Ik ga zo lekker buiten sporten. Zal flink wat zonnebrand op mijn hoofd gooien…
Ik heb VAKANTIE woehoeeeee DOEI WERK
Wat naar, heel veel sterkte.
Misschien heb je geen behoefte om hierop te antwoorden en dat is prima hoor, maar was er een reden dat je op je 23e al een uitstrijkje hebt gedaan? (Klachten oid). Want ik maak me ook weleens druk om dat soort dingen maar zo’n uitstrijkje wordt vast niet zomaar gedaan
Zo warm en een lange broek aan wegens verkeerde inschatting. Zweten!
Misschien een rare vraag, maar is de positie/het bedrijf dan eigenlijk wel iets voor je? Aangezien je het een inhoudsloos gesprek vond, misschien is het dan maar beter als het niks wordt? Want het is ook belangrijk dat je zelf een klik voelt denk ik
@LastYoungRenegade @grace @Keukenkastje @Leukocyten @flazeda @GroenTakje Dankjulliewel!
Ik heb net even het een en ander gelezen uit een folder van ons ziekenhuis en geloof dat het allemaal meevalt en dat het vaak uit zichzelf wegtrekt, of makkelijk te verhelpen is. Dus maak me al minder zorgen.
@visual Ja, dan staat het toch wat minder ‘openbaar’. En had ook het gevoel dat het daar wat beter bij zou passen of zo, haha
@L.C Ik had na de seks af en toe last van bloedingen. Nooit veel, maar wel iets. Tot laatst, toen waren het flinke druppels en begon ik me wel echt zorgen te maken. Na de tijd had ik ook vaak last van krampen. Het is in een half jaar tijd echt 5/6 keer voorgekomen, dus niet altijd. Maar ben blij dat ik het wel heb gedaan.
@anon44204370 Dat is wel geruststellend nieuws! Al loop ik sowieso verhoogd risico omdat mijn lichaam het HPV-virus dus niet zelf opruimt. Maar misschien deze ‘afwijking’ dan weer wel, dat hopen we dan maar! En anders is het waarschijnlijk met een simpele ingreep ook verholpen. Maar het blijft gewoon naar nieuws, heb ook spijt dat ik destijds die HPV-vaccinatie niet heb gehaald. Al zegt dat natuurlijk ook niets.
Toevallig genoeg hoorde ik dat gisteren inderdaad nog op het nieuws, dus daar heb je gelijk in. Ik wacht het allemaal wel rustig af, ze zijn er tenminste vroeg bij. Voor jou ook heel fijn dat het teruggezakt is!
Ja ik denk zelfs dat ik nee zeg als ze me willen haha. Bij mijn huidige baan heb ik enorm veel werk en wordt ik overal voor gevraagd vanwege ‘geschiktheid’; wat ook niet altijd fijn is want daardoor loop ik steeds op mijn tenen. Maar hier heb ik het idee dat ik gewoon een hulpje word.
Alleen ik ben gevraagd om erop te solliciteren en als iemand als mijn vriendin dan gekozen wordt, dan voelt dat echt als een deuk in mijn ego haha … Maar aan de andere kant zoeken ze misschien wel het tegenovergestelde van mij ja, meer een opvolger dan een kartrekker. Pff ja. Idk.
Veel sterkte @Jolie!
Ik heb net zoooo’n onproductieve dag gehad op mijn werk en heb buikpijn en ik heb nu keiharde tegenwind terwijl ik hem vanochtend ook al tegen had
Nog 8 dagen werken nog 8 dagen werken ik herhaal het echt als een mantra pfff
Oh, mijn fout. Ik dacht dat je bij PAP >1 wel enigszins ziek was, aangezien je cellen dan wel onrustig zijn. En dat dit wel weer af kan nemen, vandaar de beterschap
Vandaag terug van vakantie, daar was mijn apple watch stuk gegaan. Zojuist een nieuwe gehaald, LOVE de reisverzekering, kan ik weer lekker (makkelijker) hardlopen!
Ik zou denk ik alleen terug gaan als ik er achter zou komen wanneer ik net kapperszaak uit loop. Als je thuis bent zou ik hem gewoon lekker houden.
manmanmanmanman wat een dag
Hahaha dit is zoooo’n leuk liedje, eigenlijk ook heel stom liedje maar het is echt een gangmakers liedje op feestjes (bij Hindoestanen dan).
Cocao coconut, lemon drizzle en peanut!
Ik lees net dat Men at Work failliet is, echt jammer en erg natuurlijk voor iedereen die daarmee zijn/haar baan kwijt is. Deze week toch maar even kijken of het dichtstbijzijnde filiaal nog iets te bieden heeft
Ik zit op het balkon en het is best fris?
Ik ga donderdag naar Eindhoven naar de primark en five guys (tokkie alarm tokkie alarm). Heeft er iemand nog een tip voor een leuk winkeltje of lunchplekje?
Ik heb tompouce ijs en een framboos croisant ( geen idee of het lekker is)
Groetjes snackie from the block