Wjekw-archief 1

Heeft iemand een tip voor een goede herbruikbare waterfles? Heb nu al 2 doppers gehad, eerste kwam schimmel in en tweede ging lekken. Dus ben op zoek naar iets anders

1 like

Vond je je vorige naam te seizoens gebonden?

6 likes

Bovendien vind ik 50 Posts best veel. Ik denk dat ik gemiddeld 2x per week iets postte, dus daar doe ik nu dan een half jaar over.

Ja, en hummus is toch wat meer 2018 he

12 likes

Ja je kan ook waterflessen kopen bij de action. Ik heb de mijne een jaar nu en hij is nog steeds prima

1 like

Ja dit heb ik ook vaak op mijn mobiel. Dan kan ik nergens op klikken moet ik ergens stuk onder gaan staan. De positie van het pijltje klopt dan niet met waar ik mijn worstenvingers op dat moment neerplant.

Het is wel irritant @anon25548216 help fix mijn probleem

Ik heb een mizu fles, die is na een jaar nog heel mooi. Heb ook een flesje van 24bottles, ook fijn. Allebei van metaal en dat houdt je water ook nog eens lekker lang koel. De mizu heeft wel een brede hals, waardoor ik in het begin vet vaak water over mezelf heen heb gegooid met drinken haha.
En ik heb er dus een met een soort zacht rubberen laagje eromheen, en dat beschadigt wel redelijk makkelijk. Heb met al dat in mijn achterhoofd toen het flesje van 24bottles gekocht (ook iets kleiner, weegt minder), maar toch pak ik vaker de mizu fles? Maar allebei de merken zijn fijn!

1 like

Ja dit heb ik ook wel eens! Ik dacht dat het aan mijn telefoon lag. Nu ik dit typ is het weer zover

1 like

… You rang?

Het probleem met de vormgeving is bekend. Het is gerelateerd aan specifieke versies van Android, en mensen werken nu aan een oplossing daarvoor. Je zou kunnen proberen of een andere vormgeving / ander theme het wat beter doet voor je.

3 likes

Overigens weet men ook dat het erg irritant is hoor, dus er wordt ook nog best hard aan gewerkt :slight_smile:

1 like

Nu ik eindelijk na 2 uur bij gelezen ben: ik heb gesport en vervolgens 2 zakken chips leeg gevroten, trots op mijzelf (:
Edit: review in het chips topic

5 likes

• Peach daquiri (roze)
  • Mint apple candy (mintgroen)

0 stemmers

Keuzes keuzes. En ga ik ook mn handen doen of vind ik dat te veel moeite voor die ene dag dat mooi blijft of hou ik het bij mn teennagels…

haha onder het mom van ‘nu heb ik dat wel verdiend’
Maar gelijk heb je hoor!

Ik heb sinds kort een fles van Joseph Joseph:

Het is zeker 1 van de betere die ik al heb gehad! Lekt niet, water blijft lang fris en is makkelijk uit te kuisen (wanneer dat nodig is).
En ik heb er al veel versleten (sistema, dopper, action, ikea,…) :sweat_smile:

2 likes

Ik ben gezellig bij een vriendin geweest. Nu nog 9(!!) km terugfietsen. Wel mooi 34 op de teller dan vandaag, dat is echt wel een record. Morgen weer een dag kantoor :(:face_vomiting:

3 likes

Dat heb ik ook. Maar dan moet ik het forum even wegklikken en opnieuw erop.

3 likes

Ik heb er een van rosti mepal en die doet het al twee jaar. Vind hem alleen een beetje groot en lomp qua model en er past net geen halve liter in, dus ik zou hem niet opnieuw kopen. Maar als je dat niet zo erg vind is hij wel top. Lekker stevig en hij kan in de vaatwasser. Heeft al veel plekken in Europa gezien!

1 like

In balans blijven is belangrijk.

1 like

sowieso! sporten = meer mogen eten van mijzelf hahaha

1 like

Ik heb echt precies hetzelfde, ik heb zo vaak het idee dat ik gewoon niks nuttigs heb om toe te voegen en dat ik dan maar niks zeg. Ik mis het afvaltopic en WJEKW foto editie

1 like