Haha ja ik ben dus ook best enthousiast. Hij ging wel traag, dus kan ook begrijpen als anderen/jij m saai vindt. Maar ik vond hem dus heel mooi, fijne sfeer. En die jongen heeft het goed neergezet vind ik!
Ja dat had ik idd op EGF gevonden bij een kunst of fototopic waar ik dr in herkende volgens mij
Ik dacht net: goh, wat een leuk deuntje onder die receptvideo! Was het mijn wekker
Ik hoop dat mijn kat die klote vlieg vangt.
Zou precies hetzelfde doen, opbokken!
Ik was op de een of andere manier zo vlug dat ik nu vet vroeg op t werk ben
Bluuuuuugh. SollicitatiezenuwenâŠ
Ik eet een witte twix en ik vind het helemaal nix. Daarnaast ben ik al sinds 5en op door die kutscriptie. :â(
Succes!!!
Altijd als ik echt echt echt geen zin heb in gekkies die naast me komen zitten, terwijl er nog genoeg plek is, dan ga ik ik een lege tweezits zitten maar dan in de stoel aan het gang pad en mijn tas lekker op de stoel naast me. De stap is voor anderen dan te groot, omdat ze je eerst moeten aanspreken of ze kunnen zitten terwijl er nog 26 andere stoelen vrij zijn!
We hebben nog niet zo lang een nieuwe weegschaal maar het lijkt mij sterk dat ik in 1 dag 5 kg ben afgevallen terwijl ik gewoon normaal eet en niet ziek of ongesteld ben etc. :â) Nu weet ik wel dat je soms meer vocht vasthoudt maar dit verschil is weird af.
Met de vakantie in het vooruitzicht (3,5 weken!!) ben ik zo ongemotiveerd om te werken
Ik heb dit al meerdere keren gehad maar ik geef de broeken van h&m dan gewoon op de schuld.
Ik hoop dat er zo toevallig toch een bus paraat staat want het zweet staat me nu al in de naad
K werd wakker en toen zag ik allemaal geflipte appjes van iemand omdat ik niet reageerde. Ik heb dit blijkbaar vergeten. Dit was gewoon ook casual dus waarom ze zo geagiteerd is begrijp ik echtniet. Wow. Kalmeer je borstpartij.
Halve nacht wakker gelegen door een mug.
Stomme fucker ook gewoon nog steeds niet gevonden.
Ik ga vandaag naar Eindhoven en vanavond mijn nieuwe kamer bekijken en met mijn to-be-huisgenoten iets leuks doen!! Spannend!!
Hahaha nou ik had een Zara broek aan en die stikken die naden zo slecht en kort op de rand, dat doet h&m misschien ook wel? Maar het is (nog) niet gebeurd gelukkig
leuk! veel plezier, wat ga je met ze doen?
Blegh ik moet vandaag op de aller stomste locatie werken⊠Dat wordt een dagje chagerijnen