Wjekw-archief 1

Ja dat gevoel heb ik dus ook, de vriendschap is toch belangrijk voor me, we hebben veel meegemaakt samen. En ik wil gewoon weten wat ik in haar ogen verkeerd heb gedaan. En op deze leeftijd vind ik dat je gewoon moet kunnen uitspreken wat je dwars zit, ipv negeren.

1 like

FOK JA op vakantie zo!! Vorige keer zag m’n buurman dat m’n ramen zo vies waren toen ie op m’n planten moest passen en heeft ze toen gewassen, echt schattig :grin: Echt fijn om een goeie buur te hebben (beter dan een verre vrind! lol)

13 likes

Ik ben echt zo lui vandaag… heb een hele lijst wat ik wil doen maar er komt gewoon niets van.

Ik wou eerst vragen of er misschien een kans was dat ze niet zo lekker in haar vel zit en daarom even niet antwoordt, maar als je zegt dat ze je wel vaker negeert en dat jij het altijd goed moet maken, lijkt het me eigenlijk meer een moeilijk persoon om mee om te gaan (weet niet hoe ik dit vriendelijk kan uitdrukken)?
Moeilijke situatie wel, ik snap dat je een antwoord wil maar ik zou er vooral op letten dat je je eigen grenzen bewaakt en niet over je heen laat lopen…

1 like

m’n haar is tegenwoordig wat langer maar dat merkte ik vannacht pas echt op toen ik steeds op m’n haar onder m’n schouders lag (’:

1 like

Same. Een aantal jaar terug heb ik een foto op FB gezet van een starbucks-drankje waarop ze hadden geschreven ā€˜fijn weekend’ en mijn nagels waren daarop ook zichtbaar want ik hield die beker vast, en ik was ervan overtuigd dat ze dit keer wel okĆ© eruitzagen

Kreeg ik een reactie van mijn oom: ā€˜dan heb je ook tijd om je nagels fatsoenlijk te lakken…’

WTF :sob:

4 likes

Omg, ik heb een 8 voor mijn scriptie gekregen!! 1 down 1 to go, maar dit geeft me gelukkig wel weer wat vertrouwen!

52 likes

Ja haha. Ik was super actief op EGF maar ben hier nog een beetje aan het wennen, dus heel irritant dat ik als niet-member er niet meteen in mag en eerst meer moet posten.

2 likes

Edit; oeps beetje raar zo met die post erbij, maar de link werkt

Duidelijk! Weet ik een beetje waar ik rekening mee moet houden. :slight_smile: Thanks! :heart:

3 likes

Ik kom net een foto tegen waar De Bus van SBS6 op staat. Wat een idioot programma was dat toch :rofl:

4 likes

Elke keer wanneer ik iets voor mezelf koop, of het nou kleding is of iets anders, ik voel me altijd schuldig. Altijd het gevoel dat ik het niet verdien en geen geld aan mezelf mag uitgeven, ook al heb ik het geld wel gewoon… Net de stad in geweest en sinds een hele tijd weer geslaagd qua kleding, maar het voelt zo fout…

1 like

@anon68622085 waarom heb jij een schildje (of wat is het) achter je naam?

Het is nu zulk lekker weer hier, wordt er echt blij van

Omdat ze een moderator is dacht ik

4 likes

Moderator :slight_smile:

3 likes

@Kerselaar @Fenayi oja makes sense!

1 like

Morgen is het 20 jaar geleden dat mijn mama is overleden, en zit er voor het eerst in meerdere jaar weer dagelijks mee in mijn hoofd. De afgelopen jaren was het wel een vervelende dag, maar had toch minder effect op me.

3 likes

Ik had zo’n trek in pannenkoeken vanochtend.
Maar nu heb ik er 2 op en ze vielen tegen😩

Edit: is het zo’n trek of zulke trek???

Woon jij dicht bij plein 44? Zag vanmorgen kei veel van die bolletjes op straat liggen namelijk :grinning:

1 like