Ja dat is wel het handigste denk ik. Maar hoe zie je dan als iemand op je bericht geantwoord heeft en je niet meteen weer kijkt, maar pas later? Want daar krijg je geen specifieke melding van toch?
Ik kreeg nu wel melding dat je geantwoord had haha. Neem aan dat ie dan gewoon naar de reactie springt?
Ik durf een groepsapp niet te openen omdat er allemaal onbekende mensen inzitten en ik te sociaal akward ben en niet weet of ik me moet voorstellen ofzo. Ik doe nu dus maar of die app niet bestaat en wacht tot ik genoeg moed heb verzameld
oke even een tijdje niet geweest en nu kan ik het strak in je zwempak topic niet meer vinden. What happened?
Precies. En zo eindig je altijd met een lekkere
Dat is een member-only topic, alleen te lezen voor mensen met 50+ berichten.
Is members only dus alleen toegankelijk als je minstens 50 berichten hebt gepost.
Ooh shoot daarom is het leed dat daten heet topic ook opeens weg zeker?
Dat moet dan sinds kort zijn, omdat ik voorheen wel gewoon in member-only topics kon kijken. wat stom zeg.
Is sinds afgelopen zondag inderdaad, er staat ook een bericht over in het topic dat gaat over alle Updates. Ik vind het zelf wel fijn eigenlijk! Ben nog niet bij de 50 berichten hoor, maar wel fijn dat niet iedereen de gevoelige topics kan lezen.
Ik bedacht me net opeens dat toen ik 12 was ofzo ik afgesproken heb met een vrouw die ik via neopets kende, de 1e x bij haar thuis (ze was mn moeders leeftijd) en ik wist wel dat het niet zo oke was want durfde het thuis ook niet te vertellen. Die vrouw schrok toen ook dat mn ouders het niet wisten want ze had zelf ook kinderen. Ik denk dat het ook heel ongemakkelijk was? Ik was zo jong. Daarna nog een x met haar en nog 2 mensen van daar, dat x wel op een publieke plek.
Nouja blij dat het met hen was en niet de creepy nerd die een stuk ouder dan ik was en ik daarom best interessant vond en hij maakte zulke enge ongemakkelijke avances via MSN.
Hahahahahha hahaha
Ik lach sorry
Wat deed je dan met haar? Neopetten? Wat deed zij daar???
Ja ook neopetten. Maar er zat een actief forum bij hoor kende ze daarvan en dan hadden we elkaar denk ik ook wel op msn
@anon98052296 een beetje zoals de ouderen nu wordfeud nog spelen en candycrush,zo zat zij daar ook
Ja privé pre-party voor ons twee ja. Ik deel geen alcohols en al helemaal niet met andere geminis.
Ja stom he. Nu moet ik als een gek van alles posten om toch dat te kunnen bekijken. Ik snap het wel. Maar ik ben gewoon een trouwe meelezer. Houd er niet van om steeds overal op te reageren.
Ja ik kwam er een paar posts terug ook achter. Whats on the hand?
Je hebt meer dan 50 posts, dan kun je in ieder geval een verzoek indienen voor toegang.
@Lula @Nescio @anon68622085 Is het misschien handig nog even een melding hiervan te pinnen bovenaan het forum? Er is vandaag al zooo vaak gevraagd waarom men niet bij het member only gedeelte kan…
Dan moet je blijkbaar om een speciaal verzoek gaan vragen. staat nu op de beginpagina zag ik.
Dat staat er al vanaf het begin.