Wjekw-archief 2

Slaapje!

1 like

Geniaal!
Hoe is je gesprek gegaan?

1 like

Haha!
Het was alleen nog de voorronde, moest een casus maken. Maar ik vond het best moeilijk, het is namelijk een vakgebied dat niet echt aansluit bij mijn master en de vragen gingen er diep op in. Maar we zullen zien :slight_smile:

1 like

Ik zou vrijdag salaris krijgen en heb nog niks. Is het gepast daar vandaag om te vragen? Of moet ik nog even wachten?
De uitbetaling is van mijn eerste maand

Tip van mij: koop deze geur nooit het stinkt naar okselzweet!

5 likes

Nu ik gewend ben aan de infinite scroll vind ik het zoveel fijner dan de pagina’s van EGF. Het is allemaal een kwestie van gewenning I guess

6 likes

Katers zijn de hel :tired_face:

Aaaaaaaa ik mag vandaag onverwacht naar de laatste dag Best Kept Secret, vriendin die werkt bij een concertzaal had ineens gastenlijst plekken over

ZO blij :tada:

21 likes

Ik slik nog maar sinds een week foliumzuur en mijn nagels groeien als een malle! Ik wist dat dat kon gebeuren maar zo snel al??

Wow, supertof!

Pff, ik twijfel echt of ik een VIP-ticket wil gaan kopen voor een band (als de tickets komen, dat is nog niet zeker). Kost alleen 150 euro en dat vind ik echt heel veel, dus ik twijfel.

1 like

Nooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ik heb vannacht dronken mijn zak chips leeggegeten en ik kan het me niet meer herinneren :sob:
Hij ligt leeg naast mijn bed
Nu heb ik er niet van kunnen genieten

17 likes

Zulke mensen hebben duidelijk issues met zichzelf. Anderen neerhalen om er zelf ‘beter van te worden’. Enorm triest!!

Zo zonde!!! Ik had dat gisteren, had ik voor het eerst in maanden weer eens een blikje drinken waar ik enorm veel zin in had. Heb ik het half slapend opgedronken en daar baalde ik ook zo van in de ochtend! Ik dacht toen ik wakker was dat ik 'm dus nog tegoed had, maar helaaaaas

1 like

Wat een flauwe kinderachtige opmerking! Dit is voor een mij reden om dus zo weinig mogelijk te posten op het forum. Ik wou het alleen als tip mee geven voor iedereen die wil dat hun auto lekker ruikt inplaats van stinkt. Ps: mijn oksels stinken niet!

Wow het was toch maar een grapje? Wat een overdreven reactie zeg.

13 likes

Ik heb geen flauw idee hoe ik moet multi citeren. Maar nee ik vond het niet grappig en het kwam ook niet op mij over als een grapje.

en @Filia en @sunmoonstars en @Trick_Pony en @Lululemon en @Chili en @Polska

Ah thanks voor jullie reacties allemaal, mega lief en word er heel blij van :biggrin:. Ik ga het nu niet meer als geheim behandelen haha, want het is ook super leuk!

7 likes

Huh sorry maar als je die reactie als aanval ziet denk ik dat je inderdaad niet helemaal op de juiste plek bent.

Ik zou heel graag willen dat je hier blijft, begrijp me niet verkeerd maar laten we niet elkaar boos maken om het boos maken.

10 likes

Ik voel me echt ranzig
Heb dit weekend ook zoveel gegeten en moet vanavond nog uit eten

1 like