Wjekw-archief 1

Vandaag ga ik weer voor drie maanden naar huis dus ben alles op mijn kot aan het inpakken. Ergens heb ik er zo veel zin in maar ergens zie ik er ook zo tegenop. Bye bye eten wat ik wil wanneer ik wil. Toch maar even een afscheidspizza voor mezelf laten bezorgen :wink:

2 likes

Trauma’s! Heb dit ook ooit gehad omdat ik er het langst woonde. Had ook dikke chaos toen en uiteindelijk 1 iemand die lief wilde bijlappen en de rest zelf moeten betalen :sob: duur lesje was dat om te leren

1340 volgens mij.

2 likes

Ik vind het belangrijkste signaal (wat ik bij mijzelf en bij vrienden al heb meegemaakt) het volgende: wanneer je bij die persoon bent (fysiek bedoel ik dan) is alles goed en kan je je niet inbeelden dat je ooit zonder hun zou kunnen leven. Wanneer je echter een tijdje (dus echt een paar dagen) weg bent van die persoon, word je een soort van ‘wakker’ en zie je de dingen ineens helder in, wat vaak leidt tot een kleine breakdown en het voornemen om weg te gaan. Helaas moet dit vaak meerdere keren gebeuren voordat het echt doordringt. Dus echt alsof je gehypnotiseerd bent en dan uit hun bereik bent en daardoor weer helder na kan denken.

EDIT: dit hoeft niet per se op een narcistische partner te wijzen, maar eerder op een ongezonde, manipulatieve relatie

wow zoveel

Hoe spreken jullie het woord sceptisch uit? Een vriendin van mij beweert dat iedereen skepties zegt, maar volgens mij hoor ik ook nog vaak genoeg septies.

• Skepties
  • Septies

0 stemmers

Wat gemeen :slightly_frowning_face: gelukkig is hij inmiddels bevrijd :sun_with_face:

1 like

Bedoel je een BMR calculator? Die berekent automatisch hoeveel je verbruikt zonder iets te doen, hoeveel je op een gemiddelde dag verbruikt en hoeveel je moet/mag eten als je wil bijkomen/afvallen!

8 likes

Septies betekent rot/bedorven aka uitwerpselen :smiley: (septisch dus)

1 like

@monkeyslut ik heb ook zo’n aanmaning gekregen ooit toen ik niet had betaald, maar dat was doordat de rekening alleen via mijn overheid zichtbaar was. Die aanmaning kreeg ik wel per post. Ik heb toen bsgr gebeld en die vrouw kon zien dat ik inderdaad nog nooit de berichtenbox van mijn overheid had geopend, toen heeft ze de aanmaningskosten eenmalig kwijtgescholden. Misschien is dit bij jullie ook het geval?

Oh echt? Voor 25 euro per stuk?

5 likes

Huisbaas dan misschien? Want als je het huis particulier huurt moet er een hoofdhuurder zijn en anders is er een kans dat het voor waterschapsbelastingen enzo ingeschreven staat op naam van de huisbaas, maar dan hoort hij dat te regelen. Als je van een corporatie huurt betaal je per maand (tenminste ik bij duwo)

1 like

Zal ik vanavond de maggioni pizza falafel eten if is dat te uitbunding en ongezond voor een woensdag?

Draadloos? Zou trouwens echt iets voor Apple zijn trouwens, NIEUW: draadloze tampons.

4 likes

Valt best mee toch qua kcal? En anders ook wel geschikt om het midden van de week te vieren :tada:

Niet altijd waar, ik betaal het gewoon zelf en huur ook bij DUWO. Bij mijn vriend in de flat gaan de gemeentelijke belastingen automatisch naar degene die huisnummer A heeft in hun huis.

Merlijn eet nauwelijks nu nog twee dingen proberen en anders vanavond weer naar de dierenarts.

The Handmaid’s Tale… :flushed: Serie minstens net zo goed als boek. AAAAAH, ik word er helemaal naar van

4 likes

Ja dit kwam ik ook tegen, maar volgens mij hoor ik mensen het echt best vaak op die manier uitspreken haha