Wjekw-archief 1

Mijn vriend zit vanavond in de studio van VI en ik zit als een debiel met de camera van m’n telefoon voor de televisie. Alles is wazig of ik klik te laat :cry:, voel me zo kansloos

3 likes

Kan je het niet online terugkijken en dan screenshots maken? Dan kan je nu relaxen en alleen opletten of je hem ziet.

1 like

Geeft Mari Kondo eigenlijk ook tips voor wat je moet doen nadat je je huis helemaal hebt ontdaan van alle spullen die geen ‘joy sparken’ om het zo te houden?

Ik heb het boek maar half gelezen en ben nu ineens nieuwsgierig maar ik heb het alweer verkocht. (Ironisch wel.)

3 likes

Ik vind het altijd zo fijn dat ik hier gewoon al mijn random gedachtes kwijt kan. :heart:

8 likes

Ik krijg er ook wel eens opmerkingen over dat ik zo witte beentjes heb.
Ik roep dan altijd: liever wit en een bleekscheet, dan bruin en over 20 jaar huidkanker.
Word me niet altijd in dank afgenomen.
Heb gewoon een hekel aan de hitte.

8 likes

Ik zag dus trouwens net een hele grote mug in mijn kamer maar ben hem nu kwijt. Grr. Wedden dat hij ineens weer opduikt vlak voor ik wil gaan slapen.

1 like

En dan gaat deze granny nu eens slapen.
Die 3 uur vannacht was veeeeeeel te kort

Hahaha ja dat bedacht ik me ook net :redface:, niet nagedacht in al m’n enthousiasme

Jij bent vriendelijker dan ik ben. Heb weleens tegen iemand gezegd dat ze er door al die zon nu al 10 jaar ouder uit zag en dat ik daar vriendelijk voor bedankte. :grin:

Ik snap die hele obsessie met wit-bruin uberhaupt niet. Ik ben ooit met een familielid op vakantie geweest die op de laatste dag doodleuk voorstelde om op zoek te gaan naar zelfbruiner, want “anders geloven mensen niet dat we op vakantie zijn geweest.” Ik was nog heel jong, maar heb daar goed moeilijk over gedaan.

3 likes

Masker opgezet tegen m’n ex. Ik moet hier doorheen… Hierdoor heen vechten ook al kost dat alles wat ik in me heb

1 like

Hahahaha! Ja ik had het gezien :joy:. Ik krijg serieus ook allemaal appjes van vrienden om dit aan mij te laten zien

1 like

Haha ik zat van de week op het strand tussen de bejaarden met een leren huid. En toen dacht ik gelijk even nog wat meer insmeren.

1 like

Geen probleem :grin:

Ik krijg ook elke keer weer als ik een jurkje aan heb, ‘jij kan wel wat zon gebruiken!’. Snap de opmerking echt nooit. Waarom moet het allemaal maar zo bruin mogelijk?

2 likes

Ik vertelde laatst aan iemand dat ik iedere ochtend spf50 opmeer en 3 flessen zonnebrandcrème in de zomer leegsmeer en dan is de standaard vraag ook of ik zo snel verbrand en dan zeg ik ook uhm nee maar ik wil liever geen huidkanker

8 likes

Soms heel.soms, denk ik echt. HOUD JE BEK MAN. Misschien wil.ik wel zo wit zijn. Optyfen oma
Maar dat zeg ik dan weer niet

1 like

Zo lelijk vind ik dat. Mijn familielid was al wat ouder en had dat ook. Zij en haar zussen vonden het heel normaal om echt uren per dag in de zon te liggen. En dan bijvoorkeur nog ingesmeerd met olie ook. Echt waanzin. Best verbazingwekkend dat niemand is overleden aan huidkanker.

2 likes

Ahh lief dat je het vraagt haha ging goed. Er werd wel vreemd gekeken toen ik perzikken op de bbq legde haha maar voor de rest vonden ze alles heel lekker.
( had liever bij sommige dingen nog een pepertje gedaan en wat meer groente op de bbq willen leggen maar goed je kan niet alles hebben haha)

2 likes

Ik heb heul veul wondvocht onder een dichte wond zitten. Zit nu al dagen te wachten totdat de boel weer opengaat. Zou fijn zijn als de druk eraf is, maar bovenal wil ik zien hoeveel er precies uitkomt. Volgens mij wordt dat epic! :grin:

9 likes

Ik heb al drie dagen alleen maar koud water en word helemaal gek. En ik haat mijn huisbaas die zei dat het vandaag gemaakt zou worden en vervolgens niks laat horen.