Wjekw-archief 1

Zoet/zuur fruit kan inderdaad pijn doen, maar zoet fruit zoals dus die mango was toen echt mijn redder in nood

Ja de dokter zei ook dat het genezen nu iets sneller zal genezen. Dus ik hoop echt dat ik morgen al wat beter ben want ik heb er nu sinds zondag last van en het is enkel nog maar slechter geworden.

@TantePollewop Ik durf het momenteel toch niet zo goed aan. Misschien dat ik het morgen probeer. Ben voorlopig wel goed met mijn yoghurt denk ik.

1 like

Dat snap ik! Gewoon eten waar je jezelf prettig bij voelt.

1 like

Volgende maand gaan mijn vriend en ik een geregistreerd partnerschap aan, en ik had bedacht om hem een klein cadeautje te geven. Heb nu zo’n sterrenposter besteld met de sterren van de avond van onze eerste ontmoeting, met een mooie tekst erbij. Inmiddels een redelijk clichĂ© cadeau, maar ik denk dat hij het echt super gaaf gaat vinden! Nu al zin om het te geven :heart:

20 likes

jaa die dus! Wil iemand een linkje plaatsen?

1 like

Mijn uni noemt het ‘placement institution’

1 like

wat een warmte. Gelukkig is het nog 2 weken tot de zomervakantie

weet niet wat een p. kliniek is, maar ik hoop het ook voor je! Je kan eventueel eenv erlengsnoer/stekkerdoos meenemen voor als er te weinig stopcontacten zijn :wink:

Mijn moeder wacht op me met stokbrood en vega vlees maar ik heb net een half uur gekletst met een vriendin van vroeger (de Anna waar ik laatst over praatte) en nu moet ik nog langs de winkel

Oeps

Hoop dat ze alvast begonnen zijn

5 likes

Soort van biecht/wat ik even kwijt wil: Ik vind mijn netwerk super belangrijk en doe heel vaak aardig tegen mensen voor mijn netwerk en voeg ze altijd toe op Facebook daarvoor enzo :grimacing:

1 like

lekker veel selfies maken.

Nee geintje. Soms moet je je opmaken voor jezelf.

1 like

Ik ben vandaag naar de kapper geweest en vind het vooralsnog echt niet mooi geworden (en te kort). Mijn kapster wilde weten wat ik er niet mooi aan vond en ik zei: “Met het haar achter mijn oren ben ik een hip jongetje uit de jaren '90 en anders is het net of er twee dode cavia’s voor mijn ogen hangen.”

Wat denken jullie, breng ik te veel tijd door op het forum :thinking:

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Beschrijving is fantastisch , kan het me helemaal voorstellen :joy: hoop dat het in het echt wel mee valt.

Ik woon in Duitsland, en moest net bij de laatste speel minuten toch wel een beetje lachen. (schade Deutschland alles ist vorbei). Maar natuurlijk wel met de ramen en balkon deur dicht
 :grin:

1 like

Heb eindelijk weer bijgelezen! Ik wil even kwijt dat ik vandaag een heel leuk gesprek heb gehad met een (niet directe) collega.
Voor iemand die op sociaal gebied super onhandig is, was het een erg goed gesprek en ik voelde mij de hele Tijd op mn gemak. Dat maakte mij vrolijk vandaag.

7 likes

Hij heeft zaterdag een injectie gehad en krijgt nu al sinds zondag bepaald spul toegediend door mij. :’) Ik vind het zo zielig de hele tijd snuiten etc, Het leek gisteren iets beter te gaan maar vandaag is het weer een slappe handDoek.

Nou, ik ben net naar de macdonalds geweest en vanavond vier ik het met taart en mijn ouders. Zaterdag geef ik een feestje voor vrienden!

5 likes

Wat lief! Tja wat is cliché. Het belangrijkste is dat jullie het leuk vinden toch!

1 like

Awh zo zielig :frowning: veel beterschap met hem!

Had al eerder iets gepost over mijn kat met blaasontsteking, dat gaat ook nog niet beter. Moet morgen of vrijdag terugkomen als ze dan niet opgeknapt is. Nu hoorde ik net van m’n moeder dat onze/haar poes ineens niet meer eet of loopt. Ze is al heel oud, doof en ziet er niet uit, maar was nog erg vrolijk en actief. Nu ga ik er zo heen om afscheid te nemen :frown: We hebben het beestje al 20 jaar. Ik ben heel blij dat ze zo’n mooi en lang leven heeft gehad maar wat is het verdrietig :frown:

1 like