Wjekw-archief 1

Bedankt. Ik lees die updates eigenlijk nooit :sweat_smile:

2 likes

Waar zie je hoeveel posts je hebt? Ik kan het niet vinden;(. Sorry… noob hier

ANDERE geminis

Heeft er iemand hier toevallig een OV-fiets abbo? Klopt het dat zo’n jaarlijks abonnement maar 0,01 cent kost per jaar? En dat je alleen betaalt voor de keer dat je een fiets huurt (3.85) :scream:? Dacht dat het veel duurder was

Ja dat is nieuw volgens mij.

1 like

Echt goedkoop. Wilde dit overwegen ivm busstakingen maar zie nu dat er helemaal geen fietsen beschikbaar zijn in Utrecht? :face_with_raised_eyebrow:

Klopt! Het is inderdaad niet duur en je hoeft ook geen borg te betalen.

Hiervoor was het abonnement ook maar 10eu ofzo dus is nooit echt duur geweest!

1 like

Omg yesss. Ik krijg net bericht van de belastingdienst met mn definitieve berekening toeslagen. Normaal is daar geen hol aan en heb ik altijd precies het bedrag ontvangen waar ik recht op heb omdat ik dat altijd heel precies uitreken en echt bovenop zit als salaris wijzigt oid. Maar blijkbaar heb ik vorig jaar toch iets verkeerd gedaan want ik heb ruim €400 te weinig huurtoeslag ontvangen dus dat krijg ik nu alsnog. Chilllll :grin:

4 likes

@Fenayi Heb je je kat inmiddels al gezien? :slightly_smiling_face:

Nope maar er staat nu een bakje natvoer in de woonkamer (ik woon op kamers) dus ik kan morgenochtend wel zien of ze vannacht thuis is geweest.

1 like

ah deze vind ik zo leuk! thanks man, ik was m vergeten haha

1 like

Omg wat heeft Jeffree Star een knappe vriend.

6 likes

Shit ik had een korte broek klaargelegd voor als ik weer naar huis ga vanmiddag, ben ik hem vergeten :anguished:
Nu ga ik maar de tram pakken, want met 25 graden fietsen met een lange spijkerbroek op een mega zware opoe zonder versnellingen is echt een nachtmerrie.

Nee het viel mee, het zijn bij wat biertjes en wijn gebleven. 1 glas wijn en drie bier welteverstaan. Dat kan nog wel toch?

Ik heb hetzelfde. Vind ook nergens echt iets naar mijn smaak of dat mooi past? Die wijde losse dingen zijn helemaal niet geschikt voor mijn lichaamsbouw en ook korte tops niet… en wat ik wel mooi vind is vaak zo slecht gemaakt of geen mooie print…
Hopelijk volgende shopsessie meer geluk!

Sterkte :worried:

De eerste nacht in je eigen bed na vakantie is zo fijn, al dacht ik bij het wakker worden wel dat ik daar nog was.

1 like

Ik houd ook altijd het lekkerste voor het einde! Doe dat ook met normaal eten. Dan proef ik alles op men bord en zorg ik dat ik zeker ben dat ik het lekkerste hapje voor het einde bewaar. Mijn vriend snapt dan weer net waarom ik het lekkerste niet eerst opeet?

2 likes

Voel me weer zo verraden door de weer app. Maximaal 22 graden, en ik dacht gisteren toch echt 27 gezien te hebben. :thinking:

Edit: grapje dat ding verandert elke minuut, nu staat er weer maximaal 24

2 likes

Doet me zo denken aan men tienerjaren! Heerlijk :blush:
Vroeger echt altijd zo n ding op zak.
Ik denk dat ze die zeker nog wel hebben maae niet meer op gelet. Dus kan je niet echt helpen sorry.

1 like