ik weet hoe je je voelt, ik knuffel maar alle katten die ik op straat tegenkom
Oh gewoon posten joh als je iets wil zeggen! Het hoeft ook helemaal niet nuttig te zijn, dat zijn mijn posts ook vrijwel nooit
Hahah love this support
ah jou ken ik wel ja!
maar alsnog, kun je wel inkomen in het hele “geen zin om dingen te delen met mensen die zelf niks delen”? want dat gevoel heb ik zelf echt wel
Ik heb helemaal geen nieuwe nodig maar nu wil ik deze dus
Hmm opzich wel, maar ik vind wel dat er een muur door wordt opgetrokken. Het aantal posts is m.i. niet de enige factor die bepaalt of je binding met het forum hebt
Zaterdagnacht besloot ik in een dronken bui om op de rug van mijn (ook dronken) vriend te springen. Ik weet niet wat er fout ging maar belandde dus wel mooi op de straat. M’n linkerheup is echt helemaal paars blauw en kan er nog steeds niet op liggen, mehhhhh
Ik kan bevestigen dat die shit totaal random is. Heb jaren zonder problemen op rekening kunnen bestellen (ok ok soms voor absurde bedragen of bepaalde merken niet) en ik woon in een rustig dorp. INEENS kon ik alleen nog maar vooruitbetalen?! Dus ook geen iDeal of CC, nee via losse overschrijving. Toen heb ik me geregistreerd met m’n oude josti hotmail en toen kon het wel weer even, maar nu weer alleen via CC/iDeal GEK WORD IK ER VAN.
Heb ook altijd meganetjes alles op tijd betaald of geretourneerd. Dus nu bestel ik alleen nog maar in de week nadat m’n CC gereset wordt want ik weiger pertinent vooraf te betalen!!!
Ik kan ook echt geen nagels lakken. Ben altijd een uur bezig om het een beetje goed er op te krijgen en binnen een paar minuten ziet het er al niet meer uit.
Ik heb zoveel zin in chips, maar ben bijna 5 kilo afgevallen in een paar weken tijd en dat wil ik niet verpesten. Ik heb ook echt super veel chips in huis, omdat ik afgelopen weekend een feestje had.
Ik weet dat deze vraag recent is gesteld maar ik wil misschien van Apple overstappen op een Samsung/Huawei toestel maar vind de interface van Apple erg fijn. Is dit iets waar je snel aan went en wat zijn verder voordelen?
Ik heb echt honger (grapje, trek). Maar in gebakken ei, pasta salade, broodje knakworst, nootjes, pizza
Ik ben echt zon persoon geworden die ik altijd belachelijk maakte. Mijn kleren worden steeds krapper, maar er iets aan doen ho maar. Ik fiets wel weer naar mn werk en 1x per week rij ik paard. Maar dat doet dus niks voor mn figuur. En ik haat sporten, dus ik blijf gewoon zwelgen in zelfmedelijden.
Niet doen, denk aan je summerbody!
Je kan op Android een thema downloaden zodat het er hetzelfde uitziet als Apple
kun je niet briefje op de bel hangen met “postbode aub afleveren bij nr XX”
Als het via PostNL verzonden wordt kan je nog een afhaalpunt kiezen zodra je de T&T code hebt
Morgen toeren met mijn vriend <3
Eindelijk iets van België zien. Woon hier al 2 jaar man.
Hoeveel kost een vrijgezellenfeest ongeveer per persoon? (Dus wat waren jullie kwijt als jullie 1 hebben meegemaakt)
#durftevragen
Je kan PostNL bellen, soms kunnen/willen ze wel eens wat voor je aanpassen!