Wjekw-archief 1

Ik heb toch maar de iPhone 8 besteld.
Ik heb nu een Huawei van zes weken oud man man ja zo snap ik waar dat geld blijft haha.

Maar ik heb dus gekozen voor 300 euro bijbetalen alleen ik snap niet wanneer ik dat moet betalen? Er stond op de eerste factuur dus ik gok volgende maand rond de 25e? Want ik heb nu net mijn factuur van mijn tel betaald en ik blijf bij dezelfde provider.

1 like

Gewoon eerst volgende factuur inderdaad! Dus die in juli komt.

1 like

Gewoon zoeken in de Google play store :stuck_out_tongue: of online en dan apps van derden aanzetten. Super simpel. Ik kijk zo wel even of ik snel iets kan vinden :stuck_out_tongue:

Ok: xOS Launcher schijnt erg goed te zijn!
Nog een edit: wel reclames. Ik zou een cheap betaalde launcher zoeken die op IOS lijkt. Zelf heb ik Nova Launcher en die is prachtig

Ik kwam hier om te zeggen dat mijn team gewoon 4 van hun 4 games gewonnen hebben en ik ben zoooo trots. Waarschijnlijk weet niemand waar ik het over heb maar m’n vriend z’n team heeft 1 keer verloren (tegen mijn team hehe) dus ik kan er hier niet over praten :’(

2 likes

Waarom bevalt Huawei niet? Ik ben bang dat ik het straks tegen vind vallen terwijl ik verder geen bijzondere apps heb. Zou er qua kosten en databundel op vooruit gaan.

Bevalt prima, echt een goeie telefoon voor het geld (268 euro en zou nog dertig euro van mediamarkt krijgen maar waar dat blijft mag joost weten)

Maarrrr:

• als ik film via snapchat of instagram js het geluid gewoon kraak. Meer niet. Kan geen liedjes herkennen, niks. Ik ben elk weekend wel op een festival of feestje of concert en hecht daar dus veel waarde aan
  • foto’s in het donker zijn echt elke keer wazig en bewogen, zelfde als hierboven: nodig op feestjes etc
  • kaarten app is gewoon maps maar ik vind ape kaarten echt 1000 x fijner
  • lelijke emojis maar dat is ook android
  • laadt heel langzaam op want heeft geen snellaad functie

Gebruiksgemak van apple is gewoon :ok_hand:top naar mijn mening en mis het te erg. Ik ga van unlimited naar 10 gb en dat kost me €10 meer per maand maar dat heb ik allemaal over voor een iPhone again :yum:

1 like

Had je toevallig de P20 lite want daar twijfelde ik over :stuck_out_tongue:
Vind besparen fijn maar kan de 43 p.m die ik nu betaal ook missen en kan altijd een bijbetaling van 100 euro doen.

Nee de mate 10 Lite maar ze promoten hem vet erg met camera enzo (die p20 ook) en dat klopt wel maar NIET als je de camera op instagram of snapchat gebruikt. Dat moet je wel goed onthouden en als ik dat vooraf wist had ik hem niet gekocht.

Er zat net een vieze oorwurm naast mijn bed en terwijl ik iets zocht om m mee dood te meppen heeft hij zich verstopt… en nu durf ik niet meer te slapen

Omg ik ga stuk.
Ik had net een gesprek met een vriendin via fb messenger beide op onze mobiel.
En ze typte iets met morgen in, en dat bericht verdween gewoon vlak voor mijn ogen. En toen zijn we verder dingen beginnen proberen, en allemaal dingen als “maandag, woensdag, 18u, overmorgen” verdwijnen gewoon allemaal? Het is zo droog haha.

Dus die witte ruimtes die je op de afbeelding ziet, waren oorspronkelijk tekstballonnetjes met maandag of zo in :stuck_out_tongue:
Toen probeerde ik het bij een andere vriendin maar die fb’t via laptop dus zij kon wel al die woorden zien. Maar zo droog dat al die tijdsindicaties in de messenger app gewoon verdwijnen? :stuck_out_tongue:

Ik kan het tmi topic niet vinden :thinking:

Komt omdat die members only is en jij nog geen 50 berichten hebt gepost. Is zondag in gegaan.

1 like

Ooowwwww dankje voor de toelichting!

2 likes

Waarom heb je stress?

Ik heb opeens een crush op Valerio (Zeno). Ik wil nu dwangmatig al zijn programma’s kijken, maar ik moet echt gaan slapen nu.

4 likes

Ik lees nu ook dat hij op zoek is naar een vriendin om lekker te gaan settlen. Where do I sign up?

5 likes

Misschien heb ik hier echt heel erg overheen gelezen, maar wat is een Regular? Staat ineens bij sommige forumnamen.
In mijn profiel staat dat ik wel in die groep zit, maar het staat niet achter mijn naam? So confused midden in de nacht haha

Meestal rond de 100 euro, soms iets meer, soms iets minder.
En dan zitten daar niet de drankjes voor het uitgaan bij inbegrepen. Wel activiteit + avondeten.

1 like

Je zit in FF_regulars, omdat je meer dan 50 posts hebt; ‘regular’ is de naam van een standaard aanwezige groep in de forumsoftware. Wanneer je daarin komt (gebeurt automatisch na wat langer actief zijn) kun je in je accountvoorkeuren opgeven dat je dat laat zien.

1 like

Ah oké! Thanks voor de uitleg :slight_smile:

1 like

Ik was ook 100 euro kwijt voor de gehele dag, met voor die dag zelf dan nog drank met uitgaan, rest was inbegrepen.

1 like