Wjekw-archief 1

Ik heb dit al meerdere keren gehad maar ik geef de broeken van h&m dan gewoon op de schuld.

1 like

Ik hoop dat er zo toevallig toch een bus paraat staat want het zweet staat me nu al in de naad

1 like

K werd wakker en toen zag ik allemaal geflipte appjes van iemand omdat ik niet reageerde. Ik heb dit blijkbaar vergeten. Dit was gewoon ook casual dus waarom ze zo geagiteerd is begrijp ik echtniet. Wow. Kalmeer je borstpartij.

4 likes

Halve nacht wakker gelegen door een mug. :persevere:

Stomme fucker ook gewoon nog steeds niet gevonden.

Ik ga vandaag naar Eindhoven en vanavond mijn nieuwe kamer bekijken en met mijn to-be-huisgenoten iets leuks doen!! Spannend!!

27 likes

Hahaha nou ik had een Zara broek aan en die stikken die naden zo slecht en kort op de rand, dat doet h&m misschien ook wel? Maar het is (nog) niet gebeurd gelukkig

leuk! veel plezier, wat ga je met ze doen?

Blegh ik moet vandaag op de aller stomste locatie werken
 Dat wordt een dagje chagerijnen

Mijn man was al vroeg wakker en dus al uit bed gegaan.
Maar vergeten zijn wekker uit te zetten!! 6:00!!

Ik hoefde er pas om 7:30 uit 
 mopper

Naar de eindmusical van een andere huisgenoot! Of eindshow, hoe je het ook noemt?

1 like

@fleurdemay @BaguetteMeNot @Virago

Dat is geruststellend haha, dan voel ik me niet de enige!

@fleurdemay Inzicht krijgen in mijn eetpatroon en kijken waar ik calorierijker kan eten, zodat ik wat gezonder word. Is alleen zoveel werk haha, ik mag ook niet opschrijven ‘standaardontbijt’ maar precies wat het is etc. Misschien toch maar digitaal gaan bijhouden zodat ik kan ctrl c ctrl v’en.

Van groep 8 ?

1 like

Haha, dat heb ik ook heel vaak. En ik ben behoorlijk socially awkward, dus vaak denk ik dan: rot ooop!

Ga ik ook! Ik ga in Eindhoven winkelen en daarna naar Tilburg!!

@anon39978576 hahaha muts. Nee. Van de opleiding muziektheater!!

1 like

Maar ook heel leuk, veel plezier!!

1 like

heb 3 dagen 11 uur shifts gekregen en sta achter de bar op een festival en ik heb er niet zo heel veel zin in (wie komt er bier bij me halen :wink: ?)

Bleh ik wil niet werken!

Laatste tentamen vandaag. Over 5 uur heb ik zomervakantie!:star_struck:

11 likes

oooooomg help help
Ik heb gister gewandeld in de duinen en dacht oh laat ik nog even op teken checken EN IK HAD ER EEN fuck fuck op mijn knie

Ik ben nu echt even helemaal in paniek. Ik heb hem er uit gehaald en volgens mij is hij er helemaal uit en op mijn knie zit een klein rood plekje. Ik heb de teek nog bewaard wat moet ik doen???

Ja was vet kut. Maarja het ging niet gied met me destijds maar het was wel mijn schuld dat ik geen kwijtschelding heb aangevraagd en toen wilde niemand meebetalen vet lullig