Mijn concentratie is echt beroerd vandaag. Niet geweldig geslapen, maar ook weer niet zo weinig dat mijn concentratie dusdanig laag zou moeten zijn.
Haha, wow. Zo vroeg is 20 minuten voor die tijd niet eens.
Ohhh wat verschrikkelijk. Dat ‘waar denken we dat we naartoe gaan?’ alleen al
Ik had ineens zin om pasta aglio e olio te maken, dus dat ben ik nu aan het doen Zoveel zin in! En ja een raar tijdstip, maar ik doe intermittent fasting dus ik heb rond dit tijdstip honger haha.
Knuffel voor jou. Goed om het dan niet te lezen en trots te zijn op jouw stappen.
Ik heb vanavond met een vriend afgesproken en ik vind het echt leuk om hem weer te zien, maar tegelijkertijd heb ik zo’n zin om lekker een avond in m’n eentje niks te doen. Oh en ik heb ook geen zin om op te ruimen, maar nu moet ik wel
heb echt een rotdag en in plaats van te zwelgen in medelijden en allemaal vreten en wijn te gaan halen mag ik maar een kwartiertje sip zijn en even lekker uithuilen en moet ik daarna weer aan mn deadlines verder werken haat volwassen zijn
Ik vind het zoooooooo fijn dat het weer lekker weer is
Gisteren was ik in bed allemaal liedjes aan het afspelen voordat we gingen slapen. En toen drukte ik echt voor 15 seconden dit liedje aan.
En toen gingen mijn vriend en ik slapen, maar bij ons allebei zat dat liedje vast in ons hoofd. Dus iedere keer als het stil was ging 1 van ons:’ Durk a durk a durk a durk dadada’ ,zingen. Mijn vriend moest echt vroeg op, dus hij was echt vet pissig dat dat liedje in zijn hoofd zat. Dus ik hoor hem iedere keer:’ durk durk a dur…FUUUUUCK!’. Echt super agressief ook hahaha. En het was gewoon echt kut, want ik worstelde met precies hetzelfde. Iedere keer als het stil was kwam de impuls om dat te gaan zingen. Hoor ik hem zeggen:’ hoe is dit zo moeilijk? Van alle dingen in het leven had ik niet verwacht dat dit zo moeilijk zou zijn’. Echt die frustratie van hem ook haha.
Hahaha, als je dit liedje eenmaal hebt gehoord, komt het nooit meer je hoofd uit. Ik zag je post en begon het gelijk weer te zingen.
Ik heb zo’n griepachtige keelpijn en voel me helemaal niet zo lekker terwijl ik het hele weekend al ‘ziek’ geweest ben en heb geslapen en het niet echt heel erg ziek is
Hahaha nee maar echt! Het zit nu nog steeds in mijn hoofd eigenlijk en bij mijn vriend ook die zit het nog steeds te zingen en telkens ‘fuck!’ erna te roepen
Aangezien ik het niet in het sekstopic kan posten, dan maar hier…
De huisarts belde net met de uitslag van mijn uitstrijkje: pap 3a. Onrustige cellen dus en moet ervoor naar de gyneacoloog. Daarnaast ben ik ook nog eens een drager van HPV waarbij mijn lichaam het niet zelf opruimt en loop ik een hoog risico op het ontwikkelen van baarmoederhalskanker… Ze zei wel dat ik me niet druk moest maken omdat het meestal met een sisser afloopt en omdat ik nog jong (23) ben. Maar ik zit er toch om te huilen omdat ik het niet verwacht had en heel bang ben dat het wél erg is. Bah. Tot overmaat van ramp heeft mijn moeder exact dezelfde uitslag n.a.v. het bevolkingsonderzoek, ik hoop echt zo hard dat het bij ons beide niets ernstigs is.
Arme ziel, hahaha!
O, jeetje. Dat is schrikken. Hopelijk valt het uiteindelijk voor jullie allebei mee! Ik zal duimen.
Wat naar! Ik hoop dat het meevalt, sterkte.
Veel sterkte en beterschap!
Wat mega schrikken , we hopen hier mee voor een goede uitslag!
haha ik zat echt zo van huh dit was mn vraag niet maar thanks!
@Jolie wat een klotenieuws zeg, hopelijk valt t mee voor jullie beiden!
Ik had vandaag een sollicitatie, ik ben gevraagd om op die vacature te solliciteren. Ik heb al een baan maar het is wel een verbetering in veel opzichten.
Het gesprek stelde echt niks voor, duurde maar tien minuten, sloeg nergens op. Weinig inhoudelijke vragen dus heb mezelf helemaal niet kunnen verkopen.
Nu heeft een vriendin van mij er ook op gesolliciteerd, zij heeft nog geen baan, en moet ze deze week op gesprek. Ze is na mijn gesprek pas gebeld.
Die vriendin heb ik allemaal sollicitatietips gegeven (voor een andere vacature) en nu heb ik spijt. En vind het kut dat ze gesolliciteerd heeft maar begrijp het wel. Alleen ik zou het echt niet kunnen handelen als zij wordt uitgekozen en ik niet en aangezien ze na mijn gesprek pas gebeld is …
Ik vind zelf dat ik echt véél meer kwaliteiten heb haha, ik heb een hele andere persoonlijkheid die naar mijn mening beter bij het werk past. Zij is wel 1000 keer knapper en aangezien het gesprek weinig voorstelt ben ik echt bang dat ze op eerste indruk en ook uiterlijk af gaan.
Dus ja, zuur. Zou echt niet blij voor haar kunnen zijn dan eigenlijk.
Wilde het gewoon even van me afschrijven, ik weet dat het jaloezie is en dat ik het haar ook moet gunnen maar dat kan ik niet. Ben echt te prestatiegericht.