspeelt - is het bij jou helemaal random?
M’n vriend en ik zijn het allebei voor het eerst eens dat we ons droomhuis hebben gevonden op Funda, is de makelaar maandag pas weer open . Ik word er zenuwachtig van.
Veel plezier!
Heb je het voorprogramma nog gezien? Ik alleen Anne-Marie, maar die uithalen waren niet heel prettig met dat gegalm. Met Kensington mag je wel gehoorbescherming meenemen haha (doe ik meestal wel trouwens, maar was mijn dopjes gisteren vergeten).
Ik stond net op het perron met mijn muziek in, appjes te beantwoorden. Zie ik ineens dat mijn trein weg rijdt… en nu een half uur wachten, had jk gewoon een half uur langer kunnen slapen he
Ieehl er komen kinderen op mijn privee gedeelte zitten… op het strand he…
Ik heb echt vutdagen de afgelopen dagen en nu moest ik net alweer bijna janken om iets stoms. Zit mezelf echt in de weg. Het helpt ook niet mee dat ik bijna niks gepland heb dit weekend
Ooooooh wat stom zeg, zou mij ook kunnen overkomen.
Ik zit echt al 2 uur in bad, heeerlijk. Wel helemaal verrimpeld
Echt van die zeurende pubers. " oeh stroming is hier heeel heftig" er is hier geen stroming maar goed. " jaa ik ga niet helemaal naar dat vlot zwemmen hoor" ik ben een stuk zwaarder en ouder en ben daar al 2 keer naar toe gezwommen…
Gisteren echt een prachtige dag gehad op de bruiloft! Echt intens genoten.
Vanaf nu dan écht echt vakantie haha dus ik doe dit weekend even lekker helemaal niks! En dan dinsdag lekker op vakantie naar Normandië! Heeft iemand nog tips voor leuke afspeellijsten die we in de auto kunnen luisteren?
Dat klinkt niet fijn Zorg maar goed voor jezelf!
Ben vandaag geheel onverwachts niét brak en heb echt zin om allemaal dingen te ondernemen en ik heb er ook nog tijd voor, love it! En zo mooi weer