Wjekw-archief 1

Ja uiteindelijk werd het zoals beloofd lekker heet gelukkig :ok_hand:t2:

Haha omijngod zie/herken nu pas wie je bent :’)!
Edit oh en ik ben ook dol op dr, echt mijn favo stories om te volgen. Raad dr ook echt bij iedereen aan! Dr dansfilmpjes ook, briljant.

Ik lig in bed en voel me opeens zo rot. Moet ook gewoon huilen enzo weet niet waar t vandaan komt. Het gaat juist zo goed en heb vandaag ook gewoon een fijne dag gehad…
:frowning:

Awww :heart:
Misschien is je rotgevoel dadelijk opeens weer verdwenen!

1 like

Aargh het is weer volle maan :tired_face: vind het bizar dat de maan ervoor zorgt dat ik gewoon een nacht niet kan slapen

1 like

Ik ben sinds een week terug van een trip naar Washington D.C. en New York, en ik heb zo’n zin in bagels. Iemand tips voor lekkere bagels? Maakt niet uit waar in het land, maar geen Bagels and B.eans please.

1 like

Oeps ik weet niet of het er wel duidelijk staat, maar het gaat om twee katten. Mijn eigen poes van een jaar of 6, en de poes van een jaar of 20 waar ik mee opgegroeid ben (ik woon niet meer thuis). Was verdrietig en had een beetje snel getypt.

Mijn poes heeft sinds zondag blaasontsteking, toen heeft ze een injectie van de dierenarts gehad en sindsdien krijgt ze ook elke dag pijnstiller/ontstekingsremmer. Aangepast voedsel (nog) niet gekregen, ze konden haar urine niet onderzoeken omdat er teveel bloed in zat (:frown:). Hopelijk gaat het morgen een stuk beter.

De andere poes, de oude poes, heb ik net afscheid van genomen :frown: Ze kon niet meer op haar pootjes staan, ze probeerde nog wel kopjes te geven. Mijn zus was er ook, we hebben samen afscheid genomen.

Bedankt voor je reactie en ook @Diamonds!

Wat ontzettend sneu, sterkte!

1 like

Ik ben morgen aan de beurt voor Mn sollicitatie… hoop zo dat het allemaal goed gaat!

Dankjewel!

1 like

Mm misschien lukt slapen hier ook niet dus…

Uuuugh. Kan niet slapen.

Hey full moon crew!

1 like

hahahaah valt wel mee hoor, heb gewoon een resting bitch face :joy::joy:

Er staan twee mannen te zingen hier in de straat, al een kwartier.
Eerst Frans Bauer, toen een of ander liefdesliedje en nu 10.000 luchtballonnen.

Vind het wel gezellig zo.
En het is gelukkig geen Glennis Grace.

8 likes

Ben echt trots op mezelf, heb de Zara sale nog steeds niet gecheckt

3 likes

Hoiiii ik meld me ook!

3 likes

Ik geloof niet in volle maan, ik was bezig met het uitlezen van een veel te spannend boek. En nu durft deze schijterd niet te gaan slapen

1 like

Zo moe :frowning:
Ik ga straks een dutje doen als ik thuis ben, nu al zin in

Er zijn niet genoeg krachttermen om onder woorden te brengen wat ik voel op het moment dat de wekker gaat :sob: