Ik eet al minimaal 4 jaar hetzelfde ontbijt. Ik moet er ook niet aan denken om 's morgens ook nog eens te bedenken wat ik moet eten. De rest kost al tijd zat. Niks mis mee!
Plottwist: ik BEN Mike van Stranger Things
@Krabsalade Ja, ik zat inderdaad aan de late jaren '90 te denken, en dan specifiek aan de jongens van Hanson.
Mijn zelfgemaakte zadencrackers zitten in de oven as we speak. Ik hoop zo erg dat ze een beetje lekker zijn.
DAMES EN HEREN.
I DID IT.
IK HEB M’N DIPLOMA.
IK HEB DIE BITCH ERBIJ GENAAID EN MAGISCH EEN 5.5 GEKREGEN.
DIT WEEKEND FEESTJE IN AMSTERDAM.
IEDEREEN IS WELKOM.
ER IS WODKA.
Ik ben geslaagd op al mijn praktijkvakken van het hele jaar en op alle theorievakken van het tweede semester! Uit het 1e semester had ik 1 herexamen dat ik in augustus moet doen.
Dus ik ben blij, heel heel heel heel blij. Vorig jaar had ik 4 herexamens dus het gaat steeds beter!
Denk je dat ze je uit beleefdheid zouden vragen te solliciteren als ze je eigenlijk niet goed genoeg vonden voor de functie?
Wat een lastige situatie, maar ik denk dat er in je bericht al je antwoord zit. Als je er echt diep ongelukkig van wordt zou ik het niet doen. Mits je het financieel even aan kan, als je over een maand geen baan meer hebt. En nu als een gek gaan solliciteren bij bedrijven waarvan je wel gelukkig wordt.
Hmmm is een moeilijke vind ik! Want bij een ander bedrijf heb je helemaal geen voorsprong op anderen zoals je nu misschien wel hebt. Je kan nooit voorspellen wanneer je afgewezen gaat worden en daarom kun je het dus ook niet vermijden. Je hebt een job nodig, dus ofwel stel je jezelf nu kwetsbaar op, ofwel binnen een paar maanden. Uiteindelijk komt het ook wel neer op hoe leuk jij deze job vindt!
5,5 x 2 = 11
party hard en denk lekker aan jezelf.
Oke gelukt. Dankjewel forum.
Ik zou solliciteren op je eigen voorgestelde functie zodat je wel een baan hebt en vanuit daar dan toch verder kijken.
Ik ontbijt ook áltijd met een standaard havermoutje. En dan het lieftste in het zelfde kommetje en met hetzelfde bestek. Uit andere kommetjes smaakt het minder lekker haha. Maar je lichaam denkt echt niet van oh weer een appel? Nvm want die heb ik gisteren ook al gehad… als je elke dag maar genoeg voedingsstoffen binnen krijgt maakt het weinig uit of je die steeds uit dezelfde producten haalt.
Jaa ik ben helemaal klaar met hem hahaha.
Haha, dat doe ik ook steeds vaker. Zit ook vaak: Wat kan ik straks van jou krijgen?
Damn you! Gefeliciteerd!
En ja natuurlijk kom ik langs hehe
Vervelend zeg! Ik snap dat je het niet trekt als er constant zoveel negativiteit is. Dat kan de sfeer zo erg beïnvloeden.
Fijn dat je bij je schoonouders terecht kan. Heel veel sterkte!
Goed gedaan! Herexamens zijn nooit leuk, ik ken het, maar als je die eenmaal hebt gehaald voelt het toch godverdomme lekker he
Jaaaaa echt wel! En ik weet ook gewoon dat het mij gaat lukken in augustus. Kan alle focus op dat vak leggen. Nu tot 6 augustus heerlijk vakantie vieren.
Goedzo! Positief blijven daar ben ik zelf nooit zo goed in. Geniet van je vakantie ️
Altijd als ik in de trein zit praten random mensen tegen me wel gezellig