Wjekw-archief 2

Lekker niet vieren dan. Ik vier het ook nooit. Mijn ouders+oma komen koffie drinken en ik ga soms met een vriendin lunchen. Ik houd niet van feestjes dus vind het prima zo!

1 like

Gare vraag, maar wat voor panty’s kopen jullie meestal?

Hema action of zeeman. Dure panty’s vind ik het geld niet waard. In mijn ervaring hangt het van het aantal dernier af hoe lang een panty meegaat, niet de prijs of het merk

1 like

Hoppa weer 100 euro armer…kapotte accu :cry:

Heb hem ingevuld! :slight_smile:

1 like

Ik vind het zo onbeleefd als ik in winkels/cafés etc iets in de taal van dit land zeg/vraag en ik dan antwoord krijg in het Engels.
Ik doe mijn best om jouw taal te spreken, heb dan gewoon het fatsoen om me ook in die taal te antwoorden.
Het is ook niet zo dat ik heel onverstaanbaar spreek ofzo, wel met een Nederlands accent (denk ik) maar alsnog gewoon prima verstaanbaar.
Is me vandaag al 2x overkomen :rage:

2 likes

Heb 'm ook ingevuld!

1 like

https://www.forumfeminarum.nl/t/ergernissen-op-je-werk/429

Ja, dat gedoe is maar voor even en weegt niet op tegen het hebben van een balkon. Ik ben zo blij nu ik eindelijk een huis heb met een balkon.

1 like

Je kunt mss ook aan de organisatie vragen of hier voorzieningen voor zijn. Vaak zijn er speciale plekken of (extra) zitplekken voor mensen met een fysieke beperking. Maar moeten ze wel vooraf weten. Denk dat zwangerschap ook wel als zodanig kan worden beschouwd qua vermogen om lang te staan. En dan hoef je je daarover niet meer druk te maken!

Done!

1 like

heb dat ook regelmatig in Spanje gehad, maar ik hou altijd in m’n achterhoofd dat zij graag engels willen spreken/willen laten zien dat ze überhaupt engels kunnen
maar het is wel echt vervelend inderdaad, vooral als je je best doet om je goed verstaanbaar te maken

2 likes

Ja! Ik denk dat het hebben van een balkon je veel meer plezier brengt, en dat gedoe is maar eventjes vervelend

1 like

Ingevuld!

1 like

Je hoeft je niet te verontschuldigen. Dit is gewoon heel goede self care. Ik ben er eigenlijk best jaloers op.

1 like

Hehehe heb door dit hele gedoe wel een nieuw idee voor mn feed. Muwhahaha

1 like

ga ik doen!

1 like

Arghh er is hier iemand echt kei en keihard aan het bellen in de trein. Hij zit al voor de derde keer te bellen.
Ik zit niet in een stilte coupe maar het is echt zo’n snelle gast (kan hem niet zien) en iedereen om mij heen ergert zich kapot!!

Oh we hebben er samen wat van gezegd. Hij praat wat zachter gelukkig.

Thanks!
Toch niet goed genoeg gezocht dus.

1 like