Wjekw-archief 1

Er zat net een vieze oorwurm naast mijn bed en terwijl ik iets zocht om m mee dood te meppen heeft hij zich verstopt… en nu durf ik niet meer te slapen

Omg ik ga stuk.
Ik had net een gesprek met een vriendin via fb messenger beide op onze mobiel.
En ze typte iets met morgen in, en dat bericht verdween gewoon vlak voor mijn ogen. En toen zijn we verder dingen beginnen proberen, en allemaal dingen als “maandag, woensdag, 18u, overmorgen” verdwijnen gewoon allemaal? Het is zo droog haha.

Dus die witte ruimtes die je op de afbeelding ziet, waren oorspronkelijk tekstballonnetjes met maandag of zo in :stuck_out_tongue:
Toen probeerde ik het bij een andere vriendin maar die fb’t via laptop dus zij kon wel al die woorden zien. Maar zo droog dat al die tijdsindicaties in de messenger app gewoon verdwijnen? :stuck_out_tongue:

Ik kan het tmi topic niet vinden :thinking:

Komt omdat die members only is en jij nog geen 50 berichten hebt gepost. Is zondag in gegaan.

1 like

Ooowwwww dankje voor de toelichting!

2 likes

Waarom heb je stress?

Ik heb opeens een crush op Valerio (Zeno). Ik wil nu dwangmatig al zijn programma’s kijken, maar ik moet echt gaan slapen nu.

4 likes

Ik lees nu ook dat hij op zoek is naar een vriendin om lekker te gaan settlen. Where do I sign up?

5 likes

Misschien heb ik hier echt heel erg overheen gelezen, maar wat is een Regular? Staat ineens bij sommige forumnamen.
In mijn profiel staat dat ik wel in die groep zit, maar het staat niet achter mijn naam? So confused midden in de nacht haha

Meestal rond de 100 euro, soms iets meer, soms iets minder.
En dan zitten daar niet de drankjes voor het uitgaan bij inbegrepen. Wel activiteit + avondeten.

1 like

Je zit in FF_regulars, omdat je meer dan 50 posts hebt; ‘regular’ is de naam van een standaard aanwezige groep in de forumsoftware. Wanneer je daarin komt (gebeurt automatisch na wat langer actief zijn) kun je in je accountvoorkeuren opgeven dat je dat laat zien.

1 like

Ah oké! Thanks voor de uitleg :slight_smile:

1 like

Ik was ook 100 euro kwijt voor de gehele dag, met voor die dag zelf dan nog drank met uitgaan, rest was inbegrepen.

1 like

Ik ontbijt met poffertjes :smiley:

9 likes

Het maakt niet uit hoe laat ik ga slapen. Om 0700 uur ben ik wakker.

Ik heb er tot nu toe 5 gehad, de goedkoopste was 70 euro en de duurste 100.

1 like

Ooh zelfgemaakte? Ik ben jaloers!

1 like

Dit, de vrijgezellenfeestjes waar ik geweest ben waren ook tussen de 70 en 100 euro. Ligt er natuurlijk aan wat voor activiteit(en) je gaat doen :slight_smile:

1 like

Ik word een beetje neerslachtig wanneer ik het , waar ben je trots op, topic lees. Ik dacht dat ik grote stappen maakte maar dit topic triggert ergens de nog aanwezige onzekerheden toch wel. Maar even niet meer lezen.

1 like

Geen idee!