Mijn pakketje komt tussen 14 en 18 en daar heb ik echt een hekel aan want nu heb ik ook het idee dat ik niet naar de wc kan omdat er dan aangebeld kan worden haha.
Lastig, het is ook geen doen om iedereen alleen toegang te geven tot de topics waar ze zelf actief in meeposten natuurlijk. Dan zouden er ook nooit meer nieuwe actieve leden kunnen gaan meeposten in bestaande topics. Vind het nu een goed systeem voorlopig en ik denk dat de meesten tevreden zullen zijn (behalve dan de die-hard alleen-meelezers)
Nee dat kan sowieso niet. Of je kunt bij alle members only, of niet.
Edit: of ja, uiteindelijk kan bijna alles. Maar dat is vet veel werk en ook niet handig.

Ik knip net in mijn vinger. Hoe dan?! Ben toch al een tijdje geen kleuter meer
Dat had ik een paar weken ook, deed echt vet zeer! Like voor herkenning haha, je bent niet alleen!
Simsen, puzzelen, online shoppen? Beterschap!

Help mijn \t\oet\sen\bord is \op hol \geslagen internet kan mij \niet he\lpen\ \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\ic\tnerds \r\\ed m\ij!|\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Misschien heeft Botsautobob het antwoord. Als ze hier zit.
Edit: godvrdomm ze zit hier niet.
Van tevoren lijkt oppassen me altijd heel leuk, maar ik zit hier nu een half uur en word al helemaal gekā¦
Mega herkenbaar maar juist deze tijd is goed om lekker op te laden. Mijn moeder zegt altijd: āgoed voor je om je even te vervelenā. En als je ānormaalā super druk hebt mag je nu even een nutteloos wezen zijn in de maatschappij, want dan is dat ook weer in balans
Ja want dan wandel ik een hoop, ga in de buurt van alles doen.
Dan doe ik voor mijn gevoel nog wat.
Maar goed, vakantie is vakantie
Had me voorgenomen om deze maand eigenlijk geen geld aan mezelf uit te geven. Komt de back to school collectie van de Hema uit en heb ik zojuist voor 20 euro aan washi en stickers voor mijn bullet journal besteld bij Ali.
What am I!
Ik wilde de Japanse tuin in Den Haag zeggen maar die is gesloten, misschien een andere tuin bezoeken? Dat vind ik altijd heel leuk en kastelen al helemaal maar vind die in Nederland niet zoveel aan.
Ik lig nu weer ziek thuis in bed, maar ik heb vanmorgen mān eindrpresentatie van stage/scriptie echt gevlamd en kreeg achteraf van veel mensen complimenten
Meestal wel! Al weet ik niet op wat voor kliniek je precies doelt, ik kan me voorstellen dat er plekken zijn waar het vanwege veiligheid misschien niet zo is? Maar ja, meeste plekken moet ook gewoon licht of evt. andere apparatuur aan kunnen en gestofzuigd worden enzo.
Een vriendin van mij heeft er zo een van de decathlon en die is er heel tevreden over!
Hoe lang moet je? En heb je dagbesteding? Ik woon er nu al weer anderhalve maand, bijna 2, en met 32 uur werken overleef ik het wel. Succes!
Bedankt voor de inspiratie @Huismus @Luna111 @fysicus @Snowman! Ik ben zonet maar even naar de apotheker en supermarkt gegaan, heb wat comfort food ingeslagen en ga nu chillen op mijn balkon met een podcast
Ik denk dat ze allebei niet de moeilijkste zijn, maar ik kan uit ervaring vertellen dat een opgooitent ideaal is voor de luie mens. Weer in het hoesje krijgen kan een ander verhaal zijn.
Helpt het ook echt tegen de warmte buiten houden en beter slapen?
Ik ben nog nooit zo blij (en opgelucht) bij de tandarts weggelopen.
Ik kijk nu Uruguay-Rusland vanwege Cavani