Tering heb echt veel gegeten
Maar geen spijt
Mijn mobibkaart (=OV-kaart in België) deed het niet meer dus ging er een nieuwe vragen aan het loket. Ik mocht een kleurtje kiezen en nu heb ik een roze mobibkaart Ik moest wel 5 euro betalen, alsof het mijn schuld is dat die kaart opeens niet meer werkt?
Hij heeft dus toch niesziekte. Ik moet hem nu dagelijks 3 verschillende dingen geven en zaterdag weer terug.
Daar heb je helemaal gelijk in!
Vervelend zeg wel chille schoonfamilie!
Bedekkende kleding kan warmte soms ook juist buitensluiten. Ik vind een hemdje vaak veel warmer dan een blouse of dunne trui met lange mouwen
Heel erg veel sterkte ️
Ah wat zielig heel veel sterkte!
Ik ben inmiddels over de eerste schrik heen, dus ik denk dat ik wel ga wennen aan mijn nieuwe uiterlijk
Dat klinkt niet fijn nee. Ik kan me ook voorstellen dat je daar niet op wacht. Misschien is het dan ook goed voor jullie relatie als jullie niet te dicht op elkaar wonen. Sterkte!
Challenge accepted, er wordt NU aan gewerkt!
Ik moet (voor de duizendste keer) een eetdagboek bijhouden en elke keer verbaas ik me erover hoe bizar hetzelfde ik ongeveer elke dag eet. Nu ben ik benieuwd: ben ik nou zo apart (waarschijnlijk) of eten mensen echt ander ontbijt/ lunch gewoon vaak? Ik eet al 3 jaar hetzelfde ontbijt elke ochtend maar moet ik daar dan meer in variëren? Hahaha
Ik heb dit vandaag geprobeerd en het werkt echt heel goed, dus thanks!
Die eerste lijkt op mike van stranger things Haha
Ik eet al minimaal 4 jaar hetzelfde ontbijt. Ik moet er ook niet aan denken om 's morgens ook nog eens te bedenken wat ik moet eten. De rest kost al tijd zat. Niks mis mee!
Plottwist: ik BEN Mike van Stranger Things
@Krabsalade Ja, ik zat inderdaad aan de late jaren '90 te denken, en dan specifiek aan de jongens van Hanson.
Mijn zelfgemaakte zadencrackers zitten in de oven as we speak. Ik hoop zo erg dat ze een beetje lekker zijn.
DAMES EN HEREN.
I DID IT.
IK HEB M’N DIPLOMA.
IK HEB DIE BITCH ERBIJ GENAAID EN MAGISCH EEN 5.5 GEKREGEN.
DIT WEEKEND FEESTJE IN AMSTERDAM.
IEDEREEN IS WELKOM.
ER IS WODKA.
Ik ben geslaagd op al mijn praktijkvakken van het hele jaar en op alle theorievakken van het tweede semester! Uit het 1e semester had ik 1 herexamen dat ik in augustus moet doen.
Dus ik ben blij, heel heel heel heel blij. Vorig jaar had ik 4 herexamens dus het gaat steeds beter!