Wjekw-archief 1

hahaha alles in mn lijf schreeuwde nee bij dit idee. Ik wil t niet weggeven, ik heb er trek in :joy:. Het is opzich wel een goed idee dus wie weet ga ik dit nog eens uitvoeren.

1 like

Ik wil ook regular zijn, maar mijn toetsenbord doet soms zo raar dat mijn antwoordenknop het niet doet.

Hier gaat mijn bloed echt van koken, zeg! Inderdaad, hoe kunnen mensen niet snappen dat een huisdier geen vrijblijvende beslissing is en dat je een levend dier niet zomaar kunt afdanken als het je niet bevalt.

Lief van je buurvrouw dat ze de kat nu in huis neemt. Hopelijk gaan ze allebei veel plezier beleven aan elkaars gezelschap :heart:

1 like

Haha thanks, mijn vriend is allergisch aan kattenhaar dus een kat is hier helaas geen optie :disappointed: Daarom dat ik dit gemis probeer te compenseren met zoveel mogelijk kattenafbeeldingen rond me, zoals kleren (thuishangtruien en pyjama’s) met katten op en nu dus ook mijn schermafbeelding hehe

1 like

Denk lange termijn! Wat gaat je gelukkiger maken, strak in je zwempak zitten of nu een koek?

2 likes

@anon98052296 ik was in Edinburgh! Niet heel ver weg maar het was echt een geweldige stad om in te wonen in een prachtig land.

1 like

Ik ben fucking chagrijnig want ik kan Ʃcht niet netjes nagellakken. First world problem, I know. Maar ik had echt heel graag gewild dat ik dat goed kon en eindelijk een keer nette nagels had.

1 like

Ik ben daar eigenlijk constant mee bezig, bedenken wat het is wat m’n leven daar zo perfect maakte. En hoe ik dat hier ook zou kunnen hebben. Maar dat is het rotte, ik weet eigenlijk precies wat ik zou kunnen veranderen in m’n leven maar ik zit hier zo vast in m’n gewoontes. En de stappen die ik moet nemen voelen zo groot (bijv. ik wil graag een nieuwe kamer vinden, en een nieuw baantje) en dat geeft me gelijk heel veel spanning als ik daar dan aan denk. Maar je comment heeft me weer aan het denken gezet, dankje!

1 like

Haha ik ben ook allergisch en ik compenseer het gemis ook door filmpjes op internet en zoveel mogelijk schattige kattenfoto’s

1 like

Euw yes! Ben aangenomen voor een fantastische baan! Geen fulltime maar het is precies wat ik wil :sunglasses:

50 likes

Vandaag op werk gehoord dat mijn functie voor nu even de reorganisatie ellende ontloopt. Ooit word ik ontslagen HAHA maar nu nog even niet. Ben dood en dood opgelucht

19 likes

Ieh…dat is net dat filmpje met die smiling man. Doodeng.

1 like

Ben toe aan vakantie!

Hoe je het ook went of keert - de stap is altijd minder klein dan de stap (naar het buitenland en weer terug verhuizen) die je al gezet hebt! Maar ik snap het wel hoor, verandering is latijd spannend. Misschien kun je voor jezelf op een rijtje proberen te zetten wat je als eerst wil doen, of wat je het belangrijkst vindt. En misschien zijn er ook wel kleinere dingen die je meer dat gevoel van daar kunnen geven, die je in parallel kan doen.

1 like

Ik waardeer dit echt heel erg! Ik was inderdaad zo zenuwachtig voor ik naar het buitenland ging, en ik zag er eigenlijk vooral tegenop haha. Uiteindelijk bleek het echt de beste keuze van m’n leven te zijn. Ik ga het inderdaad even op een rijtje proberen te zetten.

1 like

Okee ik ga even schaamteloos hetzelfde bericht plaatsen op het forum. Staat al in het opbiechttopic zonder omg reacties, maar ik moet het gewoon echt kwijt. Zit thuis op de bank helemaal met 'n kriebel in m’n buik. Ene kant stress, angst, gedoe. Anders kant hopend op 'n berichtje van de bewuste jongen (wat wss niet gaat komen maar ok). Pfff. Word er helemaal naar van.

Ik doe m’n naam weer eer aan, zit echt in een quarterlife crisis. Met alles. Werk, relatie… werk momenteel bijna 10mnd bij m’n huidige werkgever maar het is toch niet helemaal wat ik leuk vind. Dus zoek wel verder. Heb binnenkort ergens een tweede gesprek. Mega spannend sowieso. Want wat als ik dan bij m’n huidige baan moet opzeggen? Ik vind dat ik er dan niet mega lang heb gewerkt en schaam me dan mega tegenover het super leuke team waarin ik werk. Want met het team is echt niks mis. Allemaal leuke mensen. Maar toch wringt het qua werk. Afijn, tweede gesprek dus voor interessante baan. Maar toch twijfelen… wil ik m’n leuke team wel verlaten? Moet ik niet niet zeuren en gewoon blijven? En dan relatie… woon bijna 2jr samen en bijna 2,5jr een relatie. We hebben niet een mega lekkere start gehad. En ben nu 25… dus is dit wat het is? Toevallig, van m’n werk… ook dat nog, afgelopen weekend ƩƩn groot personeelsfeest gehad met alle collega’s van heel Nederland. Daar kwam ik een collega tegen vanuit de andere kant vh land. Super leuke momenten mee gehad, wilde ie me aan het einde zoenen. Niet gedaan hoor. Maar we hebben het wel heel gezellig gehad en stiekem wel even ergens samen gezeten (kletsen). Wat misschie ook al te ver is? Maar nu klets ik wel een klein beetje met ā€˜m op messenger en ik ontwikkel ineens een mega crush op hem? Heb al bijna bedacht om het tweede gesprek bij de andere baan te cancellen, en op een andere locatie te gaan werken en dan dus bij hem in de buurt. Maar wtf is wrong with me? Ik ken mezelf niet meer. Ook al klinkt het ergens mega onrealistisch en misschien grappig ik snap mezelf gewoon niet en al helemaal niet wat ik hiermee aan moet :slightly_frowning_face:

Hahahaha wat kut, ik moet nog eten halen/koken en ik had bedacht om ook voor zoiets te gaan maar twijfel een beetje nou. Heb je wel lekker gegeten?

1 like

Ja we hebben alles terug in de pan gemieterd en de kruiden er doorheen geroerd :sunglasses:
Maar toch, wat een loser

1 like

Mijn planning voor morgen werd erg vol.
heeft mijn man vanavond het hele huis stofgezogen zodat ik morgen toch even naar yoga kan :heart:

(ik heb geen energie voor 10 en moet mijn activiteiten goed verdelen over de dag)

6 likes

Dan staat er hoogstwaarschijnlijk nog een wanbetaler geregistreerd op je adres.