Wjekw-archief 1

Gefeliciteeerd! :tada:
Nou weet je wat het met taart is…
Je kan het ook tijdens het leren eten

1 like

@anon98052296 ergens deze week gok ik… het is echt erop of eronder!

@Tiddlywinks dankjewel! Die is er wel, alleen m’n eigenlijke deadline ligt op deze week (verder totaal geen uitsteller hoor :rolleyes: ) Nu is m’n baas niet zo moeilijk, maar loop dan wel m’n promotie mis. Ik hoop maar op het beste

1 like

Ik had vandaag een hele lange, gezellige dag met een vriendin en dat was leuk :heart:

9 likes

Ik mis m’n uitwisseling zo erg. Ik ben nu bijna 3 weken terug van een half jaar in het buitenland wonen en m’n leven hier is echt zo verschrikkelijk saai en veel minder sociaal dan de afgelopen maanden :frowning: ik wil terug.

Waar ben je geweest?

Gefeliciteerd! Wat fijn!

1 like

Welke nakd reep is het lekkerst?

De rode berry smaak!

1 like

Toch jammer dat er altijd meteen zoveel geld verdwijnt op salarisdag.

2 likes

Volgens mij kan je tot een bepaald bedrag later betalen, maar het kan ook liggen aan je postcode

Sorry als ik dit al geplaatts heb, ik kan op mn telefoon zo slecht met dit forum omgaan

Wat heb je een lieve avatar ik word er helemaal blij van :heart_eyes_cat:

Ik ben op dit forum nog niet zo actief maar lees vooral mee en nu kan ik allerlei topics.voor members niet in, maar krijg wel meldingen dat mn berichten daar geliked zijn.

Nouja op naar de 50 posts dus

3 likes

Ik hoor dit van meer mensen die op uitwisseling zijn geweest. Probeer te bedenken wat je leven op uitwisseling zoveel leuker maakte. Zijn daar dingen bij die je nu terug ook weer kan doen? Meer uitstapjes maken, vrijwilligerswerk/vereniging/bijbaantje? Extra vakken? Meer buiten komen? Ik noem maar wat dingen hoor, maar missschien goed om over na te denken wat je leven daar nou echt zoveel leuker maakte en of je daar wat van kan leren of mee kan nemen.

1 like

:o_o: wat erg. Maar iniedergeval heeft de kat nu een baasje die hem wel wil. (ook al was hij niet gepland ;))

2 likes

Volgens google maps ben ik nog 25 min onderweg voor 7,5 km

Hahahahahah
U don’t know me google
U do not

3 likes

wat een vreselijke wachtmuziek bij de h&m klantenservice? zijn allemaal hele korte schreeuwerige stukjes :roll_eyes:

maar ze was wel heel lief en ben goed geholpen dus dat valt weer mee haha

Ik was zo moe vandaag op het werk. Heb echt niks spannends gedaan dit weekend en toch viel ik bijna in slaap achter mijn computer :sleeping:

Ga toch maar wat actiever mee posten, want ik had iets in het topic geplaatst in members only, maar dat kun ik nu dus niet meer lezen :no_mouth:

Ontslag nemen

2 likes

Ik wil maltesers en roze koeken, laat ik dit nou net in huis hebben. Alleen wil ik stiekem een paar kilo kwijt, dus het is niet verstandig. Maar anders ligt het nog dagen naar me te lonken en als ik het vandaag eet dan kan ik het in ieder geval de komende dagen niet meer eten.

2 likes

Als ik dit soort situaties heb geef ik het altijd aan de buren
Dan lul ik gewoon dat ik allergisch ben voor iets wat in de nieuwe receptuur zit ofzo
Ze hebben nog nooit raar gekeken

1 like