Hey full moon crew!
hahahaah valt wel mee hoor, heb gewoon een resting bitch face
Er staan twee mannen te zingen hier in de straat, al een kwartier.
Eerst Frans Bauer, toen een of ander liefdesliedje en nu 10.000 luchtballonnen.
Vind het wel gezellig zo.
En het is gelukkig geen Glennis Grace.
Ben echt trots op mezelf, heb de Zara sale nog steeds niet gecheckt
Hoiiii ik meld me ook!
Ik geloof niet in volle maan, ik was bezig met het uitlezen van een veel te spannend boek. En nu durft deze schijterd niet te gaan slapen
Zo moe
Ik ga straks een dutje doen als ik thuis ben, nu al zin in
Er zijn niet genoeg krachttermen om onder woorden te brengen wat ik voel op het moment dat de wekker gaat
Haha ja ik ben dus ook best enthousiast. Hij ging wel traag, dus kan ook begrijpen als anderen/jij m saai vindt. Maar ik vond hem dus heel mooi, fijne sfeer. En die jongen heeft het goed neergezet vind ik!
Ja dat had ik idd op EGF gevonden bij een kunst of fototopic waar ik dr in herkende volgens mij
Ik dacht net: goh, wat een leuk deuntje onder die receptvideo! Was het mijn wekker
Ik hoop dat mijn kat die klote vlieg vangt.
Zou precies hetzelfde doen, opbokken!
Ik was op de een of andere manier zo vlug dat ik nu vet vroeg op t werk ben
Bluuuuuugh. Sollicitatiezenuwen…
Ik eet een witte twix en ik vind het helemaal nix. Daarnaast ben ik al sinds 5en op door die kutscriptie. :’(
Succes!!!
Altijd als ik echt echt echt geen zin heb in gekkies die naast me komen zitten, terwijl er nog genoeg plek is, dan ga ik ik een lege tweezits zitten maar dan in de stoel aan het gang pad en mijn tas lekker op de stoel naast me. De stap is voor anderen dan te groot, omdat ze je eerst moeten aanspreken of ze kunnen zitten terwijl er nog 26 andere stoelen vrij zijn!
We hebben nog niet zo lang een nieuwe weegschaal maar het lijkt mij sterk dat ik in 1 dag 5 kg ben afgevallen terwijl ik gewoon normaal eet en niet ziek of ongesteld ben etc. :’) Nu weet ik wel dat je soms meer vocht vasthoudt maar dit verschil is weird af.
Met de vakantie in het vooruitzicht (3,5 weken!!) ben ik zo ongemotiveerd om te werken