Wjekw-archief 1

Laatste dag met vervelende (nog zacht uitgedrukt) collega. Ben echt in staat om morgen vlaggetjes op te hangen in kantoor.

4 likes

Eerste nacht alleen in Mn nieuwe appartement geslapen. Nu meteen goed beginnen: ontbijten!
Ik vind het best een goed voornemen.

Moet trouwens nog steeds meubels kopen, wat is dat lastig! :frowning:

10 likes

Jouw weer app heeft opvliegers.

1 like

Ik droomde vannacht dat als ik steeds verder wou ik 50 berichten gepost moest hebben. Ik heb er allang meer dan 50 :sweat_smile: . En ik had mij verslapen ugh

1 like

Biecht: ik heb vrij hard geroepen dat ik niet Nasr dit forum zou komen, maar ik vind het hier toch leuker. :grimacing:

9 likes

Ik dacht dat het vandaag de eerste echt warme dag zou worden, maar het is weer bewolkt en fris buiten?? Hopelijk wordt het nog beter want ik wil mijn nieuwe zomerjurkje aan

Ik vind het leuk om Jesse McCartney te quoten.

I hate to say it but I told you so
Told you if you left that you were goin’ be miserable
Guess he don’t do it like me
Or else you wouldn’t be
Runnin’ back to the past it was you that left me

9 likes

Yes! Vandaag komt 1 paar nieuwe schoenen :smiley: Hopelijk komt het tweede paar ook snel, maar zag op de track&trace dat die nog in Engeland zijn, haha.

Weer ff naar het ziekenhuis vandaag,hopelijk gaat t snel want daarna naar school en vanmiddag borrelen en vanavond uit eten met collega’s :smiley:

1 like

Ben over 2 en een halve week pas weer thuis en er is een pakketje voor mij bezorgd. Hoop maar dat ie er dan nog ligt (we delen een voordeur).

Waar is die zon dan :rage:

Jeej kat is weer terecht.

38 likes

Kleine geitjes maken zo’n vet schattig geluid :heart_eyes:

9 likes

Bedankt voor de tip, nu kan ik drinken en mn erfenis behouden. Win win

1 like

Hahahaa dit is echt heel knap

Als ik over een maand op vakantie ga naar spanje waar mijn grootste doel is dobberen in mn prive jacuzzi en sangria drinken, hoe dom is het om volgende week een tattoeage te laten zetten?

Niet heel verstandig

@Santeria heel veel succes ermee!! Ik zal aan je denken!

1 like

@anon98052296 dacht ik al. Niemand zei ooit dat ik slim ben though

@Santeria Ongeveer zo groot als een handpalm, net onder mn net aan de achterkant. Eigenlijk best wel onpraktisch.

Meh okay maar niet doen dus :’(

1 like

OMG hier kan ik zo boos over worden. Pakket zou bezorgd worden tussen 14-18. Kijk ik net wat de status is, staat er geadresseerde was niet thuis. Whut? Ik zit verdomme de hele dag op de deurbel te wachten en die is echt niet gegaan.

@Woodkid & @Prikkelbaar Vertrouw nooit het weerbericht in de UK :wink: Zou me niets verbazen wanneer het er in een paar dagen heel anders uit ziet.

1 like