Inmiddels verplaatst van bad naar tuinstoel. Ooh wat is het heerlijk met dat windje!!
Ik heb er echt zóān hekel aan als mensen zeggen āHeb jij het niet koudā of āHeb jij het niet warm?ā. Die toon is zo irritant en bemoei je lekker met jezelf. Ik voel me altijd rot na deze vraag, alsof ik dom ben en het weer niet goed heb ingeschat ofzo haha
Jaaa, thatās me!
Misschien goed om even op te schrijven. Dan kan je kijken of het bijvoorbeeld een bepaald moment van de maand terug komt ofzo. Hoop dat je vannacht fijn slaapt!
Herkenbaar. Probeer nu iets te bedenken wat ik vanmiddag kan gaan doen want anders ben ik vanmiddag weer aan het janken.
Lag bij jullie het forum er net ook even uit een halfuurtje geleden?
Ik kreeg al flashbacks naar het EGF haha ineens.
Ik ga dadelijk dus make-up kopen samen met mān nichtje want dat wilde ze heel graag voor haar verjaardag maar wat koop je in godsnaam voor een kind van 11??
Oei dat is wel pijnlijk ja. Een beugel op zich is al pijnlijk⦠en zeker zoān veer.
Mwah heb een heftige tijd achter de rug. Het gaat niet heel erg goed nee. Maar langzamerhand hoop ik dat het Vooruit zal gaan. Zal alleen lang duren vrees ik.
Mascara, glittereyeliner, highlite, oogschaduw, concealer stick i.p.v. foundation
Dat dragen mijn brugklassers in ieder geval
Of zoān setje met verschillende oogschaduws en blushes
Sinds gister worden mijn instagramfotoās ineens massaal geliket door mensen die volgers willen denk ik? Allemaal djās en bedrijven. Ik heb een foto met een mosselpan en die heeft nu 50 likes. En ze liken ook andere fotoās echt diep in mn profiel?? Weird man
Zeg ik tegen die pubers dat ze hun muziek best harder mogen zetten gaat tie zachterā¦
Echt domme meiden.
Dit heb ik ook een keer gehad! Dat draadje was niet kort genoeg afgeknipt achterin en dus zat ie oppeens in mn tandvlees/gehemelte aan de bovenkant! Toen heb ik zelf op mān 13e alle elastiekjes er zelf afgehaald en het draadje verwijderd⦠wat een hel!
Ik word snel chagrijnig wanneer ik te lang bij mijn ouders ben. Teveel prikkels. Teveel mensen die me irriteren. Nu ga ik de rest van de dag bij een vriendin in de tuin zitten
Ik heb ook eigenlijk geen tips voor je ofzo⦠Dus je hebt weinig aan mijn bericht -sorry
Ik zit eraan te denken om te stoppen met de pil en gelijk droom ik dat ik zwanger ben en moet bevallen⦠Why brain, why. Stahp it.
Ik ging voor het eerst in 10 maanden dat ik hier woon naar een andere supermarkt, die ietsje verder is (en met een ministukje langs tramsporen
) en nu is er een hele nieuwe wereld voor mij open gegaan (veel groter aanbod)
wel minder chille bonussen dan bij mijn appie, dus is niet voor elke week, maar toch goeie ontdekking
Nee, ik ga niet terugbellen. Ik vermoed dat het zoān āik heb je per ongeluk gebeldā telefoontje was. En mocht het belangrijk zijn dan bellen ze vast nog wel een keer. Vond het vooral een rare samenloop van omstandigheden.
Bij alle AHs in mijn buurt zijn de kaasschnitzels ineens weg?! Die zijn echt mijn favoriet, help⦠Ik hoop niet dat ze uit het assortiment zijn
Ik heb vandaag echt een hele goede makeup dag. Jammer dat ik het er over 10min weer af zweet.
Ik ben even verdrietig omdat ik mān tentamen van gisteren echt bizar slecht heb gemaakt waardoor de herkansingen die ik voor mān gemiddelde zou gaan doen nu ook helaas echt nodig zijn om überhaupt naar het tweede jaar te mogen. Gelukkig valt het wel mee, ik moet een 6.0 en een 6.5 halen maar alsnog geen fijn vooruitzicht