Wjekw-archief 1

Ik ontbijt met poffertjes :smiley:

9 likes

Het maakt niet uit hoe laat ik ga slapen. Om 0700 uur ben ik wakker.

Ik heb er tot nu toe 5 gehad, de goedkoopste was 70 euro en de duurste 100.

1 like

Ooh zelfgemaakte? Ik ben jaloers!

1 like

Dit, de vrijgezellenfeestjes waar ik geweest ben waren ook tussen de 70 en 100 euro. Ligt er natuurlijk aan wat voor activiteit(en) je gaat doen :slight_smile:

1 like

Ik word een beetje neerslachtig wanneer ik het , waar ben je trots op, topic lees. Ik dacht dat ik grote stappen maakte maar dit topic triggert ergens de nog aanwezige onzekerheden toch wel. Maar even niet meer lezen.

1 like

Geen idee!

Ik was net op insta en ik vind het bizar dat er nog steeds vrouwen zijn die Johnny Depp helemaal het einde vinden. Wat is er aantrekkelijk aan een vrouwonvriendelijke verslaafde? :thinking:

7 likes

Aaaargh op dagen zoals dit weet ik echt niet wat ik aan moet. Als ik naar mn werk loop (nu) is het maar 13 graden maar als ik straks terugloop gewoon 27 graden. Dus met een lange broek kom ik badend in het zweet thuis maar met een jurkje loop ik de hele ochtend met koude benen :unamused:

1 like

Ik heb een jurkje aan. Dan maar even kou lijden.

1 like

Dit is momenteel ook mijn frustratie

1 like

Jaa ben zo boos op het weer. Het word pas aan het einde van de dag mooi weer.

1 like

Ik fiets al zonder jas hoor! Kan gewoon :sun_with_face::sun_with_face:

1 like

Ik vind die containers zo irritant. Er past ook zo weinig in? Al heb ik laatst wel m’n verrotte kerstboom die nog op het balkon stond er doorheen gedouwd.

2 likes

100 en 120 euro voor de hele dag inclusief taxi.

1 like

Vakantie is nu echt voorbij. Ik moet zo werken :sob:

Vaak als ik overdag thuis ben, is een van mijn buren aan het boren. Steeds maar een minuutje, maar dan wel meerdere keren op een dag. Wat ben je dan in godsnaam allemaal aan het doen? Waarom niet alles gewoon in een keer? En dit gebeurt best wel vaak, je zou denken dat die woning inmiddels een gatenkaas is.

3 likes

Dit had ik gisteren!! Ik dacht echt nog even en we kunnen elkaar zien :o_o:

1 like

Het is in huis nog zo koud nu dat ik met een dekentje zit (maar wel met een kort broekje en shirtje), maar omdat het heet zal worden, vind ik dat ik niet mag zeuren en me niet mag omkleden haha. Over twee dagen klaag ik waarschijnlijk om de hitte hier…

Rösti mepal!

1 like