Wjekw-archief 1

Jaa de rode heet whiskey en de lapjeskat is bourbon :grin:

12 likes

Wat stom :frowning: snap dat het kut voelt. Wat een gemeen en naar meisje man, ik snap dat echt niet waarom je mensen lelijk zou noemen. Vind dat echt getuigen van een extreem lelijke persoonlijkheid.

2 likes

Ja natuurlijk m’n bolderkar staat al klaar

1 like

Ga alsjeblieft niet samenwonen. Daar worden jullie niet gelukkig van. Irritaties gaan echt oplopen op die manier,. Ik zou toch een gesprek aangaan, hoe moeilijk dat is. Succes!

Wel eerst even het hangbuikzwijntje eruit halen! (zie het Je moet kiezen-topic)

Lief!!!

Zat ik op het strand met een sjaaltje over mn rug zodat die niet verbrand. En heb mezelf wel 100 keer ingesmeerd. Wat denk je… zijn mn lippen verbrand.

Oh goddd ik kan dit niet aan, te schattig :heart_eyes: dit is echt mijn grote droom! Later als ik groot ben… :blush: :joy:

1 like

Jaa, ben maar koffie gaan drinken haha. Maar het beste ervan gemaakt

Precies, als je maar niets belangrijks had dan zou het helemaal vervelend zijn!

1 like

Welke lippen?

4 likes

Niet die in mn badpak zaten.

11 likes

OkƩ, speciaal hiervoor kom ik uit de lurkmodus, wat schattig! En de namen zijn ook leuk :heart_eyes:

1 like

Ik heb ze volgende week in mijn persoonlijke bonus dus denk het niet. Anders ook stomme bonus

Stiekem vind ik thuis komen altijd het fijnste deel van een reis :heart:ļø

1 like

misschien heb je per ongeluk komkommer sprite. Die is zo fucking smerig

2 likes

Als ik dit zie baal ik zo dat mijn vriend allergisch is

Lig nu dus op het strand met mijn date, maar hij is in slaap gevallen. Gelukkig heb ik het forum nog, maar soms duurt het laden lang en denk ik neee, wat nu haha

4 likes

:heart_eyes_cat::heart_eyes_cat:
Stiekem altijd nog harder verliefd op rode katten.

@Indolence mag ik je straks pb’en met enkele vragen over mijn citytrip naar Praag wat ik wil maken?