Ah wat shit dat je je zo voelt! Je bent echt niet lelijk en raar. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt over jezelf. Als ik je ergens mee zou kunnen helpen op een of andere manier hoor ik het graag. Probeer lekker te genieten bij je leuke en gezellige huisgenoten! Ze hebben je niet voor niets in huis gehaald dus hun vinden je sowieso al leuk.
Ik heb een goede vriend die ieta met accountancy doet. Zal eens vragen voor je!
Morgen m’n afstudeerpresentatie en ik knijp 'm zooooo
Mn huisgenoten zijn heeeeel aardig. De kamer is wel echt een grote zooi (niet gestofzuigd bijv, staan nog flessen drank en vieze spullen) dus ik ben benieuwd of de vorige bewoner dat nog komt doen
He wat vervelend! Het idee dat ze kijken betekent niet dat ze daadwerkelijk kijken, gewoon proberen dat gevoel te negeren. Is moeilijk I know, ik denk het ook constant. Leuk dat je iets met je huisgenoten gaat doen, in Tilburg toch? Daar zit ik ook op kamers. In het begin is het inderdaad even spannend want ja je gaat er toch mee samenwonen. Maar geloof me, het went snel! Probeer toch van je avond te genieten!
Ik bedoel dat je keuze gemotiveerd lijkt te zijn door calorieën en ik snap heel goed dat dat in jouw situatie gezien kan worden als problematisch. Vooral omdat je afwijkt van iets dat schijnbaar een dagelijks terugkomend feit is en dus onderdeel van je behandeling. Persoonlijk vind ik gebak en dus geen fruit nemen trouwens iets anders dan drinken laten staan omdat je een koek neemt. Waarschijnlijk is dat omdat fruit eten is en sap drinken en ik totaal niet bezig ben met kcal in eten/drinken en ik de neiging heb niet genoeg te drinken. Ik ben waarschijnlijk dus niet helemaal objectief.
Ik snap je frustratie. Ik ben zelf ongewenst aan het afvallen en irriteer me er rot aan dat mensen zich met elk aspect van mijn voedselinname lijken te bemoeien én dat ik geregeld met tegenzin moet eten. Ik denk alleen wel dat het in dit geval niet bedoeld is om je te “pesten” en dat er echt wel een idee achter zit. En dat het in dat kader niet uitmaakt hoe andere mensen zonder eetstoornis en behandeling met iets als sap omgaan.
Heel veel sterkte. Ik vind je een stoere! En gefeliciteerd met je 1,3kg!
Hij is erg druk momenteel
Kwartaal afsluiten en nieuwe budgetten maken op zijn werk

Maar dat is toch ook gewoon verwarrend? Ik snap dat het heel gek aanvoelt voor jou. Je korte termijn-doel (aankomen, dus kcal tellen) en je lange termijn-doel (gezond met eten omgaan zonder kcal tellen) lijken elkaar behoorlijk tegen te spreken, maar volgens mij (alhoewel ik geen ervaring heb met behandelingen van eetstoornissen) valt dat in de praktijk best mee. Soms heb je inzicht nodig in wat je doet (zoals: waarom neem je geen sap als je een grotere koek neemt?) om het op een gegeven moment meer op gevoel te kunnen doen. Het lijkt me best betuttelend voelen om op zoiets als sap aangesproken te worden, maar kijk eens hoe zeer je nu al over zoiets als het wel of niet nemen van sap aan het nadenken bent. Ik denk dat dit soort kleine irritante dingen in het grote geheel best belangrijk zijn.
Wát een mongool die Roemeense chauffeur. Meneer had een lekkende dieseltank en zette zijn vrachtwagen even langs de kant, in de tunnel!!! Met een kettingbotsing in de tunnel tot gevolg
Ik heb een winkelmandje vol zitten met voor €25 aan ‘speciale’ smaken chips. Ik durf alleen niet op bestellen te klikken want eigenlijk is dat natuurlijk belachelijk . Maar ja chips
Doen.
Waar??
Welke smaken?!
Jezus, wat is the Handmaid’s Tale spannend.
Truffel, truffel-rozemarijn, gebakken ei , parmezaan-port, champagne-chili, lemon-pepper (hoop dat deze hetzelfde smaakt als de italiaanse
). Bij Foodelicious @2701
Nouuu hier zijn wel gewonden bij gevallen. Ze gingen op hun kantje
Sommige klinken wel lekker haha. Ik ben heel erg benieuwd hoe gebakken ei en truffel smaken, let me know!
Haha ja de gebakken ei intrigeert mij ook enorm moet ik zeggen