Wjekw-archief 2

Help. Waar kan ik nog ham-kaascroissants kopen met blokjes ham erin? Bakker Bart en Albert Heijn hadden dit maar ze hebben het nu allebei aangepast naar droge plakjes ham erin. :disappointed_relieved:

Vooral die van de Bakker Bart vond ik zo lekker als ze warm uit de oven kwamen. Hmm. :heart: Baal echt dat ze die niet meer hebben.

Ah wat rot :slightly_frowning_face: ik zou het faalangstexamen echt heel erg aanraden! Ik ben ook 3 x gezakt en bij het faalangstexamen voelde ik me zo veel meer op m’n gemak waardoor ik ook geen rare dingen ging doen. Je krijgt ook de ruimte om even stil te gaan staan om tot rust te komen en niet gehaast door te gaan om vervolgens ‘fouten’ te maken die je normaal niet maakt! Het gaat je vast lukken! Maar voor nu is het natuurlijk super kut , jezelf een beetje extra verwennen vandaag :kissing_heart:

1 like

Misschien de Lidl of Jumbo?

Nope ook allebei niet. :disappointed_relieved:

Onze dirk vd broek had ze laatst!

1 like

Kut dat hebben we hier niet in de buurt. :rofl:

Echt geen idee, ik zag het pas toen ik al onderweg was :’). Tis wel een flinke, van mn voet tot mn knieholte

Gebeurt mij altijd.Daarom neem ik altijd een reserve mee.

Oh wat naar. Dan denk ik idd dat een faalangstexamen voor de volgende x veel fijner voor je is!

1 like

Ik ben zo gek op mijn date. Hij kwam me net voor 20 min knuffelen voordat hij weg moest❤

En we stellen allebei zo erg the talk uit. Heb het wel eens subtiel geprobeerd op te brengen maar lijkt wel alsof hij er niet op in durft te gaan of zelf dan verlegen wordt of ik weet niet. Dus nu daten we al 4 maanden, zien we elkaar bijna elke dag, gaan we dagjes weg, hebben we het over op vakantie gaan, ons ideale huis later,

Maar wanneer iemand vraagt “hey is dit je vriendin” is het bij beide ongemakkelijke doodse stilte hahaha

10 likes

Is er een dierenartspraktijk in de buurt? kun je hem daarheen brengen misschien.

Ik wilde even kwijt dat ik net even naar Duitsland ging (woon vlakbij de grens) en het volgende heb gehaald voor 35 euro. Ik herhaal: 35 EURO :scream:

• 4x dove deodorant
  • 4x nivea douchegel
  • 3x garnier fructis shampoo
  • 3x garnier fructis conditioner
  • 1 loreal mascara
    Scheelt echt zooooveel geld! Volgens mij betaal je normaal in Nederland voor die mascara alleen al wel 17 euro ofzo. Meteen ook maar even getankt, scheelt toch weer 15 cent per liter. Ben nu wel zo’n ‘’‘typische’’ Hollander he hahah. :relaxed:
24 likes

Ben je geweest? Mensen zijn echt niet op die manier met jou bezig. Alleen met zichzelf. Kijk maar naar jezelf, je maakt je alleen druk om wat mensen van jou denken en je denkt helemaal niet na over hoe die mensen eruit zien.

2 likes

Ik ga vanavond naar Peeaaarllll Jammmm

16 likes

@Madrid is het eens slim om naar de huisarts te gaan en te praten over je ongesteldheid. Ik lees hier (en op egf) vaak over je menstruatie en dat je je dan zo slecht voelt. Je geeft steeds aan hoe je je voelt en dat je lijk bleek bent.
Misschien kan de huisarts je er mee helpen.

4 likes

Zelf naar een vogelopvang brengen? Dit staat er op hun facebook over:
Er is een babyvogel uit het nest gevallen! Wat moet ik doen??

Als het gaat om een blote baby die nog warm en actief is, probeer het diertje dan zsm terug te zetten in het nest. Je hoeft niet bang te zijn voor mensengeur aan de babys en bijbehorende verstoting. Bij de Nederlandse vogels werkt dit gelukkig niet op die manier. Zoogdieren is een ander verhaal! Bij beschadiging van het nest, probeer dan een alternatief nest te maken wat je in de buurt van het oorspronkelijke nest maakt. Observeer of ouders terugkomen en bel voor advies met de opvang of de dierenambulance.

Is jullie Instagram feed ook nog minder logisch geworden? Bij mij komen posts van 3 juni als eerste tevoorschijn. Het was al niet chronologisch maar met elk nieuw bezoek kon ik in ieder geval wel alleen de nieuwe foto’s bekijken, nu dus ook niet meer.

Wel raar hoor dat je huisarts dat niet serieus neemt. Zitten er niet toevallig meerdere op een praktijk zodat je bij een andere terecht kunt ofzo? Lijkt me echt heeel vervelend om er zo veel last van te hebben. Als puber viel ik ook vaak flauw, maar dat is gelukkig over gegaan en nu met de pil heb ik nauwelijks last van mijn menstruatie gelukkig. Er moet voor jou toch ook iets aan te doen zijn zou je zeggen… Voor vandaag in ieder geval veel sterkte, hopelijk kan je dalijk lekker slapen :slight_smile:

1 like

Pff jeetje, klinkt inderdaad als een hele heftige periode.
Vind het lastig om je advies te geven maar ben blij dat je het in ieder geval even van je hebt afgeschreven. Zijn er meer mensen in je omgeving met wie je over de situatie kan praten en die je advies kunnen geven? Als ik je verhaal nu lees klinkt het niet als een goede jongen om eerlijk te zijn. Maar ik ken niet alle details natuurlijk.

2 likes

Je hoeft echt geen sorry te zeggen voor je geklaag! Het is meer dat het opvalt.
En ook puur omdat ik bijvoorbeeld bijna geen last heb van mijn menstruatie (behalve dat ik mezelf gewoon soms zielig vind, is gewoon een smoes).

Wel raar dat je huisarts je er eigenlijk nee mee wilt helpen. Het heeft toch wel duidelijk impact op jouw doen en laten.

1 like