hoe lang duurt het voordat je toegelaten wordt tot de ‘members only’ groep?
Wow, wat shit zeg Lijkt me niet meer dan begrijpelijk dat je je zo voelt. Is hij net overleden of al eerder en hoorde je het nu pas?
Op mijn werk vroegen ze nog vrijwilligers hiervoor haha zo schattig[quote=“Suvi, post:15542, topic:98, full:true”]
Ik weet niet of dit filmpje hier al is gedeeld maar: hahahaha
[/quote]
Edit: @Suvi haha sorry quoten ging even mis
Wanneer je 50 berichten hebt geplaatst
heb ik al gedaan en ook een bericht gestuurd naar ze. Ik klink erg ongeduldig, ik weet het. Maar vind het stiekem ook wel erg vervelend. Zit al jaren op EGF en nu dus ook hier. Ik heb periodes dat ik veel post en periodes waarin ik veel lees. Nu zit ik vooral in dat laatste.
Zo raar is dat, soms gaat het heel snel maar nu wacht ik nog steeds op iets van anderhalve maand geleden. Gelukkig gaat het bij jou sneller haha
Oh mijn hemel
Ik zou echt echt niet meer durven te slapen!
Oh bah dit had ik een tijdje terug ook. Ook bij mijn bed. Dacht echt omg hoelang is hij al op visite bij me… en straks zitten er nog meer verstopt.
Fuck deze mensen hebben een vijfling.
Ik ben zo niet moe gewoon. Ook heb ik een spiertje verrekt in mijn schouder/ nek, dus ik lig ook niet echt chill.
Ik ging slapen en had al wat spierpijn maar om 1 uur werd ik wakker met koorts en kan gewoon amper bewegen
Ik heb zoveel dorst maar ik heb gewoon geen kracht om uit bed te gaan en iedereen staat pas over 3/4 uur op voel me zo zielig nu
Mwieppp ik moet nu eigenlijk mijn sollicitatie voorbereiden maar wil niet
Ik was heel enthousiast tegen m’n kat aan het praten, tot ik me realiseerde dat de deur open stond. Toen ben ik toch maar wat zachter (en minder enthousiast) tegen d’r gaan praten.
Heel lang er is eerst nog een ontgroening.
Nee volgens mij moet je even aan de moderators vragen of je towgelaten mag worden ofzo iets.
Mijn trein rijdt niet dus kan 20 min van de zon genieten
Dat ik zometeen in een overvolle trein zit probeer ik maar even te vergeten!
Dat vind ik een mooie instelling om de dag mee te beginnen! Geniet vd zon en succes in de trein zo!
Zoiets zeg ik ook en zeker nu (in mijn situatie) zijn mensen helemaal stil. Heeft wel effect
De conclusie is af yassssss nu nog even de inleiding herschrijven en dan is de thesis KLAAAAAAR. 27500 woorden :’)
Vandaag is dan eindelijk de bruiloft van mijn schoonzusje! Zoveel zin in! Ben echt zo benieuwd haha, ben nog nooit naar een bruiloft geweest.
Ga zo eerst naar de kapper om mijn haar te laten doen en dan maar hopen dat ik tevreden ben over de makeup die ik zelf ga doen haha.
Ik heb 3 weken vakantie! Volgende week vrijdag vlieg ik naar Italië voor 1,5 week relaxation. Nu een week thuis doen waar ik door t jaar heen niet aan toe kom.
Nu alleen nog bedenken wat dat is