Leuk! Eigenlijk raar dat het te weinig wordt gedaan. Iedereen leeft zo afgezonderd van elkaar en kijkt alleen maar op z’n mobiel. Al doe ik dit zelf ook haha.
Ik doe juist bewust oordopjes met muziek in om gesprekken te voorkomen🙈
Hier was het echt mooi weer. wordt het morgen wel beter daar?
Oeh daar ben ik te socially awkward voor
Ik heb net deze igtv gezien over free the nipple en en de linda meiden en ik vind haar sowieso heel vet maar dit filmpje moet echt iedereen kijken.
Gefeliciteerd!
Jaaa vind ik ook leuk! En heb ook altijd wel grappige verhalen te vertellen daardoor dan Alleen ik snap niet dat ik iedere keer word aangesproken, ik heb niet de meest vriendelijke uitstraling ofzo
Haha ik zie nu een hele boze Filia voor me
Ja uiteindelijk werd het zoals beloofd lekker heet gelukkig
Haha omijngod zie/herken nu pas wie je bent :’)!
Edit oh en ik ben ook dol op dr, echt mijn favo stories om te volgen. Raad dr ook echt bij iedereen aan! Dr dansfilmpjes ook, briljant.
Ik lig in bed en voel me opeens zo rot. Moet ook gewoon huilen enzo weet niet waar t vandaan komt. Het gaat juist zo goed en heb vandaag ook gewoon een fijne dag gehad…
Awww
Misschien is je rotgevoel dadelijk opeens weer verdwenen!
Aargh het is weer volle maan vind het bizar dat de maan ervoor zorgt dat ik gewoon een nacht niet kan slapen
Ik ben sinds een week terug van een trip naar Washington D.C. en New York, en ik heb zo’n zin in bagels. Iemand tips voor lekkere bagels? Maakt niet uit waar in het land, maar geen Bagels and B.eans please.
Oeps ik weet niet of het er wel duidelijk staat, maar het gaat om twee katten. Mijn eigen poes van een jaar of 6, en de poes van een jaar of 20 waar ik mee opgegroeid ben (ik woon niet meer thuis). Was verdrietig en had een beetje snel getypt.
Mijn poes heeft sinds zondag blaasontsteking, toen heeft ze een injectie van de dierenarts gehad en sindsdien krijgt ze ook elke dag pijnstiller/ontstekingsremmer. Aangepast voedsel (nog) niet gekregen, ze konden haar urine niet onderzoeken omdat er teveel bloed in zat (). Hopelijk gaat het morgen een stuk beter.
De andere poes, de oude poes, heb ik net afscheid van genomen Ze kon niet meer op haar pootjes staan, ze probeerde nog wel kopjes te geven. Mijn zus was er ook, we hebben samen afscheid genomen.
Bedankt voor je reactie en ook @Diamonds!
Wat ontzettend sneu, sterkte!
Ik ben morgen aan de beurt voor Mn sollicitatie… hoop zo dat het allemaal goed gaat!
Dankjewel!
Mm misschien lukt slapen hier ook niet dus…
Uuuugh. Kan niet slapen.