Wjekw-archief 1

Ik heb eigenlijk niks/heel weinig in het rood of geel, maar strepen kan sowieso wel :relaxed:

Hoop dat we winnen vanavond :crossed_fingers:

Ik ook! :muscle::muscle::muscle:

1 like

Dat verschil echt per teek. Geen zorgen maken, gewoon op letten

Ik ben @Kurisu niet maar ik vind dit heel erg lief dat je zoiets aanbiedt aan haar!

2 likes

Voor diegenen die in Den Haag wonen; hoe zijn jullie aan jullie woonruimte gekomen?

Ik start in september met een baan in Den Haag, maar ik woon nu nog aan de andere kant van het land dus ik moet gaan verhuizen. Maar tot nu toe gaat de zoektocht naar een kamer/studio/appartementje nogal slecht. Ik ben dan geen student meer dus kom niet in aanmerking voor studentenwoning, ik verdien net te veel voor sociale huur maar niet genoeg om een normaal appartement te huren. Ik heb geen inschrijftijd bij woningcorporaties, in facebookgroepen komen er nu bijna alleen kamers voorbij van internationale studenten die hun kamer voor juli en augustus willen onderhuren en als ik reageer op woningen bij de site van makelaars krijg ik 9 van de 10 keer geen reactie, of de woning blijkt al verhuurd. Ik heb ook niet echt een netwerk in Den Haag, dus ik begin nu langzaam bang te worden dat ik niks ga vinden.

Wat lief!! Dankjewel :heart:

1 like

Ik moet wachten op sollicitatie uitslag vanmiddag, ben zo zenuwachtig :frowning:

1 like

Haha oei die 7 jaar ga ik nooit redden. Wel heel fijn voor jullie!

Ik heb een budget van max 700 per maand incl, het liefst heb ik een een klein appartementje of studio maar ik ben ook al heel blij met een kamer. Waar op facebook zie jij dingen voorbij komen? Echt super lief als je dat zou willen doen!

Ik woon in een studentenflat. Het is best een mooi complex en we hebben in het contract staan dat om de zoveel tijd een ramenwasser komt.
Nou woon ik in een gebied waarbij er nog veel gebouwd wordt (in de directe omgeving; naast ons, tegenover ons etc.). Nou wordt al een jaar de ramen niet gewassen omdat ze daar niet aan willen beginnen vanwege alle verbouwingen waardoor de ramen sneller vies zijn.

Nou allemaal prima, maar ik betaal natuurlijk wel voor zo’n ramenwasser en tegelijkertijd kan ik nog nauwelijks mijn raam uitkijken zo vies zijn ze. Mag dit überhaupt wel of horen ze het geld er af te halen? Vind eigenlijk dat ze dit niet mogen maken, de huur is al hoog genoeg… Heeft iemand enig idee?

Maak je vooral geen zorgen Cozycute, je hebt hem er goed op tijd uitgehaald en de kans dat er nu iets ernstigs gebeurt is heel klein.

Maar als je toch nog bang bent kun je het beste even opzoeken waar je de teek hebt opgelopen
https://www.tekenradar.nl/

En anders zou je hem kunnen opsturen naar https://www.prohealth.nl/teek-opsturen/ dan checken ze voor je of het een besmette teek is of niet.

Vooral niet te bang worden hoor, komt goed!

Morgen mijn nieuwe telefoon halen na werk!! Zo spannend, ik kijk er al zo lang naar uit.

Thanks, ik ga hem opsturen! Kost €40 maar goed als je later in ellende ligt met lyme ben je je €40 dankbaar :biggrin:

Hoe doen mensen dit als je vaak gaat wandelen? Je kunt toch niet de hele zomer in lange broek en shirt lopen? Ik had nu een lange broek met een gat bij de knie aan en precies op m’n knie zat ie :frown:

Ja toen ik als kind vroeger heel veel in de duinen kwam was het advies toch wel een lange dunne broek en hoge sokken, desalniettemin is er echt weinig kans op de ziekte als je hem binnen 24 uur van je lichaam haalt.

Gewoon na iedere keer een tekencheck doen en eruit halen. Ik heb er elke dag wel minstens 1 aangezien ik veel veldwerk doe en met de hond wandel. Besmetting vindt pas plaats na 36 uur, maar voor veiligheid wordt vaak 24 uur aangehouden.

Pararius houd ik inderdaad elke dag in de gaten. Wel fijn om te horen dat het jou zo gelukt is. Heel erg bedankt!

@Ohappyday jij ook, dankjewel!

Ahjo dat was eerst mijn plan, maar ik ga nu naar de stad waar ik ben opgegroeid (dus niet Gent) :wink: Anders konden we een mini forummeet doen!

Man wat ben ik trots op mijn kleine meid (8)
Ivm niet doorkomen van tanden moest haar melk-hoektanden getrokken worden.
Prima! (Ze heeft al een tandartsverleden helaas)

Ja het is naar en vervelend, maar zonder een traan en met alle rust zijn die twee jongens eruit gehaald.
En tussendoor ook nog vragen, wat is dat? Kanjer!

Ben er zelf slechter aan toe denk ik. Waar is die borrel :confounded:

13 likes

Ahh jammer! Maar veel plezier vanavond! :grin: :belgium:

Ben nu aan het bijlezen maar: nee niet zo laat afgelopen maar er is altijd uitloop en ik moet naar Limburg vanaf Rotterdam. Een slaapplek vinden is veel beter maar ik ken er niemand