Oh, mijn fout. Ik dacht dat je bij PAP >1 wel enigszins ziek was, aangezien je cellen dan wel onrustig zijn. En dat dit wel weer af kan nemen, vandaar de beterschap
Vandaag terug van vakantie, daar was mijn apple watch stuk gegaan. Zojuist een nieuwe gehaald, LOVE de reisverzekering, kan ik weer lekker (makkelijker) hardlopen!
Ik zou denk ik alleen terug gaan als ik er achter zou komen wanneer ik net kapperszaak uit loop. Als je thuis bent zou ik hem gewoon lekker houden.
manmanmanmanman wat een dag
Hahaha dit is zoooo’n leuk liedje, eigenlijk ook heel stom liedje maar het is echt een gangmakers liedje op feestjes (bij Hindoestanen dan).
Cocao coconut, lemon drizzle en peanut!
Ik lees net dat Men at Work failliet is, echt jammer en erg natuurlijk voor iedereen die daarmee zijn/haar baan kwijt is. Deze week toch maar even kijken of het dichtstbijzijnde filiaal nog iets te bieden heeft
Ik zit op het balkon en het is best fris?
Ik ga donderdag naar Eindhoven naar de primark en five guys (tokkie alarm tokkie alarm). Heeft er iemand nog een tip voor een leuk winkeltje of lunchplekje?
Ik heb tompouce ijs en een framboos croisant ( geen idee of het lekker is)
Groetjes snackie from the block
Of deze:
Maar nu wil ik die van Nivea ook proberen!
Ze is even afwezig maar alles gaat goed met haar
Mijn moeder had een verrassing voor het eten. Beter is het iets lekkers want ik heb echt veeeel zin in iets lekkers…
Ik ging net trouwens naar de kruidvat om een matte topcoat, maar ik zag hem nergens. Is dat al weer uit de mode? Heb nu maar gewoon een zwart lakje meegenomen. Ik bijt al anderhalve week geen nagels en het valt niet echt op, maar ik voel zoveel verschil! Kan zelfs een mandarijn pellen, ik scheurde de schil eerst altijd open met mn tanden hahah
Don’t be fooled by the diet that i’m on, i’m still , i’m still Snackie from the block.
Hebben ze bij de Hema volgens mij! En anders heb ik er nog wel eentje voor je dacht ik haha
Ik ben net 3 dagen op vakantie en ik ben het alweer zat. + mijn vriend irriteert mij echt.
Neuh helaas gewoon uit de supermarkt en magnetron haha, maar beter dan niks he
Ik zit vanaf 8 uur vanochtend te werken achter mn pc en ik wilde ZO graag iets fixen vandaag voor mn thesis, en dat was best wel een enorm issue en ik ben er net pas achter hoe dit moet en OMG ik voelde me zo wanhopig vanmiddag want het lukte allemaal maar niet maar ik heb het net gewoon gefixt!!! ben super trots op mezelf nu haha en nu even adem halen omg
omg thanks voor dit nieuwtje, ik ren deze week nog naar de stad
Tunak tunak man zit nu vast voor mensenhandel