Wjekw-archief 1

Dus toch: Femke Halsema wordt burgermeester van Amsterdam

6 likes

Ik zeg even tegen jullie dat ik mn huis ga opruimen nu. Geeft me een raar soort motivatie om het te doen.

8 likes

Ik ken verder jouw situatie niet, maar hoe is het contact met je moeder?

1 like

Dit is eigenlijk best wel een heel goed nummer:

11 likes

Ahh wat naar :frowning: Lief dat je welkom bent bij je schoonouders. Hopelijk kom je daar tot rust! Hopelijk wordt het probleem tussen jou en je vader wat beter binnenkort. Sterkte in ieder geval!

1 like

Tering heb echt veel gegeten
Maar geen spijt

5 likes

Mijn mobibkaart (=OV-kaart in België) deed het niet meer dus ging er een nieuwe vragen aan het loket. Ik mocht een kleurtje kiezen en nu heb ik een roze mobibkaart :hugs: Ik moest wel 5 euro betalen, alsof het mijn schuld is dat die kaart opeens niet meer werkt? :confused:

9 likes

Hij heeft dus toch niesziekte. Ik moet hem nu dagelijks 3 verschillende dingen geven en zaterdag weer terug.

Daar heb je helemaal gelijk in! :blush:

Vervelend zeg :confused: wel chille schoonfamilie!

1 like

Bedekkende kleding kan warmte soms ook juist buitensluiten. Ik vind een hemdje vaak veel warmer dan een blouse of dunne trui met lange mouwen

1 like

Heel erg veel sterkte :disappointed::heart:

1 like

Ah wat zielig :frowning: heel veel sterkte!

Ik ben inmiddels over de eerste schrik heen, dus ik denk dat ik wel ga wennen aan mijn nieuwe uiterlijk :blush:

2 likes

Dat klinkt niet fijn nee. Ik kan me ook voorstellen dat je daar niet op wacht. Misschien is het dan ook goed voor jullie relatie als jullie niet te dicht op elkaar wonen. Sterkte!

1 like

Challenge accepted, er wordt NU aan gewerkt!

4 likes

Ik moet (voor de duizendste keer) een eetdagboek bijhouden en elke keer verbaas ik me erover hoe bizar hetzelfde ik ongeveer elke dag eet. Nu ben ik benieuwd: ben ik nou zo apart (waarschijnlijk) of eten mensen echt ander ontbijt/ lunch gewoon vaak? Ik eet al 3 jaar hetzelfde ontbijt elke ochtend maar moet ik daar dan meer in variëren? Hahaha

Ik heb dit vandaag geprobeerd en het werkt echt heel goed, dus thanks! :blush:

1 like

@Krabsalade Ik heb mijn best gedaan!
kapsel

32 likes

Die eerste lijkt op mike van stranger things Haha

4 likes