Wjekw-archief 1

Gefeliciteerd!!

1 like

Wat vervelend voor je dat je onzeker bent over meerdere aspecten in je leven. Ken dat gevoel en het is erg onrustig. Wat betreft je relatie vind ik het lastig om je advies te geven. Aan de ene kant denk ik niet dat het gek is om in een lange relatie een keertje iemand leuk te vinden. Het is wel de vraag wat je ermee doet. Ik heb in een soortgelijke situatie gezeten, voor mij was het toen duidelijk dat mijn relatie over was omdat ik nog nooit gevoelens had gehad voor een ander en nu wel de behoefte had om er echt iets mee te doen. Maar die relatie zat ook echt niet goed en ben heel blij dat die situatie toen de doorslag gaf om ermee te stoppen. Zit jullie relatie verder wel goed?

2 likes

Heb net zo’n lekkere massage gehad, ben helemaal ontspannen nu yes.
En ik heb gisteren zelfbruiner op m’n benen gesmeerd maar ik moet nog even oefenen denk ik, oeps.

Ik moet een hele berg was wegstrijken. Eigenlijk al weken. Vanavond een etentje afgezegd, want er moest en zal gestreken worden. Nu hang ik op de bank en ik heb nog 0,0 gestreken.

Ik ben bij kliko’s altijd bang dat er iemand uit springt

2 likes

Ja goede vraag. En omdat ik dat zo zeg, zou je eigenlijk zeggen dat dat antwoord genoeg zegt. Snap je het nog? Kijk heel eerlijk; een aantal jaar geleden zag ik m’n huidige vriend ergens (feest) en dacht ik: wow, knappe jongen. Die zou ik wel beter willen leren kennen. Nou niet gebeurd. Tot echt jĂĄren later. Maar dan heb ik het ook echt over 6 / 7 jaar later, via Tinder. Afijn, daten etc. allemaal leuk. Maar er is vooral in het begin van onze relatie veel gebeurd. Vooral met leugens vanuit zijn kant waar ik via via achter ben gekomen. Niet eens doordat hij het opbiechtte. Dat heeft een mega weerslag gehad op het vertrouwen vanuit mij in hem. Het is nu bijna 2 jaar geleden maar nog steeds denk ik er aan en hebben we soms daardoor ruzie. Ergens kan ik er niet helemaal overheen stappen. Daar komt bij dat hij, bv. met uitgaan, als hij met mij en vrienden is vaak moe is / geen zin meer heeft. Beetje klagen tijdens de avond. Maar zodra hij met anderen is dan kan het allemaal wel. Maar dan denk ik weer: Twijfelkont niet zeuren. Jij ‘wilde’ hem vroeger zo graag, je hebt wat je wilt. Waarom is het bij mij gewoon nooit goed? Ik haat mezelf soms zo mega erg hĂ©. Vind het mega lastig allemaal. Ben altijd zo bang verkeerd te kiezen, dingen opgeven vind ik ook eng. En zelf ook maar over dingen blijven twijfelen.

Ik ben op zoek naar een mooie jurk voor mn diplomauitreiking maar ik kan letterlijk niks vinden, heb al bij h&m, vila, vero moda, only, na-kd, nelly.com, zalando en asos gekeken. Wie heeft de gouden tip?

Ik vind dat je best wat liever voor jezelf mag zijn hoor. Ik denk dat heel veel mensen die in een relatie zitten toch wel eens een ‘wat als’ gevoel hebben. Heb je weleens met je vriend besproken dat hij je het gevoel geeft dat je niet leuk genoeg bent met uitgaan etc? Misschien is hij zich er helemaal niet van bewust. Ik heb dit een tijdje terug ook gehad met mijn vriend en hij gaf aan dat hij zo bezig was of ik het wel leuk vond dat hij niet meer deed wat hij normaal deed zeg maar. Maargoed, ik denk dat het wel belangrijk is om eerst uit te vogelen wat je met je relatie wil voordat je te ver met je collega. Het klinkt wel een beetje alsof je vriend en jij niet helemaal lekker zijn begonnen inderdaad.

Woehoe, volgende week naar 't Zusje in Doetichem. Nog nooit eerder geweest dus geen idee wat ik kan verwachten, de menukaart zag er in ieder geval goed uit. Is het een beetje een chille vestiging? En iemand nog aanraders? :biggrin:

3 likes

& other stories? Topshop? Bijenkorf sale ?

1 like

Nog niet gekeken idd, thnx!

Ja vooral je laatste zin. Echt slecht begonnen, helaas. Heb het er ook weleens met m’n vriend over gehad. Maar dan zegt hij: nee dat is niet zo (over dat uitgaan). Vaak word ik wel door hem dan bestempeld een beertje als zeur / jaloers enzo. Terwijl ik het gewoon ervaar als dat ik (of gezamenlijke vrienden) niet goed genoeg zijn. Ik heb ook laatst (voordat dit gebeurde afgelopen weekend) weleens aangegeven dat ik twijfel en het niet meer zo leuk vind. Maar dat ontkrachtte hij dan omdat hij dat niet zo merkte. Beetje alsof hij m’n gevoel niet serieus neemt.

Edit: @Jeg je hebt ook zoooo gelijk hé.

Ik dat mijn hand achter de klep blijft hangen :wave:t3:

1 like

Ahhh dat is ook zuur, dan wil je toch juist kijken

Ik word echt obsessief van dingen verkopen op Marktplaats. Iedere paar minuten vernieuw ik de site om te kijken of er al meer mensen gekeken hebben :joy:

2 likes

Ben op vakantie en het giet :sob::sob:

1 like

ik bij united wardrobe. Ik heb eigenlijk een hekel aan dingen online verkopen (het eeuwig vragen moeten beantwoorden en de verzendromslomp) maar als ik eenmaal aan de gang ben wil ik alles verkopen en steeds refreshen. :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik vind het stom dat je 50 Posts moet hebben voor het members only gedeelte. Ik ben al sinds 2008 actief op egf (onder een ander account) en post nou eenmaal niet zo veel, maar ik vind mezelf geen minder waardevol forumlid. Dit kan dus niet in het opbiechttopic maar hierbij mijn biecht :roll_eyes:

4 likes

wie was je dan? ik denk dat mensen gewoon minder zin hebben om dingen te delen met mensen die zelf niks delen

11 likes

Hahah ja inderdaad! Dan ben je er ook gewoon vanaf!