Awh wat vervelend hij was ook verkouden toch? Mijn kat wilde laatste ook niet eten en diaree. Toen heeft hij een injectie gekregen tegen de misselijkheid en moet ik 2x per dag 1/4e pilletje geven zodat zn maag en darmen weer rustig werden. Ook licht verteerbaar voer gegeven. Toen ging het vrij snel weer goed.
Hopelijk gaat het snel beter, zieke katjes zijn zo zielig!
Nog 7 minuten en dan vijf dagen WEEKEND!
Ik ben afgestudeerd!
Heb een 10 voor mijn presentatie en een 7.6 voor mijn scriptie. Ik ben zo in shock en blij gewoon, jezus te paard
Bloemen, flesje wijn, lekkere chocolade?
Waarbij je dan met een app kan checken hoe lang ie nog kan blijven zitten en je hem eruit kunt schieten door op je IPhone een geheime code in te voeren. Ja ik zie mogelijkheden
Jeeeeej gefeliciteerd
Wauw!!! gefeliciteerd!!
Nou ben vanochtend naar de dokter geweest want m’n keelpijn werd alleen maar erger. Volgens mijn dokter ziet mijn keel er erg lelijk uit hah. Het is dus een bacteriële keelontsteking dus moet antibiotica nemen.
Maar ik moet dus eerst eten voordat ik die antibiotica inneem.
En het ding is, ik kan echt amper eten of drinken. Krijg echt niks door m’n keel zonder dat het voelt alsof er 100 messen in worden geramd.
Ik hoop echt dat ik morgen de energie heb om tot bij m’n examen te raken.
Beterschap! Hopelijk lukt het toch om wat te eten. En succes met je examen morgen!
Ik had verwacht/gehoopt dat mijn baas me meer dan 20 uur zou inplannen in de vakantie, maar dat is niet het geval. Ben best veel vrij en kom niet eens aan de 20 uur per week. Ik baal enorm . Ook al heb ik nu wel meer tijd om mijn scriptie af te schrijven, want die schrijft zichzelf ook niet
Maar toch per maand al? Of kreeg je echt een brief?
Ik krijg jaarlijks een brief van de gemeente.
Het helpt om koude dingen te eten, dat verdoofd een beetje. Yoghurt (kan soms wel vervelend voelen, kwark, vla, appelmoes etc. Wat ik deed toen mijn keel ontstoken was, was zoet fruit zoals banaan en mango pureren met de staafmixer, koud laten worden in de koelkast, en dat dan opdrinken/ lepelen. Of voordat je iets gaat eten een waterijsje of ijskoude zoete drank zoals appelsap eten/drinken dat helpt ook een beetje.
Heel veel succes morgen!
God, alleen maar babygepraat in een groepsapp. Ik ga wel even wat nuttigs doen ofzo.
Ik begin trouwens steeds zenuwachtiger te worden voor dat interview over een uur, haha.
Wow een 10! Wat knap! Heb je nog tips? Ik haat presenteren
En gefeliciteerd natuurlijk
Gefeliciteerd!
Ik was er van overtuigd dat ik morgenmiddag moest werken, maar ik blijk alleen een ochtend te hebben. Snap er niks van, maar is echt zo’n fijn gevoel
Wow, wat ontzettend knap! Gefeliciteerd!!
Ja ik heb net 20 min gedaan over een bakje yoghurt maar goed ik heb toch iets binnen nu.
En dat van dat fruit pureren klinkt echt goed!
Alleen probeerde ik vandaag aardbeien te eten. Maar dat zoete/zure brandde zo hard in mijn keel. Precies alsof die 100 messteken er 1 miljoen werden of zo. Dus ik durf voorlopig niks zoets/zuurs te eten en blijf het houden bij natuur yoghurt. M’n moeder maakt zometeen ook soep voor me dus ik hoop dat ik dat straks binnen krijg.
Dankjewel <3
En ook dankjewel @Masterchef <3